Kylläpä katsoivat pahasti
Kävelin huivia käyttävän kaverini kanssa kaupungilla. Vastaan käveli, tietenkin, koko ajan ihmisiä. Kyllä muuten katsoivat tosi pahasti ja ilkeästi meitä. Katseet olivat oikeasti tosi ilkeitä, ei välinpitämättömiä, uteliaita tms., vaan todella vihaisia, aivan toista kuin yksinäni tai jonkun kantasuomalaisen kanssa kävellesä. Olipa opettavaista nähdä, millaisena suomalaiset näyttäytyvät huivipäisen silmissä. Ja kyseessä oli ihan kaunis, löysä huivi, josta näkyi otsahiukset jne. ei mikään "kummitusasu". Huh huh, ihan kamalaa.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:02"]
Katsoivat vihaisina. Joopa joo. Sä katsoit itse vastaantulijoita normaalia uteliaampana. Tää on pelkkä tunne eli mutujuttu.
[/quote]
No itse asiassa katselen aika paljonkin ihmisiä yleensä kun kävelen kaupungilla. Tykkään näet ihmisistä. Yleensä vastaantulijat näyttävät neutraaleilta tai ystävällisiltä, jotkut kyllä väsyneiltä mutta ei vihaisilta. ap
Mulla oli joskus kaveri, joka oli tyyliltään sellainen gootihtava tai jotain sinne päin, naamassa paljon lävistyksiä, hiuksissa monen värisiä rastoja, pukeutui mustiin "erikoisiin" vaatteisiin...
Itse oon aika tavis ja kyllä sen kanssa kulkiessa sai kuulla vaikka minkälaista kommenttia ja ihan suoraa haukkumista ja uhittelua. Ihan kamalaa. :/
Katsoivat vihaisina. Joopa joo. Sä katsoit itse vastaantulijoita normaalia uteliaampana. Tää on pelkkä tunne eli mutujuttu.