YLLÄPIDOLLE kysymys ylä- ja alapeukuista
Olisi mahdollista saada palstaan sellainen ominaisuus, että voisi perua vahinkopeukun esim. niin, että kun on vahingossa painanut alapeukkua, sen voisi yläpeukkua painamalla vaihtaa yläpeukuksi? Vähän niin kuin facebookissa tykkään - en tykkääkään.
Kommentit (11)
ja ois kiva jos peukutus toimis puhelimellaki!
Ois kivaa, jos ihmisillä olisi jotain tolkkua peukutuksissaan.
Kuka välittää jostain vitun peukuista?
Joo tosi tärkeää. Ettei vaan mun PEUKKU mene väärään paikkaan! Ei helvetti, kuka noita edes katsoo, saati laskee.
Se ei ole sinusta tärkeää, jonkun muun mielestä on. Mitä sitten? Miksi kerätä agressiota noin pienestä asiasta.
Antaa ihmisten peukuttaa jotka tahtovat, ja ole itse peukuttamatta jos et tahdo. Yksinkertaista.
Kannatetaan!
Samoin tykkäisin, jos liian monta alapeukkua saaneet viestit piilotettaisiin automaatisesti.
Oonko mä jotenkin tyhmä ja harhainen, vai vailla ymmärrystä teidän provoihin, mutta mun mielestä peukutus toimii juuri noin. Jos painan väärää peukkua ja korjaan sen oikealla peukulla, niin mulla kyllä väärä vähenee ja oikea lisääntyy..
Ei onnistunut. Painoin alapeukkua ja heti senperään yläpeukkua viesti 9:lle mutta ei hävinnyt alapeukku eikä tullut yläpeukkua lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:47"]Oonko mä jotenkin tyhmä ja harhainen, vai vailla ymmärrystä teidän provoihin, mutta mun mielestä peukutus toimii juuri noin. Jos painan väärää peukkua ja korjaan sen oikealla peukulla, niin mulla kyllä väärä vähenee ja oikea lisääntyy..
[/quote]
Mulla toimii! En kyllä ennen oo huomannu et noin toimisi :o
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:47"]
Oonko mä jotenkin tyhmä ja harhainen, vai vailla ymmärrystä teidän provoihin, mutta mun mielestä peukutus toimii juuri noin. Jos painan väärää peukkua ja korjaan sen oikealla peukulla, niin mulla kyllä väärä vähenee ja oikea lisääntyy..
[/quote]
Ei se kyllä noin toimi.
Mun mielestä miinuspeukun voisi poistaa kokonaan. Ei siinä ole mitään tolkkua, kun peukutellaan kaiken maailman syistä, ihan vastakkaisistakin. Miinuspeukku ei siis kerro yhtään mitään joten se on ihan turha. Lisäksi se on oivallinen keskusteluntappaja, kun keskustelullisesti vajavaiset kuvittelevat miinuspeukun olevan sekä väite että sen perustelu.
Peukutus on serious business.