Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset sulkevat minut ulos

Vierailija
25.08.2021 |

Olen ihminen, jonka toiset ihmiset sulkevat pois. Tämä on tapahtunut niin uusiin ihmisiin tutustuessa kuin sukuni keskuudessa. Joka paikasta lyödään ovi silmien edestä. Minulla ei ole yhtään sukulaista, ystävää, tuttavaa. Kaikki karsastavat minua. Olen varmasti rasittava, inhottava ja luotaantyöntävä ihminen. Onko muita vastaavassa tilanteessa ja miten pärjäilette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itsellä hyvin samanlaista. Se on aina seurannut minne sitten meneekin. Kait jokin karma se on.

Pakko vaan oppia elämään sen kanssa, kun asialle ei mitään voi.

Vierailija
2/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta ulos sulkemisesta, mutta jos et ole normo niin ei se ystävien saaminen kovin helppoa ole vaikkei sinua ulkopuolelle työnnettäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aidosti kiinnostunut muista ihmisistä ja osoitatko se heille?

Vierailija
4/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet tehnyt tämän saman aloituksen ainakin viisi kertaa. Voisitko jo uskoa että sinun pitää parantaa omaa kiinnostavuuttasi itsesi puolesta, ei muiden. Hanki niitä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, yleissivistystä, yms.

Vierailija
5/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut taas sulkevat ulos pääasiassa naiset. Miesten porukoihin olen mahtunut aina.

Vierailija
6/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samanlainen aina. Liian erilainen kuin muut. Mutta eipä tuo haittaa, olen mieluummin yksin kuin sellaisten ihmisten seurassa, joiden seurasta en nauti mitenkään eikä he minun, koska kiinnostukset on liian erilaisia.

Vierailija
7/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tutultani. Hän jatkuvasti analysoi ja vahtaa muiden reaktioita, ja mm kyselee miksi joku kaverin kaveri on poistanut hänet somestaan tai miksi eksän nyksä on blokannut hänet ja sitä rataa. Kaikki ovat häntä vastaan.

Vierailija
8/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tutultani. Hän jatkuvasti analysoi ja vahtaa muiden reaktioita, ja mm kyselee miksi joku kaverin kaveri on poistanut hänet somestaan tai miksi eksän nyksä on blokannut hänet ja sitä rataa. Kaikki ovat häntä vastaan.

No kyllähän tuo siltä vaikuttaa että ovat 😳

Vierailija
9/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että tällaista tapahtuu toisinaan siksi, että ihmiset lukevat automaattisesti toisten ihmisten pienimpiäkin eleitä ja kuuntelevat äänenpainoja ym. Ihmisen olemuksessa tai käyttäytymisessä voi olla jokin pieni tiedostamaton erilaisuus, joka voi vaikeuttaa sosiaalista kanssakäymistä. Tällainen piirre voi olla esim. ristiriita ujon ihmisen kehonkielen ja puheen välillä. Vaikka puhe voi olla ystävällistä, kehonkieli voi olla huomaamatta pidättyvää tai jopa torjuvaa.  

Vierailija
10/10 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa suljet itsesi ulos.