Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä alan nyt täydelliseksi äidiksi! Ei sit tartte kenenkään ruveta valittamaan!

Vierailija
30.08.2006 |

Minä teen kaikki ruuat alusta saakka itse. Kasvatan kasvikset omalla maalla, pidän lehmiä ja sikoja.

Hoidan lapset kotona ja pidän kotikoulua. Imetän kouluikäiseksi asti. Mies voi käydä töissä, mutta minä hoidan kodin ja lapset. Siivoan joka päivä: imuroin, pesen lattiat, pesen vaatteet, silitän, pyyhin pölyt.

Kyllä te olette laiskoja, ketkä ette tähän pysty! Kyllä sota-aikana vaan kaikki oli niin paljon paremmin!

Ja tämä on ainoa oikea ratkaisu tässä kaoottisessa maailmassa!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipitänkin tästä irtisanomaan itseni työstä,vai pitäisikö minun sovittaa työssäkäynti tähän? ei, eihän ÄITI saa käydä töissä, jotta olisi HYVÄ ÄITI.

Eikun markkinoille lehmiä, sikoja, kanoja ja muuta ostamaan.

Mitähän naapurit sanoo ;) ?

Vierailija
2/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakaista lattiat harjalla, pyyhkiä pölyt vanhoilla kalsareilla jne... ja leivot sitten ruisleipää kattovartaisiin kuivumaan, ei mitään pakastimia eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nikkaroin saman tien vielä uudet huonekalut ja lapsille lelut. Telkkariakaan ei tarvita, kun itse teen lapsille näytelmiä, musikaaleja ja konsertteja. Mitähän vielä mun täydellisestä elämästä puuttuu? ap

Vierailija:

lakaista lattiat harjalla, pyyhkiä pölyt vanhoilla kalsareilla jne... ja leivot sitten ruisleipää kattovartaisiin kuivumaan, ei mitään pakastimia eihän?

Vierailija
4/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä nikkaroin saman tien vielä uudet huonekalut ja lapsille lelut. Telkkariakaan ei tarvita, kun itse teen lapsille näytelmiä, musikaaleja ja konsertteja. Mitähän vielä mun täydellisestä elämästä puuttuu? ap

Vierailija
5/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että munivat aamulla jos haluavat illalla broileria.

Vierailija
6/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stä. Myös lapset voi käydä keräämässä oksia metästä.

Vierailija
7/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jalat levällään valmiina vaikka tiskauksen lomassa jos mies haluaa. Ja tottelet aina nöyrästi mitä mies käskee! Eikä poikkipuolista sanaa vastaan. Kuulostaa hyvältä. Liityn joukkoon!!!

Vierailija
8/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kai sä muistat pestä pyykit käsin omatekoisella lipeäsaippualla,

Vierailija
9/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oon ollut ekan lapsen syntymästä, imettänyt lapsentahtisesti 1½-3v jokaista. Tutti ei oo ollut käytössä ollenkaan. Purkkimössöt oon jättänyt kaupan hyllylle. Ja käyttänyt kaikilla kangasvaippoja.

Meillä on kanoja, vuohia, poni, kissa ja 2 koiraa. Ruoka tuotetaan aika pitkälti itse, on iso, ei vaan jättiläismäinen kasvimaa, 2 kasvihuonetta, mansikkamaa, marjapensaita joka lähtöön ja kaikki täällä menestyvät hedelmäpuulajikkeet. Lisäksi marjastan ja sienestän. Mies kalastaa, vaikka eihän se tähän asiaan kuulu.

Lapset on kyllä tuossa kyläkoulussa, ja viihtyvät vallan mainiosti, että siinä kohti mulla ote lipeää.

Ja oikeestaan mä lipsun muutenkin: mulla on ihan nykyaikaiset kodinkoneet, ei kylläkään mitään ylimääräistä kuten mikroa. Ja sitten mä vielä kehtaan harrastaa: lenkkeilen, lumikenkäilen, joogaan ja luen niin paljon kuin ehdin.

Mutta se pahin: mä oon myös yrittäjä, eli tässä kotona pyöritän pikkubisnestä ja voi ei! Mä ansaitsen enemmän kuin mieheni!

Vierailija
10/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt unohtui vielä sellainen pointti, että pidän tiukasta pepustani huolta urheilemalla lasten uniaikoina ja muutenkin meikkaan ja kampaan viimisen päälle. Sillä olen myös h-tin seksikäs ja himokas vaimo miehelleni!

Kyllä tää kaikki hoituu, koska en tarvii unta kuin puoli tuntia vuorokaudessa! Juu kyllä tästä hyvä tulee! Ja tää kaikki ihan vaan sen takia, että kaikki av-kotiäitimaanikot ihailis mua. ap

Vierailija
11/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mene kuin pari hassua tuntia viikossa ja kukapa ei pientä kipua kärsisi ollakseen siisti ja haluttava ;)

Vierailija
12/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt unohtui vielä sellainen pointti, että pidän tiukasta pepustani huolta urheilemalla lasten uniaikoina ja muutenkin meikkaan ja kampaan viimisen päälle. Sillä olen myös h-tin seksikäs ja himokas vaimo miehelleni!

Kyllä tää kaikki hoituu, koska en tarvii unta kuin puoli tuntia vuorokaudessa! Juu kyllä tästä hyvä tulee! Ja tää kaikki ihan vaan sen takia, että kaikki av-kotiäitimaanikot ihailis mua. ap

Mä löysin tosi selkeät ohjeet, miten valmistaa esim. poskipunaa sianrasvasta ja punamullasta.

Vierailija
13/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mies halua muuttaa maalle =(

Vierailija
14/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nykyajan mukavuudet löytyy imureista, pesukoneista, tiskikoneista ja mikroista lähtien. Vaan siltipä ei viitsisi mitään tehdä.

Vierailija
15/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oikein himoitsee mua kun haistaa sianrasvan! ap

Vierailija
16/16 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki nykyajan mukavuudet löytyy imureista, pesukoneista, tiskikoneista ja mikroista lähtien. Vaan siltipä ei viitsisi mitään tehdä.

Vieläkö joku on noin itsekäs, että kuluttaa luonnonvaroja kodinkoneilla? Uskomatonta. Rikkaharja, nyrkkipyykki ja nuotio ajavat ahkeran emännän taloudessa asiansa nyt siinä kuin rautakaudellakin. Muu on uusavuttomien ruikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän