Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos mies viettää koulussa aikaa toisten naisten kanssa?

Vierailija
25.08.2021 |

Olemme siis molemmat samassa AMK:ssa mutta eri linjoilla.. välillä hän on esim ruokalassa istunut toisten naisten kanssa eikä minun.. ja tauolla myös välillä vitsailee ja hengailee muitten naisten kanssa... Tiedän että ei pitäisi olla kateellinen mutta silti olen. Onko liikaa vaatia että hän ei hengailisi muitten naisten kanssa? Vai miten käsitellä että pääsisin yli kateudesta? Tiedän että olen itse mennyt valitsemaan hyvännäköisen miehen ja tämä on sen huonopuoli, niin pitäisi kai oppia elämään huonommin puolen kanssa? :/

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huonon puolen

Vierailija
2/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimität tunnetta kateudeksi? Ei se ole kateutta.Ukko käyttäytyy tökerösti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, pitäisin sinua riippakivenä ja liian omistushaluisena ja mustasukkaisena. Ei kelpaisille minulle kumppaniksi, sorry.

Vierailija
4/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu sinäkin omiin opiskelutovereihisi.

Vierailija
5/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti nämä "toiset naiset" ovat hänen opiskelukavereitaan.

Vierailija
6/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis on mulla koulussa paljon kavereita. Mutta aitan itselleni vaan naispuolisia kavereita koska koen että se on kumppanin kunnioittamista että en oo miesten kaveri

Vierailija
7/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nimität tunnetta kateudeksi? Ei se ole kateutta.Ukko käyttäytyy tökerösti.

Ei, vaan ryhmäytyy OMIEN opiskelukavereidensa kanssa.

Vaikuttaisi hemmetin oudolta mennä joka tauolla pitämään tyttöystävää kädestä.

Vierailija
8/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella nyt omaa itseä tässä. Kyllähän ymmärrät varmaan että käytös on todella outoa, jos ei tule sinun luokse ruokalassa istumaan, vaan menee muussa porukassa? Ei ole normaalia vaikka toisten naisten kanssa nyt opiskelukaveri voi ja on ihan tervettä ollakin. Rajansa kuitenkin kaikella ja tuo menee normaalin rajan yli jo...

Vierailija
10/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti vähän paksulta tuo keromuksesi mutta joo... Jos et luota puolisoosi pätkän vertaa niin parempi varmaan erota. Itsekkin käyn joskus miespuolisen ystäväni luona ja jos otetaan lakoholia ja käydään baarissa niin jään yleensä hänen luokse yöksi. Mies tietää tämän ja luottaa minuun, jos ei jostain syystä myös itse ole mukana.

Vierailija
11/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin elää toki epävarmana suhteessa hyvännäköisen miehen kanssa, kuin jonkun tavallisen näköisen epäihmisen kanssa.

Vierailija
12/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, pitäisin sinua riippakivenä ja liian omistushaluisena ja mustasukkaisena. Ei kelpaisille minulle kumppaniksi, sorry.

Niin pitäISIT, koska sinulla ei ole eikä tule kumppania. 

Vierailija
13/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin elää toki epävarmana suhteessa hyvännäköisen miehen kanssa, kuin jonkun tavallisen näköisen epäihmisen kanssa.

Nämähän ne kaikkein persoimpia imartelulle ovat ja pettävät heti jos tilaisuus tulisi. Kun nyt joku heitäkin huomioi...

Vierailija
14/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis on mulla koulussa paljon kavereita. Mutta aitan itselleni vaan naispuolisia kavereita koska koen että se on kumppanin kunnioittamista että en oo miesten kaveri

Et siis esim. istu lounaalla samassa pöydässä miespuolisten opiskelijoiden kanssa? 

Vierailija
15/33 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pitäISIT, koska sinulla ei ole eikä tule kumppania. 

Mieluummin vaikka ilman kuin taketuvan kontrolloijan kanssa. Vaikka, eipä silti, on mulla poikaystävä. En vain joka hetki ole hänen tekemisiään ja työ- ja harrastuskavereitaan vahtaamassa. Ei toista voi niin tarkkaan vahtiakaan, etteikö jossain vaiheessa olisi tilaisuutta viettää aikaa muiden kanssa. Joko täydellinen luottamus kummankin osapuolen välillä. Tai sitten ero.

Vierailija
16/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, kun ottaa mieheksi naisvaltaisella alalla opiskelevan ja luultavasti myöhemmin myös työtä tekevän kanssa. Vaikka ei nykyään paljon auta, vaikka kuinka yrittäisi löytää vain miesten kesken työtä tekevän miehen, ei edes armeijasta.

Miehen hyvännäköisyys ei ole tässä se olennainen asia, sillä kyllä hyvinkin kurjan näköiset miehet seurustelevat vieraitten naisten kanssa. AP:n ongelma on omistushalu, mustasukkaisuus ja kateus, joista voi olla vaikea päästä yli.

On täysin normaalia olla koulu- ja työpaikoissa siinä porukassa, jossa on muutenkin. Etkö sinä itse ole? Luulisi yhdessä asuvan pari saavan olla aivan tarpeeksi yhdessä muutenkin.

Miten se olisi este kumppanin kunnoittamiselle, että suhtautuisi normaalisti myös vastakkaista sukupuolta oleviin työ- ja opiskelukavereihin eikä välttelisi heitä? AP:lla on aika outo käsitys kaveruus- ja jopa ystävyyssuhteista. Ei se ole mitenkään omalta mieheltä/vaimolta pois, vaikka välillä istuisi samassa pöydässä muiden toista sukupuolta olevien kanssa. Raja menee vasta sängyssä.

Vierailija
17/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on eri käsitykset asiasta. Ja sanoisinko, että sun käsitys ei ole se ainoa oikea. Ehkä kannattaa erota ja kasvaa vielä vähän aikuisuuden rankalla tiellä. 

Vierailija
18/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta kun kyttäät kenen kanssa miehesi koulussa juttelee. Itse en kyllä sinua kestäisi ollenkaan.

Miten ajattelit että asiat menee opiskelujen jälkeen työelämässä. Lähes joka työpaikalla nykyään on sekä naisia että miehiä. Miten työt sujuu jos edes kahvitauolla ei saisi vastakkaisen sukupuolen kanssa puhua? Nyt on viimeistään sinunkin aika kasvaa aikuiseksi ja itsevarmaksi ja lopettaa tuollainen naurettava kyttääminen.

Vierailija
19/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan normaalia syödä pariskuntana yhdessä. Se että ollaan samassa paikassa mutta eri porukoissa, kuulostaa jokseenkin oudolta.

Vierailija
20/33 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän