Mitä ja kuinka pian syöt salilla käynnin jälkeen?
Kommentit (9)
Yleensä banaanin heti pukkarista päästyä. Kotona sitten "oikeaa" ruokaa joskus 1-2h treenistä.
Juon lasin maitoa kun pääsen kotiin. Muuta en pysty pariin tuntiin, treenaaminen vie jostain syystä hetkeksi ruokahalun. Tuntuu että vatsa on ihan täynnä vaikkei olisikaan.
Kilo pastaa jauhelihalla, 500gr kanaa tai kevyt kanasalaatti riippuen ruokavaliosta mitä kulloinkin noudatetaan.
20 minuutin sisällä rankasta treenistä hiilareita ja noin tunnin sisällä sitten proteiinipitoista.
Joku hullu crossfit-treeni = pulla ja lasillinen maitoa, kunnon ruoka kotona.
Normi lihaskuntosetti salilla = hedelmä, myslipatukka/leipä, oikea ruoka kotona.
Tunnin sisällä yleensä smoothien, jossa rahkaa ja marjoja. Jos ei smoothieta, niin sitten vaikka ihan leipää, maitoa ja hedelmiä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:24"]
Pekonia ja sulatejuustoa tunti salilla käymisen jälkeen. :D
[/quote]
Miksi juuri näitä? Ja ainako nämä samat? :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:58"]
Kilo pastaa jauhelihalla, 500gr kanaa tai kevyt kanasalaatti riippuen ruokavaliosta mitä kulloinkin noudatetaan.
[/quote]
Oletko kehonrakentaja tai fitness-ihminen? Ja tekeekö joku pt sulle ruokavalion? Mikä sen määrittelee, millainen ruokavalio milloinkin on kyseessä?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:58"]
[/quote]
Oletko kehonrakentaja tai fitness-ihminen? Ja tekeekö joku pt sulle ruokavalion? Mikä sen määrittelee, millainen ruokavalio milloinkin on kyseessä?
[/quote]
No kehonrakentajaksi en itseäni kutsuisi mutta omaan huomattavan lihasmassan kyllä, geneettisesti onnekas että lihas kasvaa nätisti päälle. Ruokavalion teen itse, olen tehnyt tätä niin kauan ~15v että tiedän oman kroppani, treenini ja millä reunaehdoilla kroppani toimii treenatessa, palautuessa ja kasvu/laihdutuskaudella.
Mitä syödään riippuu siitä että haluanko syödä 1)ylikalorit, eli mahdollistaa maksimaalisen lihaskasvun =pasta 2) syödä suunnilleen kulutuksen mukaan = kanaa 3) alikalorit eli kun olen dieetillä = salaatti.
Pekonia ja sulatejuustoa tunti salilla käymisen jälkeen. :D