Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vaihtaa lapseni toiselle luokalle koska opettaja

Vierailija
23.09.2014 |

on homoseksuaali. Asia selvisi vasta nyt minulle. Opettaja asuu miehen kanssa, mielestäni noin pienten lasten (alakouluikäisiä) ei tarvitsisi tietää tuollaisista. Haluan lapsen nyt ehdottomasti tavallisen opettajan luokalle. Meillä uskotaan kristillisiin perhearvoihin ja niihin ei kuulu keskenään seurustelevat miehet. Aion ihan suorasukaisesti kertoa opettajalle miksi lapsi vaihtaa luokkaa tai koulua. Em häpeä mielipiteitäni vaikka usein minut varmasti leimataankin ahdasmieliseksi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon ala-asteella taitaa olla tämä oppilas.

Vierailija
2/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi opettajalle kantojasi kertoa? Hän ei päätä mahdollisesta siirrosta. Rehtorilta voit kysyä, mutta saa nähdä, mitä sanoo. Minä en suostuisi. Vanhemmat eivät saa valita opettajaa muuten kuin yksityisopetuksen valitsemalla. Onneksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lastasi, jolla on noin ääliö vanhempi.

Vierailija
4/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pakko kertoa lapsellesi että ope on homo? Itse en viitsisi asiaa korostaa lapselle, joka ei sitä ehkä itse osaa vielä ihmetellä. Entä miten aiot kasvattaa lapsestasi suvaitsevaisen ja erilaisuutta ymmärtävän, empaattisen aikuisen? Ja vielä, homoseksuaalinen opettajakin on "ihan tavallinen" opettaja!

Vierailija
5/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä se lapseen vaikuttaa? Mä en ainakaan lapsena tiennyt opettajistakin juuri mitään. Olin tarpeeksi ällistynyt, jos näin heidät ruokakaupassa. Mielsin heidät niin open rooliin, tuskin ajattelin heitä ihmisinä. 

Vierailija
6/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiunnen yhden tällaisen open...Ja suoraan sanottuna -epaattisempaa opea saa hakea!Välittää aidosti lapsista ja  tekee tunnollisesti työtään.

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin joudut selvittämään meidän kaikkien opejen yksityislämän. Itse oon ns. hyvän open maineessa, mutta kyllä minullakin omat luurangot kaapissani on...Et vaan oo saanut niitä vielä selvitettyä -tuskin saatkaan!

Ahdasmielisyyskin on taakka. Kristillisistä arvoista huolimatta on rikkaus opettaa lapselle, että kaikki eivät ajattele asioista samoin ja myös eri tavoin ajattelevaa tulee kunnioittaa.. Veikkaan, ettei open homous näy luokan toiminnassa:)

By the way - mllainen on mielestäsi tavallinen ope? Itse en haluaisi että minut normitetaan noin!

Vierailija
7/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja on itse kertonut lapsille tästä mieskaveristaan. Ihan kaiken että asuvat yhdessä jne.

ap

Vierailija
8/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vaan. Kun lapsesi on aikuinen, on ilmasto sellainen, että olet ollut totaali idiootti. 

Vierailija
9/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sä sitten teet, kun lapsesi menee riparille ja rippipappi onkin homo tai lesbo? Tai jos lapsesi itse isompana huomaa olevansa homo tai lesbo ja haluaa opettajaksi?

Vierailija
10/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka teillä siis arvostetaan kristillistä perhekäsitystä, niin ette arvosta kristillistä opetusta?" Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi". " kuka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven", tai rakastakaa lähimmäisiänne niinkuin itseänne". 

Vierailija
11/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta!!! Oot kyllä idiootti

Vierailija
12/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on kristilliset perhearvot?

Jeesus käski lupumaan perheestään, jos ei voi muuten seurata  häntä. Jeesuksella ei ollut omaa perhettä, Jeesuksen ristinkuolema teki mahdolliseksi, että jokainen ihminen voi kutsua häntä veljekseen ja Jumalaa isäkseen.

Vierailija
13/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen kristinuskon ydinsanoman olevan lähimmäisen rakkaus ja se, että tuomitseminen ei ole ihmisen hommaa.

Olen heteroperheen äiti, mutta oma lapseni on osallistunut gay pridellekin, jossa olemme marssineet "ihmisoikeuksien puolesta" sukulaisen ja hänen puolisonsa kanssa. Eli lapsi pitää täysin normaalina, että kaksi miestä voivat tykätä toisistaan kuten äiti ja isä.

Vierailija
14/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:37"]

Mitä on kristilliset perhearvot?

Jeesus käski lupumaan perheestään, jos ei voi muuten seurata  häntä. Jeesuksella ei ollut omaa perhettä, Jeesuksen ristinkuolema teki mahdolliseksi, että jokainen ihminen voi kutsua häntä veljekseen ja Jumalaa isäkseen.

[/quote]

Jaa ja se, että Kristuksen perhe olemme me estäisi meitä perustamasta perhettä, niinkö? Jeesushan oli lasten ystävä. Hän arvosti ja rakasti lapsia. "Joka johtaa harhaan yhden näistä pienimmistä, hänelle olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa..." Lapsia syntyy perheissä, joten kyllä Kristus siis hyväksyi perheet.

Vierailija
15/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen perhe sopii hyvin malliksi, vaikkei ehkä olekaan kristillisen perhekäsityksen esimerkki. Mariahan tuli teini- ikäisenä yllättäen raskaaksi avioliiton ulkopuolella, ja häntä huomattavasti vanhempi Josef otti sit hänet vaimokseen, vaikka Maria odotti ihan toisen lasta. Rahassakin teki kai tiukkaa, kun Jeesus joutui sit tallissa syntymään. Jeesus kapinoi sitten isäpuoltaan vastaan, ei tehnyt duunia, vaan vietti kiertelevää elämää ja hengaili  porttojen yms halveksittujen kanssa. Vedetkin muutti viiniksi...

Vierailija
16/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jo joku uusi provo.

Vierailija
17/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:31"]Opettaja on itse kertonut lapsille tästä mieskaveristaan. Ihan kaiken että asuvat yhdessä jne.

ap
[/quote
Millainen opettaja kertoo yksityiselämästään lapsille :o

Vierailija
18/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi salata? Opelle se on normielämää ja hän toivoo, että hänet ymmärretään omana itsenään. Ihailtavan rohkea ja rehellinen! Olisiko parempi, että valehtelisi vakaumuksensa?

Vierailija
19/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:31"]Opettaja on itse kertonut lapsille tästä mieskaveristaan. Ihan kaiken että asuvat yhdessä jne. ap [/quote Millainen opettaja kertoo yksityiselämästään lapsille :o

[/quote]

eiköhän ne uteliaat tenavat ole asiasta kysyneet...

Vierailija
20/28 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ny provosoituko tosta saamarin provosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä