Puolustaja ry, onko kellään kokemuksia
Vanha äitini on tilannut Puolustaja ry-lehden hintaan jtn 40-50e , kun puhelinmyyjä oli soittanut.
Tietääkö kukaan mitään tästä firmasta?
Joku koulukiusaamisen liittyvä Kait.
Kommentit (64)
Minulle eräs mieshenkilö soitti tänään ja tarjosi joko vuoden (90 euroa) tai puolen vuoden (59 euroa) tilausta. Vaikka aivoni olivat siestan turruttamat, nimi Puolustaja sai minut haistamaan palaneen käryä. Pyysin, että mies (joka kuulosti ihan kotosuomalaiselta) soittaisi uudelleen torstaina. Siihen mennessä ajattelin ottaa selvää mikä tämä lehdykkä oikein on.
Itse entisenä kiusattuna - ja vähän kiusaajanakin - haluan ilman muuta olla mukana auttamassa kiusattuja, mutta hämärähommia en aio tukea.
Siis onko tuolla nyt joku psykologi vastaamassa auttavaan puhelimeen vai ei?
Minulle lähetettiin lehti Asennetta elämään ry. En halunnut sitä, sanoin, olen mökillä. Jos ottaisin lehden voin maksaa vain s-postilla. Sitä ei tullut. Sen sijaan on tullut Autorex Oy. Laskutuspalvelut,AE,ji kaksi muistutuslaskua. En ole maksanut. Katsoin Asennetta elämään sivuja. Se on huijausfirma. Aikaisemmin toimineet Kouluturva- nimellä.
Mieli ry tai tina soini, Ukr, paremmat.
Tervehdys, viimevuona maksoin kerran , Puolustajat lehden yhteydessä tuli lasku. Nyt kesällä soitti samasta numerosta, -- laitoin ylös -- maksoin yhdessä erässä 26.7. 59,00e. eräpäivä oli 4.8. Kohta tuli uusi lasku, en maksanut. Laitoin monta kertaa sähköpostia asiakaspalveluun, ei vastausta. Nyt olen saanut jo toisen karhun + prosentit. Olen soittanut kaikkiin numeroihin, mikään ei vastaa. Se puhelinmyyjän numero on, Care Media Finland OY. Laskun puh.num. on sama kuin asiakaspalvelu, laitoin tekstarin. Mikään ei vastaa.
mä soitin sinne asiakas palveluun viron aksentilla puhuvanainen todella tyly tää firma huijari firma
mulle soitettin puolustaja lehdetä 39 kertamaksu en ottanut sitä tiedän huijarin taskuun ne rahat
lisäys olen tehnyt heistä rikosilmoitusen poliisille suostelen kaikkien tekmään saadatää keppaheikki kiinni
Puolustaja lehdestä soitti tänään. Kiitin että soitti. Samaan hengenvetoon kerroin tekeväni heistä rikosilmoituksen. "Se sopii " vastasi myyjä. Lienee heille normaalia jokapäiväistä toimintaa.
En tilannut mitään.
Jään odottamaan laskua.
Puolustaja, -- minä soitin molempiin numeroihin, toinen laskussa , toinen sen mainostoimisto, monta kertaa soi mutta kukaan ei vastaa. Olen laittanut meilejä monta, olen saanut karhuja, monta , nyt maksoin. Onko kukaan ilmoittanut poliisille. Minä menen huomena Espoon poliisiin. Eli , viimevuona meni hyvin. Tänä vuon juuri niinkuin tuola yksi kertoi niistä summista. Meillä on kahdessa polvessa ollu rankkaa koulukiusaamista, siksi osallistuin. Tarkisin myös numerot, mainostoimisto Care Media Finland OY , josta mies soitti. Laskussa oleva numero, Puolustajat .
Kävin juuri poliisilaitoksella, ei ole heidän asia. RVA. poliisi katsoi kaikki minun paperit, siis saadut laskut ja meilit jotka olin Puolustajiin laittanut. Kerroin myös niistä talousrikollisista jotka tuola mainittiin, Antti Alasalo , Rauno Nissinen. Rva. pyöritti vain päätään, on maksajan oma asia, jos joutuu huijatuksi. Jos laskuja vielä tulee, niin reklamaatio uudestaan meilillä. Jos ei auta, niin valitus , Kuluttajasuojaan. Ei ole ihme että talousrikollisuus kukoistaa :( :( .
Onko teille tulleissa laskuissa esitetty teidän olevan kannattajajäseniä yhdistyksessä ?
Tällaisen laskun näin. Ja kyse oli siitä, että joku oli suostunut ostamaan lehden.Jäsenyydestä ei ollut puhuttu mitään.
Voiko verotukselliseti kikkailla jotenkin puhumalla "jäsenmaksuista" lehdenmyyntimaksujen sijasta ?
Kyllä, joku juttu siinä on. Minulla lukee, määräaikainen 6 kk. Se oli jotain, sellaista, jos on kerta maksu, niin on joku verojuttu mutta kun on jatkuva tai tuo määräaikainen ainakin 6 kk. Sanottiin, että se vaan lukee mutta ei käytännössä merkitse mitään. Vielä en ole saanut viimesen jälkeen , joka tuli 16.9. maksukehoitus laskulle jonka eräpäivä oli 29.8. 64.€. Katotaan, maksoin vielä, en tämän jälkeen.
Poliisille ilmoitus heti jos perivät jotain
Nissisellä jatkuu vaan nämä petokset
Lehden nimet vain vaihtuu
Täyttä kusetusta
taas soittivat keppaheikki firmasta caremedia finland väkisin tykyttävä puolustaja lehteä en tilannut myyjä löi luurin korvaan joku timo se soittanut mulle ennenkin
Minäkin halusin auttaa koulukiusattuja. Huonolaatuinen kalenteri ja lasku tuli viikon päästä. Maksoin heti laskun 39E Kahden viikon kuluttua tuli karhumakirje 49E En reagoinut karhuun, koska olin maksanut laskun. Tänään tuli taas karhukirje! Yritin soittaa heidän pu.numeroom. mutta eivät vastaa! Huijareita ovat ihan selvästi! Kyllä loppui tällä mummelilla (80v.) kaikkien sorrettujen avustaminen! Toivottavasti joku rohkea huiputettu ilmoittaa poliisille petollisista "koulukiusattujenauttajista" Hyi että tekis mieli pamauttaa kuonoon moisia "auttajia"!!!!!!!!!!
Toivottavasti kukaan ei haksahda tähän uusimpaan huijaukseen EKompassi ry / eSport kompassi ry:n kanssa
Koulupsykologien toiminta on lakisääteistä hommaa. Jos ei koulupsykologia jossakin ole, ongelma johtuu resurssipulasta. Koulupsykologeja ei rahoiteta millään hämärärahalla, kai sen järkikin sanoo! Ja kukaan itseään kunnioittava psykologi ei lähde työskentelemään mihinkään huijareiden auttavaan puhelimeen.
Väk. Eli sitten meni minultakin rahaa huijarille.
En osallistu mihinkään vastaavaan tai hyväntekeväisyyteen enää, koskaan.