Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluan periä tältä valtiolta armeijan ajalta palkan.

Vierailija
25.08.2021 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kautta tätä olisi hyvä ruveta hoitamaan? olin liian nuori ymmärtämään omaa hyväksikäyttöäni sen ikäisenä mutta nyt modernin feminismin ja sen tuoman tasa-arvogospelin ansiosta olen ymmärtänyt että olen uhri.

12kk vapaudenriistoa rangaistuksen uhalla. mikä olisi oikeudenmukainen summa teidän mielestä?

Vierailija
2/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekki valtio on velkaa. Mun korvausvaatimus siitä vuodesta on 40.000e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pitää huomioida ilmainen majoitus, täysihoito, vaatteet ja vaatehuolto sekä päiväraha.

Vierailija
4/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan valtiolta korvauksia siitä ajasta, jonka olen ollut oppivelvollisena liian nuori ymmärtämään, miten paljon lapsityöläisen tuloja olen menettänyt.

Vierailija
5/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä pitää huomioida ilmainen majoitus, täysihoito, vaatteet ja vaatehuolto sekä päiväraha.

Vankilassakin saa täysihoidon.

Vierailija
6/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja maksuton koulutus, jolla voi jopa pyyhältää armeijaa käymättömien ohi rekrytointijonossa monessakin työpaikassa. Sitä ei tietenkään sanota ääneen.

Vierailija
7/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja maksuton koulutus, jolla voi jopa pyyhältää armeijaa käymättömien ohi rekrytointijonossa monessakin työpaikassa. Sitä ei tietenkään sanota ääneen.

Toki Peran Perusverstaalla, muts ns älykkäämmän väen duuneissa on parempi pitää mölyt mahassaan suurista sotareissuista.

Vierailija
8/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun armeija tulee puheeksi niin aletaan tanssimaan sen oikean ongelman ympärillä ja kiertelemään ja kaartelemaan. tämän takia alan vihaamaan koko maata.

Vierailija
9/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki Peran Perusverstaalla, muts ns älykkäämmän väen duuneissa on parempi pitää mölyt mahassaan suurista sotareissuista.

Minä olen kahdesti jäänyt toiseksi valtionhallinnon asiantuntijatehtävien rekrytoinnissa tämän syyn vuoksi. Toisella kerralla sanottiin ihan suoraan, että otettiin se aseellisen palveluksen suorittanut mies. En kysellyt, miksi minut oli edes otettu kahden viimeisen joukkoon, kun ikäluokkani ja sukupuoleni vuoksi en olisi edes pystynyt käymään armeijaa.

Vierailija
10/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aina kun armeija tulee puheeksi niin aletaan tanssimaan sen oikean ongelman ympärillä ja kiertelemään ja kaartelemaan. tämän takia alan vihaamaan koko maata.

Muuttaa voit vapaasti. Kuinka olisi vaikkapa Venäjä, Ukraina tai nyt niin muodikas Afganistan?

Vierailija
11/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä....

Vierailija
12/12 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ehkä jossain Antifalla joku voi katsoa sen miinukseksi mutta muuten kyseessä on aina ehdottomasti hyvä lisä rekrytilanteessa.