Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on ja miltä tuntuu: kipinöivä tai hyvä kemia yhdessä olossa?

Vierailija
25.08.2021 |

Otsikko ^^

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin juuri tänään sanaa kemia.

Tapailin on-off erästä naista n.4kk. Heti ensitapaamisessa oli selvää että välillämme oli jotain erikoista kemiaa. Seksiä harrastimme ensimmäisen vasta viikkoja myöhemmin ja se sai molemmat halumaan lisää.

Kuitenkin erosimme ja emme olleet missään tekemisissä toistemme kanssa kahteen vuoteen. Viime viikolla kuitenkin tapasimme ja sama kemia oli välittömästi läsnä. Ongelma vain on että minä olin jo löytänyt toisen naisen. Sen naisen kanssa on hyvä olla yhdessä ja seksi toimii, mutta mitään erikoista kemiaa ei ole.

Ikävä dilemma: Olen yhdessä naisen kanssa jota rakastan, mutta johon en taida olla rakastunut. Yleisellä tasolla kaikki toimii ja olemmekin ostaneet asunnonkin yhdessä. Mutta riitelyä löytyy. Toisen naisen kanssa kemiat kipinöisi ja hän olisi heti valmis palaamaan yhteen jos vain olisin vapaa. Menee yöunet...

Se "kemia" on vaan luonnon kutsu parittelemaan. Ei siinä ole mitään ylimaallista ja ainutlaatuista, saman olen kokenut itsekin. Kemiat ynnä muut katoaa kummasti ihan vaan työstämällä naista oikein urakalla. Viikonloppureissulla Berliinissä aikoinaan käytiin vaan iltaisin ulkona ja baarikierroksen jälkeen kiireellä taas hotelliin naimaan. Nyt ihmetyttää, että mitä merkillistä siinäkin naisessa mukamas oli. Joutavat unelmat karisee pois panemalla kunnolla.

Vierailija
22/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole meillä karissut, päinvastoin himo senkun kasvanut. Kauan, kauan yhdessä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin on-off erästä naista n.4kk. Heti ensitapaamisessa oli selvää että välillämme oli jotain erikoista kemiaa. Seksiä harrastimme ensimmäisen vasta viikkoja myöhemmin ja se sai molemmat halumaan lisää.

Kuitenkin erosimme ja emme olleet missään tekemisissä toistemme kanssa kahteen vuoteen. Viime viikolla kuitenkin tapasimme ja sama kemia oli välittömästi läsnä. Ongelma vain on että minä olin jo löytänyt toisen naisen. Sen naisen kanssa on hyvä olla yhdessä ja seksi toimii, mutta mitään erikoista kemiaa ei ole.

Ikävä dilemma: Olen yhdessä naisen kanssa jota rakastan, mutta johon en taida olla rakastunut. Yleisellä tasolla kaikki toimii ja olemmekin ostaneet asunnonkin yhdessä. Mutta riitelyä löytyy. Toisen naisen kanssa kemiat kipinöisi ja hän olisi heti valmis palaamaan yhteen jos vain olisin vapaa. Menee yöunet...

Eihän tässä ole enää mitään miettimistä, vai onko? Nykyinen hiipuu parissa vuodessa ihan kivaksi ja tuo menetetty rakkaus jää vaivaamaan lopun elämääsi. Ei asunnon takia kannata jäädä yhteen.

Vierailija
24/29 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemian vaikutus on aika mielenkiintoinen. Nuorempana tuli suudeltu aika montaakin tyttöä, joitakin oikein intohimoisesti. Vaimoni oli ensimmäinen, jota suudellessa kaluni pamahti seisomaan välittömästi ja päässä alkoi humista.  Oli vaikea lähteä siitä tanssilattialle, kun kaluni toisessa puntissa jumissa. Ei jäänyt kellekään epäselväksi.  Tuleva vaimoni ei edes vastannut ulkonäöllisesti naismakuani, tai en ainakaan tiennyt että olisi. Joten ulkonäkö ei ollut se juttu. Meillä ei ollut mitään yhteistä, ei harrastuksissa eikä muutenkaan, mutta silti puhelimessa keskusteltiin tuntikausia.  Kun olin vaimon kyljellä silmät kiinni, niin sielu lepäsi ja syvä rauha vallitsi.  Vaimo asui tavatessamme kotona vanhempiensa luona. Saatoimme maata tuntikausia kyljittäin tai lusikassa hänen kapealla sängyllä musiikkia kuunnellessa silmät kiinni. Tuntien yhdessä olo ja suudelmat johtivat illan tullen aina intohimoiseen yhdyntään. Tantarasta jotain koittanut lukea, muttei siinä ole mitään ihmeellistä, kun eletty niin aina.  Edelleen 45 vuoden jälkeen on  sama tunne kun menee ilalla nukkumaan mennessä vaimon kylkeen kiinni. Ja on ilmeisesti vaimollakin, koska kun pidän kättä hänen häpykummullaan ja hiljaa silittelen peukalollani alavatsaa hän rauhoittuu ja  nukahtaa viidessä minuutissa.  Jos olen itse vielä hereillä, odotan hetken aikaa ja käännyt sitten vasta omalle puolen.  Jos en, niin herään aamulla omalta puolen.  Jos taasen vaimo ei nukahda heti, saattaa hän laittaa kätensä kasseilleni ja kokeilla kaluni herkkyyttä. Jos pamahtaa heti kovaksi saattaa se mennä seksiin heti tai useimmiten heti seuraavana iltana. Miten milloinkin. 

Vierailija
25/29 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea valinta.

Vierailija
26/29 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se heti alusta asti tuntuu siltä, että tuo henkilä pitää saada koeajoon.

Sillä jos seksi ei toimi, niin ei se muu repertuaari sitä vajetta seksin puolella korvaa.

Tiukkapipoisille tiedoksi, ne jotka ei muuten nappaa, niin ei niitä halua myöskään vakatasoon viedä.

Koeajon perusteella en vielä tekisi suuria päätelmiä. Jos olisin, olisin menettänyt ihanimman ihmisen. Hänellä kuitenkin kului muutama kuukausi ennen kuin pääsi jännityksestä eroon. Onneksi en antanut periksi.

Vierailija
27/29 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies laittaa kätensä mun häpykummulle, en kyllä rauhoitu ja nukahda! Haluan välittömästi toimintaa, heti. Onneksi mies ymmärtää ja jatkaa kyllä...Meillä on kyllä ne kemiat kohdallaan, ja hirveä himo ja rakkaus. Ollut todellakin kauna ja jatkuu.

Vierailija
28/29 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kauna vaan KAUAN!!

Vierailija
29/29 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemia naisen kanssa tulee, kun nainen käskee hyppäämään niin ja niin korkealle, ja hyppäät. Tämä on metafora. Naiset tietävät kyllä ja nauravat kun kannatte rahanne teille. Nykyaikaista ja modernia. Sen naiset ovat tasa-arvoisuudesta oppineet. Onneksi on siideri ja salkkari. Ja kun mies tulee töistä, niin mies on tehnyt jotain väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän