Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys banaanikärpäsen elämästä

Vierailija
25.08.2021 |

Kun huushollin kiusana pörräävä banaanikärpänen istuu omenalle tai kahvimukin laidalle, istuuko se siihen syömään vai munimaan vai sekä että?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole banaanikärpästen tuntijoita paikalla? Nämä eivät kerro minulle vastausta, vaikka kuinka tivaisin.

Ap

Vierailija
2/6 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nauraistte toteaisitte olen pöhkö: Vihanekset kaikki, kuin hedelmät huuhdon kraanan alla.Huom! jopa appelsiinit ymm. Tietysti myös pananiit, vesimelooni .Täällä ei näy panaani kärpäsiä koskaan.Ne tulevat hedelmistä tai vihaneksista pinta kuoren mukana koteihin.Lähinnä niiden munat voivat olla ihan missä vain kuoressa?Jota ihmissilmä ei näe.Ja kärpäsiksi kehityvät lämössä .Pöräävät häiritsevästi.Minulla toiminut monta vuotta tuo ,kaikien huuhtelu.Vien myös joka päivä pio-jätten roska katos ,pio- jäte astiaan.( ps jos teksti virheet lukihäiriö,en näe ne Anteeksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kattelee maisemia vaan.

Vierailija
4/6 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leputtelee jalkojaan, haukkaa pala omenasta ja pörrää munimaan.

Vierailija
5/6 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt yleisesti mesikärpästen invaasio? Omassa boksissa noita on nyt enemmän kui koskaan. Ensimmäisenä torjuntatoimenpiteenä siirsin biojäteämpärin parvekkeelle.

Vierailija
6/6 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt yleisesti mesikärpästen invaasio? Omassa boksissa noita on nyt enemmän kui koskaan. Ensimmäisenä torjuntatoimenpiteenä siirsin biojäteämpärin parvekkeelle.

Kesä ja alkusyksy ovat niiden hurvittelusesonkia. Ne elävät Suomenkin luonnossa, mutta tulevat mielellään sisälle, jos on buffetti tarjolla. Ja kyllähän ne kaupastakin matkustavat.

Täällä oli kaupasta tulleiden suurhyökkäys. Nyt on jäljellä vain joitakin, enkä minä ymmärrä, miksi ne täällä hengailevat, kun ei ruokaa ole. Istuvat seinällä vain ja pyrkivät kahvikuppiin. Paljaalla silmällä ei erota, mitä ne siinä kupin laidalla touhuavat.

Ap