Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yhtiöstä kannattaa ottaa vakuutus koiralle?

Vierailija
26.08.2021 |

Paras hinta-laatusuhde?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jonka vakuutusehdot vastaa parhaiten juuri sun tarvettasi

Vierailija
2/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä jonka vakuutusehdot vastaa parhaiten juuri sun tarvettasi

Kiitos neropatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Aivan hukkaan heitettyä rahaa. Et saa kuin tietyn prosenttiosuuden hoitokuluista takaisin, ja vakuutuksen hinta jo itsessään todella kova.

Vierailija
4/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta, mistä on kotivakuutuskin. Ei tarvitse sitten jäädä kahden eri vakuutusyhtiön väliin pompoteltavaksi mahdollisen vahingon tapahduttua.

Vierailija
5/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain ota agriasta. Heillä on kyllä tosi hyvät korvaukset ja korvaakin paljon enemmän kuin moni muu yhtiö mutta joka vuosi hinnat nousevat järkyttävästi. Parissa vuodessa meillä on koirien vakuutukset noussut 100e/koira per vuosi, siis ilman mitään alennuksien poistumisia.

Vierailija
6/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

If

Aina korvannut hyvin

Vierailija
7/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vakuutusraha toiselle tilille. Otat tarvittaessa sieltä.

Vierailija
8/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras neuvo, mitä olen ikinä tällä palstalla nähnyt.

Vierailija
9/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin just 9vk pennulle vakuutuksen LähiTapiolasta Hoitoturva Plussalla eli korvaa myös tukielinsairauksien hoitoa (esim. mahd. patellaluksaation tai lonkkavian/LeggPerthesin hoito). Vakuutusten keskittämisestä ja S-bonuksesta lisähyötyä. Ekalla koiralla oli Agria, jonka kuitenkin lakkautin kun 4v perusterveen koiran vakuutus nousi jatkuvasti ja oli jo yli 600e/v... Maitokulmurien mahd. poistoa LT ei korvaa, kuten Agria mutta siitä 300e poistosta korvausta saa ehkä 70e joten jää sitten tappioksi, jos jää... Agrialla pitää olla 7vrk sisällä luovutuksesta tehty el tarkastus, jotta ei tule karenssia ja vakuutus kattaa sen mitä pitääkin, tämä unohtuu/jää huomaamatta monella. Agrialla korvauskausi lyhyt (oliko 135 päivää?), sen jälkeen menee aina taas uusi, isompi omavastuu.

Vierailija
10/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen vakuutusyhtiö on osoittautunut huijariksi lemmikkieläinvakuutuksiin liittyvissä sopimuksissa. Rahat pois pentuhuumassa eläviltä tai mamman mussukoita lemmenpunaisten lasien läpi katselevilta ihmisiltä.

Vakuutusehdoista löytyy sitten pienellä präntillä, miksi pernan kiertymät sun muut todelliset vahingot (mille et mahda mitään) eivät kuulu vakuutuksen piiriin.

Säästä ja tarvittaessa maksa on toiminut meillä.

Vierailija
11/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan itsekin voi toimia vakuutusyhtiönä itselleen. Eikö joku kaupunki jättänyt vakuuttamatta kiinteistönsäkin, koska tulee halvemmaksi vastata vahingoista itse..

Vierailija
12/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan itsekin voi toimia vakuutusyhtiönä itselleen. Eikö joku kaupunki jättänyt vakuuttamatta kiinteistönsäkin, koska tulee halvemmaksi vastata vahingoista itse..

Valtiollahan ei ole mitään vakuutuksia, vaan itse maksaa tarvittaessa korvaukset. Ja varmasti säästää tuolla merkittävän summan vuosittain.

Vakuutuksethan on köyhiä varten, rikkaat selviävät pienistä kassanotkahduksista ongelmitta.

Vierailija
13/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ifiin olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
14/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

If oli meille selkeästi kannattavin. Kannattaa kilpailuttaa vakuutusyhtiön sivuilla olevilla laskureilla, hinnat nimittäin vaihtelevat koiran rodun mukaan. Toki myös korvausehdoissa on eroja.

Ja heille, joiden mielestä vakuuttaminen ei kannata: edellisen koiran kanssa oli sellainen tilanne, että kyllä kiiteltiin itseämme kun olimme tajunneet ottaa vakuutuksen, vaikka eiväthän nekään tosiaan kaikkea korvaa. Jos kuitenkin sattuu tosi huono tuuri ja tulee jokin yllättävä juttu jonka hoitaminen maksaa paljon, voi vakuutus pelastaa siinä vaiheessa.

Vierailija
15/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Agrian jo jätinkin pois vaihtoehdoistani lukemieni kommenttien perusteella. Kovin tarkasti en ole vielä ehtoihin perehtynyt, mutta jos tosiaan isommat ongelmat ovat korvausten ulkopuolella, säästän mieluummin vakuutusrahat ja maksan ell kulut itse. Lähi-Tapiola on tällä hetkellä ykkösvaihtoehto, olisiko muita kokemuksia tästä kuin ysin juuri otettu vakuutus?

Vierailija
16/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuurissaan.

Itse en ole vakuuttanut yhtäkään koiraa (5 ollut) ja olen säästänyt siinä hurjan summan rahaa. Tietysti voisi olla toisinkin huonolla tuurilla. Meidän rodut on tyypillisesti kuitenkin pitkäikäisiä ja terveitä.

Ei se vakuutus edes kaikkea korvaa.

Vierailija
17/17 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nuo yleensä maksavat? 600€/vuosi? Siis karkeasti 6-9000€ koiran eliniän aikana? Ja takaisin saat korkeintaan 60% kuluista? Kyllä tuolla rahalla jo pari leikkaustakin maksaa? Tai sitten täytyy todeta, ettei ole järkevää pitkittää sairaan eläimen tuskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi