Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä OIKEASTI auttaa ahdistukseen?

Vierailija
25.08.2021 |

Mikä teillä auttaa? Itselläni ei juuri mikään, saatan täristä sohvalla tuntikausia itkuisena.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utelias. kirjoitti:

Syyn poistuminen. Mikä aloittajaa ahdistaa?

Vähän kaikki ahdistaa.

Voisiko aloittaja palastella ahdistuksensa syyt ja alkaa eliminoimaan niitä yksitellen?

useilla ja useimmiten kyse on pitkästä ajasta / koko elämästä esim. 50 vuodesta.

Vierailija
22/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään muu kuin pitkät kävelyt ja meditointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohtaus...

toisilla vaan kun on enempi kuin kohtaus 24h/365x...

Vierailija
24/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapia. Sertraliini. Mahdollisimman vähän stressiä. Eft (löytyy ohjeita kun googlaa). Harjoitukset kirjasta nimeltä Joustava mieli. Mielen hiljentämiseen tähtäävät harjoitukset. Painopeitto. Toisen ihmisen kosketus. Vertaistuki. Luonto, myös sellaiset luonto-rentoutus-äänet. Joskus musiikki, erityisesti itse soittaminen. Tieto että voi tarvittaessa ottaa vahvempia lääkkeitä. Tieto että voi puhua jollekin toiselle ihmiselle. Neliöhengitys, uloshengitys suun kautta puhaltamalla. Piirtäminen tai maalaaminen. Laitan vielä lisää jos tulee mieleen...

T. Ahdistusta vuodesta 2002

Vierailija
25/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu! luonto, vaellus, valokuvaus ympäri vuodet.

ULKOILU.

Pihatyöt, fyysinen touhuilu ulkona.

Vierailija
26/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUSIIKKI! kaikista paras. lääkkeitähän kaikki määrää niillä se menee ja VITUT!

Silloin kun minulla oli ahdistus pahimmillaan, musiikin kuuntelu vaan pahensi sitä.

Vierailija
27/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapia. Sertraliini. Mahdollisimman vähän stressiä. Eft (löytyy ohjeita kun googlaa). Harjoitukset kirjasta nimeltä Joustava mieli. Mielen hiljentämiseen tähtäävät harjoitukset. Painopeitto. Toisen ihmisen kosketus. Vertaistuki. Luonto, myös sellaiset luonto-rentoutus-äänet. Joskus musiikki, erityisesti itse soittaminen. Tieto että voi tarvittaessa ottaa vahvempia lääkkeitä. Tieto että voi puhua jollekin toiselle ihmiselle. Neliöhengitys, uloshengitys suun kautta puhaltamalla. Piirtäminen tai maalaaminen. Laitan vielä lisää jos tulee mieleen...

eipä ole sitten auttanut.

Vierailija
28/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa akuutisti kuuma suihku. Joskus juttelen Netarin kautta löytyvissä chateissa.

Pidemmällä aikavälillä psykoterapia.

Vierailija
29/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä mikä ahdistaa. Jos on joku tietty asia niin asian läpikäyminen järkeillen, tilanteen hyväksyminen. Lähtemällä tekemään jotain mikä vie ajatukset pois. 

Vierailija
30/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet. Kaikki elämäntapaviritelmät tuli testattua, mutta vasta lääkitys teki elämästä taas elämisen arvoista.

Vierailija
31/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttaa akuutisti kuuma suihku. Joskus juttelen Netarin kautta löytyvissä chateissa.

Pidemmällä aikavälillä psykoterapia.

viilentävä suihku.

Vierailija
32/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla on lääkitys? Toimivan lääkityksen jälkeen voi yrittää näitä edellisten neuvoja.

Vierailija
33/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet. Kaikki elämäntapaviritelmät tuli testattua, mutta vasta lääkitys teki elämästä taas elämisen arvoista.

mikä lääke?

Vierailija
34/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla on lääkitys? Toimivan lääkityksen jälkeen voi yrittää näitä edellisten neuvoja.

esim. mä olen yrittänyt 10 vuotta löytää toimivaa lääkettä!

Vierailija
35/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ULKOILU.

Nämä ovat samaa sarjaa grahampuuron ja lantun kanssa - auttavat yhtä paljon!

Vierailija
36/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Joka kerta ahdistusjakso on väistynyt ennemmin tai myöhemmin. Realismia on se, ettei sen tyyppiseen ahdistukseen josta itse kärsin, ole todennäköisesti täydellisesti parantavaa hoitoa. Mutta tämän kanssa oppii elämään. Nyt menossa hyvä jakso. 🙂

Vierailija
37/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta keskustelupalstojen lukeminen ja kaikki woke-hömpötykset. Mene pitkille kävelyretkille luontoon, metsään.

Vierailija
38/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikaisesti sadismi auttaa kaikkeen tuollaiseen omaan pahaan oloon. Jos jotain muuta äärimmäisen kamalaa ja vihamielistä muita ihmisiä kohtaan keksit niin sekin auttaa. Mitä enemmän kärsimystä muille tuottaa sitä enemmän oma kärsimys vähenee. Toimii ihan oikeasti!

Pidemmän päälle et kenties tahdo olla riippuvainen sadismista. Joten pidemmän päälle auttaa vain se että poistut kauas pois elämäntavasta joka tuottaa sinulle ahdistusta.

Vierailija
39/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ULKOILU.

Nämä ovat samaa sarjaa grahampuuron ja lantun kanssa - auttavat yhtä paljon!

Oletko joutunut kokeileen, eli oletko sairastanut??

Mä olen, noi pitää mut jotenkin elossa! lisäksi remontointi, vaikka seinien maalaus! t. Sama

Vierailija
40/60 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Joka kerta ahdistusjakso on väistynyt ennemmin tai myöhemmin. Realismia on se, ettei sen tyyppiseen ahdistukseen josta itse kärsin, ole todennäköisesti täydellisesti parantavaa hoitoa. Mutta tämän kanssa oppii elämään. Nyt menossa hyvä jakso. 🙂

okei, no mulla kun ei ole hyvää jaksoa ollut sitten vuoden xxxx..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan