fb lataa todella hitaasti ? kaatunut ?
Kommentit (47)
No, kiva tietää edes se, että vika ei ole omassa yhteydessä vaan muualla. Jäävätpä suunnitellut nettiostokset nyt tekemättä:D
Tehkää häiriöilmoitus numeroon 01019 0230 Elisan/Saunalahden häiriöilmoituksia otetaan vastaan 24/7
Saunalahden mokkula toimii ihan käsittämättömän hitaasti! On tökkinyt netti lähiviikkoina kyllä aikaisemminkin...
Joku jolla toimii netti kunnolla, niin voisitko googlettaa, että onko missään mitään infoa? Mulla ei aukea edes Saunalahden sivujen häiriökartta.
saunalahti, puhelimesta jaettavalla. eikä tosiaan toimi kunnolla moni muukaan sivu :-(
Saunalahden sivuilla ei mainintaa näin laajasta häiriöstä. Viimeksi Joensuu mainittu klo 17 ja että vika korjattu.
Elisan sivuilla ei ainakaan vielä ole tietoa häiriöstä.
Nyt lähtee nettiliittymä vaihtoon, en kestä enää tätä Saunalahden/Elisan paskuutta! Mies on toisella puolella maapalloa ja jo toista kertaa tällä viikolla mulla menee nettiyhteys heti nettipuhelun aluksi. Tuonne häiriöilmoitusnumeroon ei muuten pääse edes läpi... koko Suomessa Elisan verkko paskana.
Hemmetti, luulin että oli mun puhelin mikä tökki, mutta ei näköjään :D
uskomatonta kyllä että ei vieläkään mitää virallista tietoa asiasta missään saatavilla vaikka näin laaja ongelma. Luulisi ihan perusasiaksi pitää asiakkaat kartalla tilanteesta.
Mulla taas jumittaa about kaikki, Tumblr etenkin. Pitkästä aikaa, en muista koska olis viimeks ollut nettiongelmia. Mut luulen että se johtuu tosta perkeleen kovasta tuulesta.
Kotkassa käytössä Kymp/Elisa, ja tökkii kovasti.
Mäkin kurkkasin uutiset (Ampparin kautta), eikä missään uutissivustolla ollut asiasta mainintaa, ainakaan vielä. Kävin myös Saunalahden sivuilla, jossa ei mitään. Häiriötiedotteiden viimeinen päivitys oli: "Korjattu: Häiriö Elisan matkapuhelinverkossa Joensuun alueella 23.9.2014 klo 15:02-16:56", kuten joku jo mainitsikin yllä kommenteissa. Elisan omilla sivuilla viimeisin tiedote oli päivätty 18.9.
Mulla on Dna, paikkakunta Oulu ja sää selkeä. Netti toimii normaalisti. Voi tosiaan johtua säästä, jos asutte kaikki seudulla, jossa on nyt huono ilma?
Tampereella koko päivän ihan ok sää ollut, mutta netti ei pelitä.
Mullakin Elisan netti ei toimi, ja olen ihan eri puolella Suomea kuin täällä aiemmin mainitut paikkakunnat.
Uskokaa nyt jo, että kyseessä Elisan/Saunalahden vika. Koko maassa sama juttu, eli Elisan verkko, sekä mobiili että kiinteä, tökkii.
Elisa ei päivitä noita häiriötiedotteita. Häiriöilmoituksen tehdäkseen pitää jonottaa puhelinpalveluun yli tunti: http://yhteiso.elisa.fi/t5/Mobiililaajakaistat/Milloin-saamme-4G-3G-yhteydet-kuntoon/td-p/395345/page/3
Onneksi en ole fb:ssä. Siellä on muutenkin vain pelkät idiootit elämäänsä kyllästyneet tai ilman elämää olevat av mammat :D
Saualahti on osa Elisaa, joten loogista, ettei sekään toimi.