Asun Intiassa Delhissä. Kysy mitä vaan ja yritän vastata.
Kello on jo melkein puolenyön mutta minua ei väsytä. Joten voisin vähän vastailla kysymyksiin.
Kommentit (103)
Osaatko luetella ulkomuistista Intian osavaltiot?
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä jatkuva helle? Minkälaista ruokaa on kaupoissa? Osaako kaikki englantia?
Ei osaa. Minun pitäisi ryhdistäytyä ja opetella paremmin hindiä. Mutta se on tosi vaikea kieli!
ruoka on aika "alkutekiöissään", mutta paljon myydään myös prosessoituja snackseja, esim Maggi tosi suosittu nuudelituote. Itse kokkaan paljon.
Ja nyt on helle mutta talvella on +10 jopa ja ei mitään pattereita eli tosi kylmä. Pitäö nukkua iso täkki päällä.
Kuinka paljon uskot Intiassa todellisuudessa olleen koronakuolemia?
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Intian niemimaalla eika meilla kylla siivooja olisi pessyt vaatteita. Sen teki Dhobi. Kokilla oli apupoika tiskaamassa.
Milloin Gul Moharit kukkii?
No, meillä siivooja pesee myös vaatteet. Hän asuu tässä samassa rakennuksessa, tosin eri tiloissa.
Meinaatko auringonkukkaa? Gul Mohair
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä siellä vai minkä takia?
Mitä pidät paikallisesta hygienan tasosta?
Paljonko on korona-kuolleita ollut viime päivinä?
Mieheni on täällä töissä (on intialainen). Ja meillä on tosi hyvä elintaso! Oma siivooja (joka myös pesee pyykit), kokki (joka pesee astiat) ja minulle autonkuljettaja.
Hygienia on ihan ok: normaalisti ihmiset esim vaihtavat vaatteet joka päivä ja ovat siitä tarkkoja. Alemmat yhteiskuntaluokat ovat sitten asia erikseen.
Koronakuolleiden määrää en tiedä mutta on isossa laskussa.0
Miten suomalainen mies voisi tutustua intialaiseen tyttöön?
Mikä on suosikkipaikkasi Delhissä?
Miltä ulkoilma tuoksuu? Kuvittelisin että pakokaasulta hieltä ja kiehuvilta roskiksilta?
Oletko vieraillut slummissa? Miltä sinusta tuntuu se, että kun toisten on pakko kaivaa jätteitäsi elääkseen?
Vierailija kirjoitti:
Mihin kastiin miehesi kuuluu?
Hän on ns hallitsijakastija (Shekhawat) ja rajput.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vieraillut slummissa? Miltä sinusta tuntuu se, että kun toisten on pakko kaivaa jätteitäsi elääkseen?
kun pois
Onko kastijärjestelmä mielestäsi perusteltu siellä?
kiltti ja suvaitsevainen atm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä siellä vai minkä takia?
Mitä pidät paikallisesta hygienan tasosta?
Paljonko on korona-kuolleita ollut viime päivinä?
Mieheni on täällä töissä (on intialainen). Ja meillä on tosi hyvä elintaso! Oma siivooja (joka myös pesee pyykit), kokki (joka pesee astiat) ja minulle autonkuljettaja.
Hygienia on ihan ok: normaalisti ihmiset esim vaihtavat vaatteet joka päivä ja ovat siitä tarkkoja. Alemmat yhteiskuntaluokat ovat sitten asia erikseen.
Koronakuolleiden määrää en tiedä mutta on isossa laskussa.0
Miten suomalainen mies voisi tutustua intialaiseen tyttöön?
Tätä en tiedä. Intiassakin tytöt elävät aika suojatrua elämää. Ehkä Bangalore vapaamielisin paikka.
Muistatko uudehkoa hindinkielistä elokuvaa, missä vanhempi rouva kuulee juna-asemalla aina miellyttävän miesäänen kuulutuksen ja alkaa selvittää, kuka on se mies. Romantiikkaa. Näin elokuvan hyvän trailerin youtubesta n. 5 vuotta sitten, mutta enää en ole löytänyt.
Miten toukokuun delta-aalto siellä saatiin laskuun? Käytettiinkö siellä ivermektiinä koronataudin hoitoon ja ennaltaehkäisyyn?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suosikkipaikkasi Delhissä?
Varmaan Mall Dlf Enporio koska siellä kukaan ei tuijota. Ovat näes minua rikkaampia, ne jotka siellä ovat..
Lähetätkö miehelle lounaan töihin?
Vierailija kirjoitti:
Onko kastijärjestelmä mielestäsi perusteltu siellä?
Kastijärjestelmä ei todellakaan ole perusteltu. En itse kannata sitä mutta olen luopunut ajatuksesta että saisin edes mieheni ymmärtämään kantani..
Olen asunut Intian niemimaalla eika meilla kylla siivooja olisi pessyt vaatteita. Sen teki Dhobi. Kokilla oli apupoika tiskaamassa.
Milloin Gul Moharit kukkii?