Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos mies viettää koulussa aikaa toisten naisten kanssa?

Vierailija
25.08.2021 |

Olemme siis molemmat samassa AMK:ssa mutta eri linjoilla.. välillä hän on esim ruokalassa istunut toisten naisten kanssa eikä minun.. ja tauolla myös välillä vitsailee ja hengailee muitten naisten kanssa... Tiedän että ei pitäisi olla kateellinen mutta silti olen. Onko liikaa vaatia että hän ei hengailisi muitten naisten kanssa? Vai miten käsitellä että pääsisin yli kateudesta? Tiedän että olen itse mennyt valitsemaan hyvännäköisen miehen ja tämä on sen huonopuoli, niin pitäisi kai oppia elämään huonommin puolen kanssa? :/

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu sinäkin omiin opiskelutovereihisi.

siis on mulla koulussa paljon kavereita. Mutta aitan itselleni vaan naispuolisia kavereita koska koen että se on kumppanin kunnioittamista että en oo miesten kaveri

Käyttekö ammattikorkeakoulua Afganistanissa?

Vierailija
22/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pong

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat opiskelijaporukan bileet kun tulee, niin eiköhän ukkosi käy siellä tuuppaamassa jotakin näpsäkkää fitness-kissaa.

Vierailija
24/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat opiskelijaporukan bileet kun tulee, niin eiköhän ukkosi käy siellä tuuppaamassa jotakin näpsäkkää fitness-kissaa.

Jos luotto on sillä tasolla, niin sitten varmaan pääsee helpomalla jos eroaa jo nyt.

Vierailija
25/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on ok. Ei tuollaista omistushalua ja mustasukkaisuutta jaksa kukaan katsella kovin pitkään.

Ihan normaalia jutella, nauraa ja käydä lounaalla opiskelu- tai työkavereiden kanssa sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
26/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ap udella, mitä alaa miehesi opiskelee siellä AMK:ssa? Sattuuko se olemaan naisvaltainen ala?

Vierailija
27/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotain niin outoa ajatusmaailmaa mulle.. Ollaan vapaa-ajalla yhdessä ja sitten pitäisi kaulailla vielä koulussa ja töissä.

On muuten ihan hiton kiva poikaystävän selitellä sitten luokkalaisilleen, että älkää tulko viittä metriä lähemmä kun tyttöystävä sanoi, etten saa olla kanssanne tekemisissä.

Vierailija
28/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että AMKissa opiskellaan nykyään 13-vuotiaana.

Oikeassa maailmassa miehet ja naiset eivät elä toisistaan eristettyinä omissa leireissään. AV-palstalla sen sijaan kaikki miehet ovat pettäjäsikoja, ja niitä pitäisi vahtia jalkapannalla. Jokainen voi ihan itse valita, kummassa maailmassa haluaa elää.

Vierailija
29/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko tosissasi oletat, että sun poikaystävän tulisi viettää koulussa kaikki aika sun kanssa?? Anna nyt hyvä luoja toiselle tilaa hengittää! Näettehän te jo vapaa-ajalla. Vai kenties asutte yhdessä?

Nyt tyttö se pää kuntoon.

Vierailija
30/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno on niin AMK. Tulisit sinäkin yliopistolle, täällä emme hyväksy miehiä enää opiskelijoiksi!

Vierailija
31/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ollut melkoisen yksinäistä AMK:ssa jos ei olisi voinut miesten kanssa viettää koulussa aikaa. Olin ainoa nainen luokallani. Ja kyllä, olin samassa koulussa silloisen poikaystäväni kanssa. Välillä ei edes nähty koko päivän aikana koulussa. Olin myös luokkalaisteni bileissä ilman miestäni. Hän kävi oman kouluporukan kanssa, johon kuului myös naisia.

Vierailija
32/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua varmaan yleisesti kiinnostaa, onko teillä sama arvomaailma ja onko mies luotettava vai menevä nuori mies. Se kysymys ehkä herää luonnollisesti kaikilla, jos toisella on naiset ympärillä, joskin vain luokkakavereita nyt.

Vierailija
33/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu sinäkin omiin opiskelutovereihisi.

siis on mulla koulussa paljon kavereita. Mutta aitan itselleni vaan naispuolisia kavereita koska koen että se on kumppanin kunnioittamista että en oo miesten kaveri

Käyttekö ammattikorkeakoulua Afganistanissa?

Tabul University of Applied Sciences.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi