Jos kokeneempi mies perustaa pitkän parisuhteen kokemattoman naisen kanssa. ..
Miehellä on erityinen velvollisuus tukea naisen seksuaalisuutta, harrastaa seksiä aina kun nainen haluaa ja siten kun haluaa, sekä ystävällisesti opettaa naiselle seksitaitoja ja kehua, kun nainen oppii. Sanoin miehelleni näin.
Muuten naisen seksuaalinen itsetunto ei kehity terveeksi.
Kommentit (47)
Ehkä mieskään ei ole niin kokenut kuin luulisi? Jotain jännitystä tms hänellä taitaa nyt olla seksin suhteen. Nämä ovat hyvin herkkiä asioita. Liika yrittäminenkin on pahasta.
Tiedän tasan tarkkaan, kuinka kokenut on. Mutta ehkä silti voi olla joitain jännityksiä? Ap
Opettaa hyväksi seksissä millä tavalla? Miellyttämään miestä vai löytämään omat parhaat alueet vai molempia? Laadullisesti vai määrällisesti? Olisiko mahdollista joskus, että keskitytte vain sinun nautintoosi? Hyväilet itseäsi ja mies toistaa saman sinulle. Toisella kertaa on miehen vuoro olla kohteena.
Olet varmaankin sama aloittaja, joka harmitteli kokemattomuuttaan. Kipi kapi itsetunto kohdilleen ja ala nauttia!!
Jotenkin mielenkiintoinen oletus, että pelkkä kokemus yksin tekisi kenestäkään automaattisesti parempaa rakastajaa kuin kokemattomasta. Tälläkin palstalla on jaettu useita kokemuksia esim. miehistä, jotka ovat olleet pitkissä parisuhteissa ja joiden kanssa seksi on silti ollut epämiellyttävää. Herkkyys lukea toista ja halu tuottaa toiselle mielihyvää kun ei korreloi seksikertojen kanssa vaan on persoonakysymys.
Ei se itsetunto käden käänteessä rakennu. Etenkin kun kehut puuttuvat.
Muuten ihan pätevän kuuloinen neuvo. Jos vain miestä yhtään kiinnostaa rakentaa itsetuntoani.
Ap
Oletko hyväillyt miehen penistä kädelläsi, seisooko hänellä? Joskus erektio-ongelmat ja jopa niiden pelko aiheuttaa miehelle estoisuutta ja hän välttelee seksiä ja keksii tekosyitä siihen miksi se ei innosta häntä.
Ei se itsetunnon rakentaminen ole miehen tehtävä, vaan sun pitää alkaa itse tehdä asioille jotain. Hanki tietoa, ota uusi harrastus, kehitä itseäsi. Seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Kyllästytät miehesi, jos alat epäröidä ja odottaa silityksiä kuin kissa. Kai miehellä on jotkut syyt olla sun kanssa. Tehkää yhdessä asioita ja kehittykää yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:32"]Oletko hyväillyt miehen penistä kädelläsi, seisooko hänellä? Joskus erektio-ongelmat ja jopa niiden pelko aiheuttaa miehelle estoisuutta ja hän välttelee seksiä ja keksii tekosyitä siihen miksi se ei innosta häntä.
[/quote]
Ei ole ollut mitään fyysisiä ongelmia kummallakaan. Se tästä vielä puuttuisi. Mua siis pännii se, että mies ei kehu. Ja aloitteiden määrä on hiipunut. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:33"]Ei se itsetunnon rakentaminen ole miehen tehtävä, vaan sun pitää alkaa itse tehdä asioille jotain. Hanki tietoa, ota uusi harrastus, kehitä itseäsi. Seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Kyllästytät miehesi, jos alat epäröidä ja odottaa silityksiä kuin kissa. Kai miehellä on jotkut syyt olla sun kanssa. Tehkää yhdessä asioita ja kehittykää yhdessä.
[/quote] koen kyllä, että seksuaalisen itsetuntoni kehittäminen ON miehen tehtävä, KOSKA kukaan muu ei ole minua pannut. Ap
Pystyttekö keskustelemaan asiasta? Millaisia toiveita kummallakin on. Vaikeahan sinun on miestä miellyttää jos et tiedä mikä häntä miellyttää. Oletko sinä ollut tyytyväinen häneen sängyssä, oletko kehunut häntä?
Tuntuuko sinusta muuten siltä että hän rakastaa sinua?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:29"]
Miehellä on erityinen velvollisuus tukea naisen seksuaalisuutta, harrastaa seksiä aina kun nainen haluaa ja siten kun haluaa, sekä ystävällisesti opettaa naiselle seksitaitoja ja kehua, kun nainen oppii. Sanoin miehelleni näin. Muuten naisen seksuaalinen itsetunto ei kehity terveeksi.
[/quote]
Miksi tässä täytyy mainita sukupuoli, siis jos kokeneempi MIES perustaa perheen kokemattomamman NAISEN kanssa....
Päteekö tämä ap:n mielestä myös toisin päin?
Jos kokeneempi NAINEN hankkii itselleen nuoremman/kokemattomamman miehen, niin täytyy antaa miehelle seksiä aina kun mies haluaa ja miten mies haluaa... M40
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:37"]Siis mikä sun ongelma nyt oikein on? Koetko että mies ei halua seksiä kanssasi koska olet kokematon? Kuulostaa oudolta. Luulisi miehelle olevan 1000 taalan paikka nimenomaan opettaa kokemattomalle naiselle mieleistään seksiä. [/quote] no niinhän sitä luulisi. Tämä ei juuri mitään ole opettanut ja silti valittanut passiivisuuttani. Eikä enää halua tarpeeksi, jopa pakkeja olen saanut kun vihdoin olen aloitteita tehnyt. Ap
[/quote]
seksi tulee luonnostaan. passiivisuudesta ei voi opettaa pois.
mitä ihmettä odotat mieheltäsi? johan se opetti kun mainitsi passiivisuudestasi. ole aktiivinen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:37"]Siis mikä sun ongelma nyt oikein on? Koetko että mies ei halua seksiä kanssasi koska olet kokematon? Kuulostaa oudolta. Luulisi miehelle olevan 1000 taalan paikka nimenomaan opettaa kokemattomalle naiselle mieleistään seksiä. [/quote] no niinhän sitä luulisi. Tämä ei juuri mitään ole opettanut ja silti valittanut passiivisuuttani. Eikä enää halua tarpeeksi, jopa pakkeja olen saanut kun vihdoin olen aloitteita tehnyt. Ap
[/quote]
seksi tulee luonnostaan. passiivisuudesta ei voi opettaa pois.
mitä ihmettä odotat mieheltäsi? johan se opetti kun mainitsi passiivisuudestasi. ole aktiivinen.
[/quote] miten voin olla? En vain osaa. Mitäs otti neitsyen, oma moka! Ap
Up