Huomenta!
Tänään taas perinteisiä kotitöitä. Olisipa kiva, jos voisi tehdä pitkän kävely tai pyörälenkin, mutta ei se sairauksieni takia onnistu. Joten on vaan kotityöt, pelailu ja tv. n katselu. Huomenna jos on parempi ilma eikä sada, niin sitten menen ulos ja istumaan pihalle.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Join yöllä 2 ploa punkkua vitutukseen, kävin koiran kusettamassa, ja nyt istun partsilla miettimässä, mitä tänään? Aviomeiheni, emme ole vielä eronneet, postailee facessa kuvia uudesta tyttöystävästään. Uusi tyttöystävä tägää sen kaikkiin kuviin, ja kuvat leviää kuin kulovalkea kaikille ystäville ja sukulaisille. Vähemmästäkin tartun pulloon. t. vaimo
Teidän kannattaa erota. Ei se pulloon tarttuminen auta. Itse olen sitä mieltä, että joskus voi iloon juoda mutta ei koskaan suruun. Ap
Huomenta, istun pöntöllä ja lähden kohta töihin
Hmnta, viimeinen kalja menossa ja sitten unta palloon. Menihän se yö tässäkin, katselin lentovideoita youtubesta. Perjantaina kun voitan lotossa, niin ensimmäinen hankinta on HondaJet Elite.
Vierailija kirjoitti:
Hmnta, viimeinen kalja menossa ja sitten unta palloon. Menihän se yö tässäkin, katselin lentovideoita youtubesta. Perjantaina kun voitan lotossa, niin ensimmäinen hankinta on HondaJet Elite.
Lotossa voittaminen on vaikeaa. Isäni on lotonnut siitä asti, kun lotto on ollut olemassa ja vain menettänyt rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotossa voittaminen on vaikeaa. Isäni on lotonnut siitä asti, kun lotto on ollut olemassa ja vain menettänyt rahaa.
Sama vika täällä, mutta ei tuollaista konetta ja vaadittavaa lentolupakirjaa työläisen palkalla ostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Join yöllä 2 ploa punkkua vitutukseen, kävin koiran kusettamassa, ja nyt istun partsilla miettimässä, mitä tänään? Aviomeiheni, emme ole vielä eronneet, postailee facessa kuvia uudesta tyttöystävästään. Uusi tyttöystävä tägää sen kaikkiin kuviin, ja kuvat leviää kuin kulovalkea kaikille ystäville ja sukulaisille. Vähemmästäkin tartun pulloon. t. vaimo
Teidän kannattaa erota. Ei se pulloon tarttuminen auta. Itse olen sitä mieltä, että joskus voi iloon juoda mutta ei koskaan suruun. Ap
Sattuu varmasti ja kovaa sattuukin. Mutta älä anna exälle sitä tyydytystä, että tuhoat itsees ja vellot itsesäälissä. Nyt on sun aika keskittyä omaan elämääsi ja laittamaan itsesi kuntoon.
Sit kun oot hiton timmi ja upea niin voit nauraa exälle kun tulee ruikuttamaan sua takasin kun uuden kanssa ei ollutkaan niin hauskaa. Sitä tapahtuu aika usein.
Tsemppiä!
Itsekin juuri jätetty ja hammasta purren eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika täällä, mutta ei tuollaista konetta ja vaadittavaa lentolupakirjaa työläisen palkalla ostella.
Ja on niitä miljonäärejä, jotka on peleissä voittanut. Itse muutaman tiedän, mutta ne on olleet yleensä aina jo melko hyvin toimeentulevia ennen voittoaan eli tuntuu pitävän paikkansa se juttu, että raha tulee rahan tykö. Ap
Huomenta. Kävin eilen myöhään illalla rimpauttamassa metelöivän yläkerran asukkaan ovikelloa. Arvaa aukasko oven. EI.
Huomenta. Minä taas ajattelin mennä suihkuun, kun illalla jäi välistä. Sitten teen sen pitkän kävelylenkin josta sinä haaveilet. Muuten päivä menee kotitöitä tehden minullakin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Kävin eilen myöhään illalla rimpauttamassa metelöivän yläkerran asukkaan ovikelloa. Arvaa aukasko oven. EI.
Tuo on kyllä kurjaa. Mulla oli nuorena tuollaisia ongelmia. Asuin 7 kerroksessa, keskellä pienessä yksiössä. Oikealla puolella asui 35v tehtaasta potkut saanut mies, joka lauloi jatkuvasti kännissä kotona karaokea ja vasemmalla puolella oli virolainen perhe, jossa ukko hakkasi vaimoaan. Tsemppiä sulle! Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä potkin kerran naapurin skitsomuijan ja sen narkkaripoikkiksen oven paskaksi kun vittutti niiden metelöinti. Ei ne tajunnu.