Askartelin pieniä suomenlippuja ja aijon liputtaa kaikki koiranpaskat kadulla
Siinähän koirien omistajat ja kaikki muutkin näkee miten hirveä määrä sitä paskaa meidänkin korttelissa ja kadulla on!
Kommentit (38)
First world problems. Voihan se ajan käyttää luonnon roskaamiseen lipuillaan, kun samalla toiset kuolee sotiin ja sairauksiin maatuvan karjanlannan ja likaisen juomaveden keskellä. Oisko sille liputukseen käytetylle ajalle ihan mitään muuta vaihtoehtoa?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:24"]
First world problems. Voihan se ajan käyttää luonnon roskaamiseen lipuillaan, kun samalla toiset kuolee sotiin ja sairauksiin maatuvan karjanlannan ja likaisen juomaveden keskellä. Oisko sille liputukseen käytetylle ajalle ihan mitään muuta vaihtoehtoa?
[/quote] tiekkö ku ei ne ongelmat poistu sieltä ns köyhistä maista sillä, että ei murehtis näitä omia pieniä ongelmiaan. se, että mä astun koiranpaskaan, ni se saa vituttaa mua, ihan oikeasti! vai pitäskö aatella että, no hei, jossain kuoli lapsi nälkään?? anteeks mutta se ei oo mun syy!!! eihän tästä elämästä mitään tulis, jos ei sais harmitella omia asioitaan, koska jossain on aina joku, jolla menee huonommin!
Kuulostaa hienolta, varmasti kunniakas näky. En ole kovin isänmaallinen, mutta tästä tuli vähän samanlainen olo kuin itsenäisyyspäivänä.
Mitä suomalainen voi tehdä kun "toiset kuolee sotiin ja sairauksiin maatuvan karjanlannan ja likaisen juomaveden keskellä"? Moniko jää kuolematta, kun kakkoja liputetaan?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:20"]Loisto idea. Lainaan sitä.
Paska maatuu muka kolmessa kuukaudessa!!!?? Oon asunu tässä jo 12 vuotta ja jatkuvasti nään niitä koiranpaskoja kulkiessani.
[/quote]
12 vuotta samat paskat lojunut tiellä? Aikamoisia jöötejä
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:38"]
Ruotsinlippu olis istunut pas***n paremmin.
[/quote]
Venäjän lippu kävis paremmin tähän tarkoitukseen. Tällä tavalla voisit myös kätevästi ilmaista mitä mieltä olet Venäjän politiikasta. Paskaa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:25"]
Siinähän koirien omistajat ja kaikki muutkin näkee miten hirveä määrä sitä paskaa meidänkin korttelissa ja kadulla on!
[/quote]
Pari vuotta sitten joku teki saman Helsingissä, mutta käytti lippujen sijasta pieniä drinkkisateenvarjoja. Se oli aika somaa. Lippujen sijasta voisi monistaa Putlerinnaamoja, liimata niitä hammastikkuihin ja tikuttaa niillä pökäleet, se olis ajankohtaisempaa.
Siinä on Suomen lippu sitten kuvaavasti oikeassa paikassa, sillä me Suomalaiset olemme nyt kaulaamme myöden paskassa!
Koirankakka maatuu. Kannattaisiko sinun käyttää aikasi maatumattomien roskien kanssa puuhailuun, eikä niitä kakkakasoja käydä liputtamassa? Saatika sitten niillä pikku lipuilla roskaamiseen!
On muuten hassu mielikuva, tuulipukuinen av-mamma selkä kyyryssä metsästää pikkuruiset suomenliput heiluen koirankakkoja ja yhden löytäessään merkitsee löydöksensä juhlavasti. Melkein kuulen Maamme-laulun soivan. :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 21:20"]Loisto idea. Lainaan sitä.
Paska maatuu muka kolmessa kuukaudessa!!!?? Oon asunu tässä jo 12 vuotta ja jatkuvasti nään niitä koiranpaskoja kulkiessani.
[/quote]
:D sitä kakkaahan ei tule lisää vai meinaatko että ne on vuosikerta kakkoja?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:51"]
Lopettakaa nyt jumaliste siitä paskasta jauhaminen, niin kun ei vittu olis jotain oikeitakin ongelmia!
[/quote]
Mulla ei ole mitään oikeita ongelmia joten saan jauhaa ihan vapaasti :D
koiranpaskaharrastajia on monenlaisia. toiset vaan vaivihkaa kerää ne ja toiset tekee ensin valtauksen, ennen kuin isommin alkavat louhiin.
Tehdään tästä kansallinen kampanja! Kaikki mammat liputtamaan paskakasoja! Päästään lehtiin ja Ylellä koittavat miettiä tempauksen poliittisia merkityksiä... Näen jo apn A-talkissa.
ette nyt vittu ala SUOMENLIPPUA työntåmään PASKAkasaan... herrajumala ei minulle vaan ensimmäisenä mieleen tulisi katsoa että kas, kakassa on lippu, pitääkin korjata pois...... katsoisin vaan että siinä taas joku valtionvastainen vajukki nähnyt paljon vaivaa voidakseen näyttää että suomenlippu liehuu kasassa paskaa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:37"]Onpa sulla köyhänelämä. Pitäisikö sun aloittaa joku harrastus? Tai aloittaaa joku hyvä kirja?
[/quote]
eikö koirankakkaliputus olisi hyvä harrastus? Kanssaihmiset huomaisivat kikkareet paremmin.