Mikä saa naisen puolustamaan seksuaalirikollista?
Puhutaan selkeistä tapauksista missä näyttö riittää. Ei lokauskampanjoista joita myös valitettavasti on.
Esim. Peter Nygårdin ja Jeffrey Epsteinin kohdalla on aika selvää. Myös Nygårdin omat pojat ovat todistaneet häntä vastaan. Silti jotku haluaa tässä vaiheessa tuoda esiin niitä monia "ihania" puolia. Niin kammottavia asioita on tapahtunut että en itse alkais taputteleen moninkertaisia lasten raiskaajia. Aira Samulinin asenne myös vähän outo.
Kommentit (26)
Mä joskus tajusin, että jos mä olisin kokenut nuorena seksuaalista väkivaltaa tai ahdistelua jonkun tutun (esim. sukulainen) miehen toimesta, niin mun äitini olisi painanut asian villaisella. On niitä naisia jotka syyllistää helposti muita naisia.
(Eikä muuten puolustanut edes silloin, kun mulle tehtiin väkivaltaa hänen silmien edessä).
Aivan kamalaa tajuta tuollainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus tajusin, että jos mä olisin kokenut nuorena seksuaalista väkivaltaa tai ahdistelua jonkun tutun (esim. sukulainen) miehen toimesta, niin mun äitini olisi painanut asian villaisella. On niitä naisia jotka syyllistää helposti muita naisia.
(Eikä muuten puolustanut edes silloin, kun mulle tehtiin väkivaltaa hänen silmien edessä).Aivan kamalaa tajuta tuollainen asia.
Olen pahoillani puolestasi että äidilläsi on tuollainen asenne. Tiedän mistä puhut. Muistan kun lapsena vanhemmat pojat kiskoivat väkisin paidan päältäni ja äitini kuuli myöhemmin saaden raivarit minulle kun olin saattanut kuulemma itseni sellaiseen tilanteeseen. Olin 10vee tyttö koulumatkalla. On kauhea todella tajuta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Peter Nygård on todistetusti tuhonnut monen naisen elämän ja Samulin tunteellisena vuodattaa että onneksi Pekan vanhemmat ei nähneet tätä. Ei mitään myötätuntoa uhreja kohtaan. What????
Onko Peterin oikea nimi Pekka??
Peterin oikea nimi on Pekka. Tai oli.
Vierailija kirjoitti:
Peterin oikea nimi on Pekka. Tai oli.
Ok, en oo tiennyt.
Lokauskamppanja on tosiaan eri juttu ja niitä halveksin. En sanois esim. Pikkaraisesta yhtään mitään kun näyttöä ei ainakaan vielä ole tarpeeksi.