Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Husin koronatestaus pahoissa ongelmissa

Vierailija
25.08.2021 |

Husin alueella koronatestiin ilmoittautuu jopa 25 000 ihmistä päivässä. Jos kaikkien testaamista halutaan jatkaa, muita terveydenhuollon toimintoja pitää ajaa alas.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/638019d3-d8ba-4c25-8a4d-9cf5a560bffe

No niin, kannattaako testata jokainen pikku nuhanenä nyt kun koulut ja päiväkodit alkoi ja syysflunssat pyörii? Eikö lapsi vain voi olla kotona kunnes nuha loppuu?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella sama!

Vierailija
22/24 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikkojen ylläpitämä tauti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestaus on ruuhkautunut ympäri Suomen

Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa, Rovaniemellä, Vaasassa

Vierailija
24/24 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista saada jotain tilastodataa testissä kävijöistä, kuinka moni ei ole vielä käynyt kertaakaan testissä ja kuinka moni testissä käyneistä on käynyt siellä esim. enemmän kuin 5 tai 10 kertaa jne., tällaista ei ole missään saatavilla.

Käykö siellä aina ne samat henkilöt uudelleen ja uudelleen ja minkälainen osuus tämä on koko väestöstä. Kuinka moni ei ole vielä käynyt kertaakaan vaikka tässä vaiheessa lienee turha olettaa etteikö pientäkään oiretta olisi vaikka viimeiseen vuoteen muka ollut.

Minulla on tuttuja, jotka juoksevat suunnilleen joka aivastuksesta testiin. Itse taas en ole mennyt edes selkeässä flunssassa ja kuumeessa. Ja jotkut tosiaan kiikuttavat lapsensakin testiin hyvin herkästi, itse en ole vienyt kertaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi