Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistiset piirteet

Vierailija
25.08.2021 |

Sanoin exälle, että hänellä on paljon narsistisia piirteitä ja hänen varmaan kannattaisi kiinnittää omaan käytökseensä enemmän huomiota, ellei jatkossa halua kohdella tulevissa suhteissaan kumppaniaan huonosti. Exä meni heti utelemaan kavereiltaan, että onko heidän mielestään narsisti ja kaverit läpsinyt selkään "sähän oot hyvä tyyppi, et sä mikään narsisti oo" ja tuli minulle sitten raivoamaan ettei ole mikään narsisti, vaikka en niin väittänytkään.

Suhteeseemme mahtui paljon gaslightinia (väitti, että keksin asioita päästäni, muunteli totuutta, vaikka näytin mustaa valkoisella omia kirjoituksiaan) haukkui, jätti ja tuli takaisin, jätti ja tuli takaisin yms. Minä tein itse myös todella ikäviä asioita. Aina pyysin anteeksi ja pyrin muuttamaan toimintaani, mutta usein päädyin esim huutamaan ja mies ärsytti jatkuvasti (mykkäkoulua ja ei mm. Vastannut viesteihin vaikka luki ne, saattoi jatkua päiviä) ja sitten sai syyttää minua mahdottomaksi, kanssani on mahdotonta puhua, kun raivoan. Mies ei ikinä pyytänyt anteeksi ja asiat meni usein niin, että esim. Haukkui/loukkasi ja ilmaisin asiasta, niin käänsi asiat niin että en ymmärrä, olen tylsä, hänen huumoriaan ja lopulta minä pyysin anteeksi, että pahoitin hänen mielensä syytöksillä.

Lopulta selvisi, että levitteli minusta myös valheita ja valehteli muutenkin koko ajan johonkin suuntaan, esitti hyvää tyyppiä yms.

Meillä yhteisiä lapsia ja siksi pitää olla tekemissä, mutta en ymmärrä miksi niin suuttui. En sanonut hänen olevan narsisti, huomautin vain narsistisista piirteistä, joiden suhteen voisi tehdä töitä, koska ikävä yrittää edes tätä yhteishuoltajuutta saada toimimaan, kun käytös on tuollaista ja suvulleen levittää, että minä olen hankala.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: kaikki mulkut ei ole narsisteja.

KAIKISSA ihmisissä on jotain narsismin piirteitä.

Hitto kun väsyttää nämä kyökkianalyysit palstalla.

Vierailija
2/4 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: kaikki mulkut ei ole narsisteja.

KAIKISSA ihmisissä on jotain narsismin piirteitä.

Hitto kun väsyttää nämä kyökkianalyysit palstalla.

Kyllähän minä sen tiedän. Kuten kirjoitin, en sanonut häntä narsistiksi vain, että hänellä runsaasti niitä piirteitä ja kannattaisi työstää niitä. Kyllä minullakin on narsistia piirteitä, hyviä ja huonoja ja yritän työstää niitä huonoja. Suurin osa näistä vain tuli esille vasta lasten syntymän jälkeen, muuten muuten olisi lapsia koko miehen kanssa tehnyt.

Nyt on lapset tehtynä ja mies heidän isä, kai saan toivoa, että työstäisi itseään edes lasten takia, kun minun takiani ei siihen kyennyt. On jo useasti jättänyt saapumatta tapaamisiin, ei maksa elareita, vaikka oikeuden kautta ne määrättiin; nykyään kela maksaa. Ollut lasten syntymän jälkeen useita kuukausia poissa kerrallaan, tullut hetkeksi takaisin ja lähtenyt taas. Ja syyttää siis minua käytöksestään. Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä näissä alapeukutetaan: miehen käytökselle vai ap:lle?

Vierailija
4/4 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän