BB-Jenna ja Dani näyttelijöitä?
Ovatko Big Brotherin Jenna ja Dani sovittuja näyttelijöitä? Jenna on kyllä liian tyhmä ja aivokuollut näyttelijäksi, mutta Danin asenne sopisi näyttelijälle. Voisiko Dani olla vain tuotannon sopima näyttelijä?
Kommentit (10)
Dani on Lidlin kassa, eikä ainakaan opiskele näyttelijäksi.
Toivottavasti Lidl irtisanoo Danin ton seksikohun jälkeen.. On se niin ällöttävä limanuljaska..
Jenna on ainakin näyttelijä, oli koulun joulunäytelmässä pääosassa ala-asteella! Varma tieto!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 20:53"]
Toivottavasti Lidl irtisanoo Danin ton seksikohun jälkeen.. On se niin ällöttävä limanuljaska..
[/quote]
Saanko kysyä minkä takia toivot, että "näinä vaikeina aikoina" joku menettää työpaikkansa? Vaikka et henkilöstä välittäisikään, niin eihän sinun koskaan tarvitse olla hänen kanssaan tekemisissä ja mieltäsi pahoittamassa.
Mikä seksikohu? Olen ollut ulkomailla joten olen ihan pihalla:D
Ehkä olen jonkun mielestä vanhanaikainen, mutta omasta mielestäni kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin, että ei nussita toisten nukkuessa vieressä.
Tuotanto ei tee mitään, vaikka Jenna rikkoo sääntöjä joka jaksossa eli tuotanto taitaa itse runkata Jennan lahnapanolle eli heillä taitaa olla diili.
Eihä se ole ollut kuin piton alla.
Vanha sanonta, talon ruoka ja työ, oma vittu ja yö.
Et kai ole kateellinen?
Jenna on kaunis!
Jennan rooli on olla drama queen ja Danin synkkä narsisti.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 20:57"]
Jenna on ainakin näyttelijä, oli koulun joulunäytelmässä pääosassa ala-asteella! Varma tieto!
[/quote]
Olisi Jenna hyvä kassa, koska ottaisi innolla tavaraa sisäänsä, keneltä vain.