Uskallatko tavata deittailemasi miehen, jos sulla on alkamassa menkat?
Kommentit (41)
Uskallan. Miksi en uskaltaisi?
Tarpeeksi vaan kipulääkettä naamariin ettei menkkasärky häiritse treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne menkat häiritse sen enempää miestä, treffejä kuin mahdollista seksiäkään.
On siis miehelle ihan fine että menkkaside paljastuu pikkareista?
Ei kuukautiset välttämättä tarkoita mitään siteitä.
Annat vuotaa vapaasti?
Oletko kuullut esim. kuukupista tai luomupuuvillaisista tamponeista? Itse en käytä minkäänlaisia siteitä tai pikkuhousunsuojia, ikinä.
Mies saattaa ajella mielellään punaisia päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yritä perua. Tosin saatan itse jo tokaista että mulla on sitten menkat!
Ja tästä mies voi päätellä yksinkertaisesti, että olet huono nainen joka antaa heti deittailun alkajaisiksi!
Onneksi asumme Suomessa ja voin ihan itse päättää milloin annan ja kenelle. Sulle ei ainakaan oo kukaan "antanut".
Tietysti. Ei ole menkkakipuja ja olen sama useimmiten hyväntuulinen itseni kuukauden kaikkina päivinä. En lähtisi treffeille, jos olisi pahat menkkakivut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehenä olisi turn-off jos nainen käyttäisi jotain haisevia siteitä, hyi olkoon! Onneksi nykyaikaisempiakin naisia löytyy. Oma tyttis käyttää kuukuppia. Eikä oo haisevaa menkkasideroskista meidän vessassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuukautiset välttämättä tarkoita mitään siteitä.
Annat vuotaa vapaasti?
No esim. tamponi. Jos on menkat alkamassa, eli vähän vain vuotoa, niin tuo ja alapesu pois oton jälkeen niin seksikin sujuu usein ilman sotkua. Toki uudelle miehelle mainitsisin asiasta, ei nyt mitään yllärinä menkkasidettä tarvitse tapahtua. Aikuisena voi ihan sanoa mistä on kyse. Miehestä sitten on kiinni haittaako vai ei, ja itselläkin riippuu mikä vuotopäivä tai muuten olo on.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa ajella mielellään punaisia päin.
Rekkamies aja säässä kuin säässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehenä olisi turn-off jos nainen käyttäisi jotain haisevia siteitä, hyi olkoon! Onneksi nykyaikaisempiakin naisia löytyy. Oma tyttis käyttää kuukuppia. Eikä oo haisevaa menkkasideroskista meidän vessassa!
Mulle sä olisit turn-off. Mutta näin se on, että jokaiselle löytyy omansa. Mä kyllä haluan, että miestä ei menkat haittaa. :)
Kyllä miehenä uskaltaisin tavata sinut ap
Ai onko mielestäsi tapaaminen yhtä kuin harrastaa seksiä / paneskella? Jopas on. Minusta voi tavata muutenkin ja vaikka vaan istuskella ja jutella, mutta ehkä tapani ajatella on jo muinaisjäänne. Tuntuu, että nykymenolla jos pippeli ei luikahda pimppiin tai pymppyyn, niin turhahan sitä on nähdä ollenkaan.
Ja ikä oli?
Ei ole kyllä ikinä ollut tuota ongelmaa. Joo, en ole harrastanut menkkaseksiä, mutta kyllä olen aina sanonut suoraan miehille, jos menkat.
Niin ja tapaillut siis muutenkin kuin seksin merkeissä.
Toki, jos kamalat kivut niin ymmärrän jos ei itse halua. Muuten mikä estää?
Paitsi jos olet mun alakerran ulisija teini ääh ääh, niin ehdottomasti älä tapaa, ainakaan omassa kotona.
Muuten anna mennä.
Olin 14, melkein 15-vuotias, kun aloin seurustella ensimmäisen poikaystäväni kanssa (hän 17). Silloin mietin, kehtaanko tavata. Siihen aikaan terveyssiteet olivat sellaisia mahtavia järkäleitä, jotka sidottiin kiinni vyötärön ympäri menevään kuminauhaan, eli ne näkyivät ja tuntuivat vaikka ei olisi päästänyt edes ykköspesälle.
Sen vanhempana en ole kokenut kiusalliseksi kertoa, jos on menkkakipuja tai en vuodon takia halua lähteä johonkin harrastukseen tms missä se voisi tulla läpi. Tapaaminen ei ole ollut minulle sama asia kuin seksi, oli menkkoja tai ei.
Millainen ihminen kehtaa harrastaa seksiä, mutta ei kehtaa sanoa että just nyt on kuukautiset?
Täysin OK. Olen siis sama joka kertoi etteivät kuukautiset häiritse mitään noista kolmesta (ainakaan näin miehen näkökulmasta katsoen).