Raju hiiva, koska lääke auttaa.
Mulla ei ole koskaan ennen ollut hiiva, joten lääkärillä jouduin käymään ennen kuin tajusin mikä on kyseessä. Nyt sitten kävin ostamassa Canesten kombin puikko ja voide yhdistelmän. Koska auttaa?! Mulla on siis emätin aivan turvonnut ja haavojakin on, kutittaa todella paljon tekisi mieli raapia oikein kunnolla. Laitoin yhdeksältä puikon ja rasvasin ulkosynnyttimet, koska mahtaisi olla helpotusta luvassa?
Kommentit (5)
Mulla on aika usein kanssa, eikä nuo Canestenit oikein pure, ainakaan kovin pian. Olen todennut Diflucan-lääkkeen tehokkaammaksi. Yksi suun kautta otettava tabletti, joita saa nykyisin myös ilman reseptiä. SUosittelen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:00"]Mulla on aika usein kanssa, eikä nuo Canestenit oikein pure, ainakaan kovin pian. Olen todennut Diflucan-lääkkeen tehokkaammaksi. Yksi suun kautta otettava tabletti, joita saa nykyisin myös ilman reseptiä. SUosittelen.
[/quote]
Mä olen raskaana, valitettavasti Canesten siis ensihätään, jos ei lähde niin lääkärin luvalla sitten tuollainen suun kautta otettava.
Paljaalla nussiminen on nautinnollisinta mutta vaarana on että saat muijalta hiivan kaluusi:D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:09"]Paljaalla nussiminen on nautinnollisinta mutta vaarana on että saat muijalta hiivan kaluusi:D
[/quote]
Mitä ja tämä vastasi apeen kysymykseen miten?
Eiköhän paljaalla panemisessa ole paljon vaarallisempiakin riskejä, kuten sukupuolitaudit. Ikävää jos ainut mitä sä pelkäät kun vetelet paljaalla on hiiva :/
Homeopaattinen lääke auttaisi heti ilman sivuvaikutuksia.
Eikä elimistöön kertyisi mitään teollisia kemikaaleja.