Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suora kysymys sinulle, joka piirrät tussimaisella kynällä kulmakarvasi

Vierailija
24.09.2014 |

Etkö ole itse huomannut näyttäväsi ääliömäiseltä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin 2000-luvun alussa, ja en oikeasti tajunnut. Mulla lähti siitä, kun keksin alkaa nyppiä kulmia ihan ohkaisiksi (olivat silloin muotia), sitten keksin kulmakynän käytön, ja pikkuhiljaa siirryin tummempiin sävyihin ja aloin painamaan kovempaa. Lopulta käytin mustaa kynää ja piirsin aivan järkyttävän rumat viivat, siis oikeasti olin nuori nätti tyttö, jolla oli ihan megarumat kulmat. En itse tajunnut. Lopulta yksi mun kavereista sanoi suoraan, että voisinko kasvattaa kulmakarvojani kuukauden ajan, hän haluaisi sitten muotoilla ja värjätä ne. Suostuin, ja lopputulos oli mahtava, olin hämilläni kuinka kauniilta näytin luonnollisella meikkaustyylillä. Nyt jo menty 8 vuotta luonnollisilla kulmilla, mutta vieläkään en pysty katsomaan itsestäni kuvia noilta ajoilta, ja kun miehelleni yhden kuvan näytin, hän repesi niin kovaan nauruun ja pilkkasi että enää en ikinä näytä niitä kuvia kellekään.

Vierailija
2/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tällaista olen epäillyt. Etkö itse mistään valokuvastakaan tajunnut niiden hulluutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavallinen suomalainen valkonaama ja kulmat melkein albiinot. Saan edes vähän ilmettä naamaan kajalilla.

Vierailija
4/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:13"]Jotain tällaista olen epäillyt. Etkö itse mistään valokuvastakaan tajunnut niiden hulluutta?
[/quote]

Kuulostaa oudolta, mutta en. Mulla on jopa tallella sellaisia kuvia, kun olen kotona huvikseni meikkaillut ja ottanut "sexyjä" kuvia itsestäni huulet törröllä, ja mielestäni näytin kauniilta. Nyt kun katson niitä kuvia, sieltä vaan loistaa mustat, paksut luonnottomat kulmakarvat.

Vierailija
5/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:16"]Mä olen tavallinen suomalainen valkonaama ja kulmat melkein albiinot. Saan edes vähän ilmettä naamaan kajalilla.
[/quote]

Ei siihen mitään kajalia tarvii, vaan luonnollinen kulmien muotoilu ja värjäys esim. Kampaajalla tai kosmetologilla.

Vierailija
6/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:16"]Mä olen tavallinen suomalainen valkonaama ja kulmat melkein albiinot. Saan edes vähän ilmettä naamaan kajalilla.
[/quote]

Ei siihen mitään kajalia tarvii, vaan luonnollinen kulmien muotoilu ja värjäys esim. Kampaajalla tai kosmetologilla.
[/quote]

Itsekin on helppo värjäillä :) -2-

Vierailija
7/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:16"]Mä olen tavallinen suomalainen valkonaama ja kulmat melkein albiinot. Saan edes vähän ilmettä naamaan kajalilla.
[/quote]

Just valkonaamalla piirretyt kulmat näyttää hirveimmältä. Weik ap!

Vierailija
8/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:16"]

Mä olen tavallinen suomalainen valkonaama ja kulmat melkein albiinot. Saan edes vähän ilmettä naamaan kajalilla.

[/quote]

Ja niitäkö ei voi esim värjätä ja nyppiä siistin näköisiksi, ja laittaa tarvittaessa vähän väriä pienellä lyhytkarvaisella sudilla tai kulmakynällä järkevästi? Pakko vetää ns. tussiviiva?

Vierailija
9/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika nostaa esiin klassikko, olkaa hyvät:

http://www.feissarimokat.com/2011/02/riitaa-kulmakarvoista/#more-1611

Vierailija
10/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina jaksaa ehdotella värjäystä, mutta eikö teille tule mieleen ettei kaikilla ole karvoja mitä värjätä? Mulla kasvaa yhteensä ehkä 10 kulmakarvaa koko naamassa, ja nekin levittyneinä otsasta silmäluomiin, eli jos/kun nypin normaaliin muotoon, on jäljellä kaksi karvaa. Ei niitä paljon värjäillä kun niitä ei ole. Jos siis haluaa näyttää siltä että on kulmakarvat, pitää ne piirtää tai tatuoida.
Mulla on todella paksu tukka, mutta kaikki muu karvoitus ihan olematonta. Kainalot, pillu, kaikki vain parilla karvalla.
Joten piirrän ne kulmat, kun en ole viitsinyt tatuoitavaksi vielä mennä. Olkaa onnellisia te jotka voitte muotoilla ja värjätä, mutta ymmärtäkää ettei kaikki ole yhtä onnekkaita

Vierailija
11/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:24"]

On aika nostaa esiin klassikko, olkaa hyvät:

http://www.feissarimokat.com/2011/02/riitaa-kulmakarvoista/#more-1611

[/quote]

Kamala akka tätinä tuolla nuorella tytöllä!

Vierailija
12/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mieluummin ilman kuim Piirretyt.

Vierailija
13/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:36"]

Kaikki aina jaksaa ehdotella värjäystä, mutta eikö teille tule mieleen ettei kaikilla ole karvoja mitä värjätä? Mulla kasvaa yhteensä ehkä 10 kulmakarvaa koko naamassa, ja nekin levittyneinä otsasta silmäluomiin, eli jos/kun nypin normaaliin muotoon, on jäljellä kaksi karvaa. Ei niitä paljon värjäillä kun niitä ei ole. Jos siis haluaa näyttää siltä että on kulmakarvat, pitää ne piirtää tai tatuoida. Mulla on todella paksu tukka, mutta kaikki muu karvoitus ihan olematonta. Kainalot, pillu, kaikki vain parilla karvalla. Joten piirrän ne kulmat, kun en ole viitsinyt tatuoitavaksi vielä mennä. Olkaa onnellisia te jotka voitte muotoilla ja värjätä, mutta ymmärtäkää ettei kaikki ole yhtä onnekkaita

[/quote]

Ja niitä ei edelleenkään voi piirtää normaalin muotoiseksi? Tai sitten vaan antaa olla poissa, kuten Saimi Hoyer?

Vierailija
14/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:36"]Kaikki aina jaksaa ehdotella värjäystä, mutta eikö teille tule mieleen ettei kaikilla ole karvoja mitä värjätä? Mulla kasvaa yhteensä ehkä 10 kulmakarvaa koko naamassa, ja nekin levittyneinä otsasta silmäluomiin, eli jos/kun nypin normaaliin muotoon, on jäljellä kaksi karvaa. Ei niitä paljon värjäillä kun niitä ei ole. Jos siis haluaa näyttää siltä että on kulmakarvat, pitää ne piirtää tai tatuoida.
Mulla on todella paksu tukka, mutta kaikki muu karvoitus ihan olematonta. Kainalot, pillu, kaikki vain parilla karvalla.
Joten piirrän ne kulmat, kun en ole viitsinyt tatuoitavaksi vielä mennä. Olkaa onnellisia te jotka voitte muotoilla ja värjätä, mutta ymmärtäkää ettei kaikki ole yhtä onnekkaita
[/quote]

Mulla on sama. Onneksi kulmakyniä ym on nykyään montaa sorttia ja kulmista saa piirtämällä suht luonnollisen näköiset. Eli ei tussiviivat :D

Vierailija
15/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:36"]

Kaikki aina jaksaa ehdotella värjäystä, mutta eikö teille tule mieleen ettei kaikilla ole karvoja mitä värjätä? Mulla kasvaa yhteensä ehkä 10 kulmakarvaa koko naamassa, ja nekin levittyneinä otsasta silmäluomiin, eli jos/kun nypin normaaliin muotoon, on jäljellä kaksi karvaa. Ei niitä paljon värjäillä kun niitä ei ole. Jos siis haluaa näyttää siltä että on kulmakarvat, pitää ne piirtää tai tatuoida. Mulla on todella paksu tukka, mutta kaikki muu karvoitus ihan olematonta. Kainalot, pillu, kaikki vain parilla karvalla. Joten piirrän ne kulmat, kun en ole viitsinyt tatuoitavaksi vielä mennä. Olkaa onnellisia te jotka voitte muotoilla ja värjätä, mutta ymmärtäkää ettei kaikki ole yhtä onnekkaita

[/quote]

Mulla on ihan sama homma. Muutama hassu vaalea karva kulmakarvoina vaikka muualla kropassa karvoja on vaikka muille jakaa. 

Olen yrittänyt vuosin varrella opetella miten piirtää mahdollisimman luonnolliset kulmakarvat kun itseäni ei myöskään nappaa tuo tatuoiminen. Mulle ne on riittävän hyvät, muista en tiedä eikä kiinnosta.

Vierailija
16/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ongelmana se, että kulmat eivät kasva. Tai osittain kasvavat, mutta nuoruuden nyppimisinnon seurauksena niistä on jäljellä hyvin vähän, eikä se vähäkään kasva luonnostaan kauniissa muodossa. Olen yrittänyt opetella luonnollisten kulmien piirtämistä, mutta en ole vielä päässyt hyvään lopputulokseen. Ja asiaa vaikeuttaa se, että vaalean sävyisiä kulmakyniä on todella vähän ja oikeastaan kaikki ne ovat liian punertavia tai kellertäviä väriltään.

Vierailija
17/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisiä mielipiteitä antavien ystävien arvo korostuu ulkonäköasioissa. 

Vierailija
18/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto nää on mauttomia ilmestyksiä! XD WT!!!!!!!!

Vierailija
19/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös todella harvat kulmat, joten pelkkä värjääminen ei ikävä kyllä riitä. En kuitenkaan piirrä niitä mustalla tussilla, vaan olen oikeastaan todella tarkka siitä, millä sävyllä ja miten ne itselleni hahmottelen ja kiinnitän paljon myös huomiota toisten kulmiin. Yksi kivoimmista kohteliaisuuksista ikinä oli eräältä naiselta joka ihasteli kulmakarvojeni nättiä mallia - se lämmitti sydäntä kun näiden kanssa tusaan päivittäin. Sinänsä ehkei siis minulle suunnattu kysymys, halusin vain huomauttaa että kaikille ei tosiaan tuo värjääminen ole se vaihtoehto luonnollisiin, nätteihin kulmiin. Ja kulmat haluan kyllä itselleni koska ne vaikuttavat ulkonäköön niin paljon:

http://funiesta.com/wp-content/uploads/2013/11/1-Without-Eyebrows-1.jpg 

Vierailija
20/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli livahtanu välilyönti tuohon osoitteeseen, eli http://funiesta.com/wp-content/uploads/2013/11/1-Without-Eyebrows-1.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme