Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, viihdytkö paremmin nais- vai seka kaveriporukassa?

Vierailija
25.08.2021 |

Kummassa vietät mieluummin aikaa? Sekaporukassa voi olla keskenään seurustelevia tai sinkkuja, mutta ollaan sillä lailla tuttuja ettei flirttailu ole ajanvieton keskiössä.

Nainen, viihdytkö paremmin nais- vai seka kaveriporukassa?

Vaihtoehdot

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse toiminnallisesta ajanvietteestä kuten erilaisista peleistä jos ollaan porukalla. Sekaporukalla ajanvietto on useammin tällaista. Keskustelu on kivointa kahden kesken joko hyvän naisystävän tai kumppanin kanssa.

Vierailija
22/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kossojen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy porukassa. Kahden kesken sukupuolella ei ole mitään väliä, tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. N32

Vierailija
24/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen joka on aidosti yksi jätkistä ei oletettavasti vietä aikaa AV:lla. Miesporukkaa ei siksi ollut mukana :)

Ap

Vierailija
25/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa yhtä lailla. Persoonallisuudet ratkaisevat, ei sukupuoli.

Vierailija
26/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn miesporukassa t. Nainen

Useimmat naiset viihtyvät parhaiten miesporukassa. Myös KAIKKI miehet viihtyvät paremmin miesporukassa. Hmm, mitähän tästä voisi päätellä?

Niin näistä palstan naisista useimmat viihtyvät miesporukassa, vai mitä tarkoitat?

Omassa tuttavapiirissä naiset hengailevat mieluiten keskenään, ovat ehkä eri tyylisiä kuin nää täällä?

Vierailija
27/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään itse toiminnallisesta ajanvietteestä kuten erilaisista peleistä jos ollaan porukalla. Sekaporukalla ajanvietto on useammin tällaista. Keskustelu on kivointa kahden kesken joko hyvän naisystävän tai kumppanin kanssa.

Osallistun silloin tällöin mieheni kaveriporukan illanviettoon ja tykkään niistä kovasti. Keskustellaan paljon historiasta, taloudesta, politiikasta, moraalisista ja eettisistä kysymyksistä sekä luonnontieteistä. Huumori on todella raakaa ja sarkastista, mistä pidän paljon. Kaikki ihmissuhdejutut on aika vähissä eli ei kysellä toisten kuulumisia, eikä kenellekään tarvi selitellä, mitä kuuluu ja miten menee. Välillä tehdään kaikkea kivaa kuten pelataan jalkapalloa, lautapelejä, tehdään ruokaa, käydään vaeltamassa (minä mukana vain joskus päivän reissulla), tehdään erilaisia drinkkejä, urheillaan, käydään baarissa ja juodaan kännit, keskustellaan kirjallisuudesta tai katsotuista dokumenteista jne. 

Tykkään kyllä olla paljon omien ystävienikin kanssa, mutta siellä on aina sellainen pieni vire, missä täytyy enemmän miettiä, ettei tee mitään sosiaalisesti epäkorrektia. Ajanvietto ei myöskään naisten kanssa ole niin toiminnallista. 

Tämä on vain oma kokemukseni ja kattaa vain pienen otannan.

Vierailija
28/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri porukka. Voisihan olla yksittäisiä nais- tai miestuttuja. Tai pienempi "porukka" esimerkiksi 3.

Vierailija
29/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten kaksin tai korkeintaan kolmin.

Porukassa jos pitää olla, niin mieluiten miesporukkaa.

Terkuin introvertti insinööri N49.

Vierailija
30/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan porukasta. Kyse ei ole sukupuolista vaan millaisia persoonia porukassa on.

Juuri tämä. Riippuu täysin ihmisistä. Eli periaatteessa viihdyn molemmissa yhtä hyvin, jos on kyse hyvistä tyypeistä, joiden kanssa synkkaa ja ollaan samalla aaltopituudella. 

Vierailija
31/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiriini kuuluu mukavia ihmisiä, joiden sukupuolella ei ole merkitystä. Tärkein kaveriporukkani koostuu vanhoista opiskelukavereistani ja koska monet meistä ovat myös naimisissa entisten opiskelukavereiden tai muuten samanhenkisten ihmisten kanssa, on luonnollista, että tapaamisissamme on yleensä mukana myös puolisot. Ja toisinaan, vaikka joku olisi kutsunut yhteiseen illanviettoon vain "tyttöporukan", niin monien puolisot haluavat kuitenkin olla mukana, koska kuulumme kaikki samaan kaveripiiriin.

Meillä puheenaiheet ja ajanviettotavat eivät myöskään riipu millään tavalla porukan kokoonpanosta, eli vaikka paikalla olisi vain naisporukka, niin eipä sitä jutuista huomaa millään tavalla. Ja vaikka olisi jotkut isommat bileet, niin todella harvoin niissäkään näkee mitään erityisempää jakautumista nais- ja miesporukoihin. 

En tunne itseäni millään tavalla vaivautuneeksi myöskään miesporukassa. Itse asiassa aika harvoin kukaan edes kiinnittää huomiota siihen, vaikka sattumalta joskus olisinkin ainoana naisena miesporukassa, jos kaikki kuitenkin tuntevat toisensa jo ennestään. 

Vierailija
32/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt pari kolme vuosikymmentä töitä pienten mies-, nais- ja sekaporukoiden ohjaajana. Viihdyn kaikissa yhtä hyvin, mutta piirun helpompia ovat ryhmät, joissa on vain yhtä sukupuolta. Niissä nimittäin ei pääse näkymään työpaikalla mahdollisesti valmiina olevia sukupuolirooleja. Mitä vahvempia yksilöt ovat omissa ammateissaan, sitä pienempi merkitys sukupuolella on. 

Yksityiselämässä viihdyn kaikenlaisissa kokoonpanoissa. Ongelmana on se, että minua ei kaivata missään kokoonpanoissa. Siviiliminäni on tylsä, mitäänsanomaton ja aina vääristä asioista kiinnostunut. Olen oppinut olemaan vapaa-ajan omissa oloissani.

Vierailija
33/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn parhaiten naisporukassa.

Vierailija
34/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset viihtyvät parhaiten miesporukassa. Myös KAIKKI miehet viihtyvät paremmin miesporukassa. Hmm, mitähän tästä voisi päätellä?

PASKAA SUOLLAT!

Tutkitusti naiset viihtyvät parhaiten naisporukassa, naiset ahdistuvat sekaporukoissa. Tämän palstan kysely ei kerro totuudesta mitään.

Vierailija
35/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyin sekaporukoissa kun oltiin parikymppisiä. Yli kolmekymppiset perheytyneet on perseestä porukasta viis. Laitoin kuitenkin tuohon että sekaporukoissa, koska lapsistaan lässyttäviä ja miehistöön valittavia naisia ei kestä kukaan. Mutta on ne pariskuntaporukatkin sinkkuna perseestä. Mieluiten olen yksin.

Vierailija
36/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PASKAA SUOLLAT!

Tutkitusti naiset viihtyvät parhaiten naisporukassa, naiset ahdistuvat sekaporukoissa. Tämän palstan kysely ei kerro totuudesta mitään.

Mielenkiintoista. Itse en taida tuntea yhtäkään naista, joka ahdistuisi sekaporukoissa. 

Itse ahdistun ainoastaan idioottiporukassa, mutta sellainen voi koostua ihan yhtä hyvin naisista kuin miehistäkin.

Vierailija
37/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin kauhusta jos joutuisin viettämään aikaa miesporukassa.

Jotenkin vain pelkään miehiä ja miesten jutut ei minulle nappaa.

Kyllä minulla naisena on enemmän yhteisiä jutunaiheita naisten kanssa. Miesten kanssa tuskin uskaltaisin suutani avata. Kököttäisin jossan takavasemmalla mahdollisimman huomaamattomasti.

Tämä ei ole miesten haukkumista, en vain tiedä miksi niin kovasti vierastan miehiä.

Eräällä ystävälläni oli hyvin etäiset välit isäänsä ja hieman pelkäsikin tätä. Vielä 20 vuoden jälkeenkin muistan hämmästykseni, kun ystäväni kysyi mitä miesten kanssa oikein puhutaan. En meinannut ymmärtää kysymystä, koska itselleni on niin luonnollista olla miesporukassa. En tiedä mitkä tekijät sinulla vaikuttavat.

Vierailija
38/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen varmaan tunnistaa tilanteen, jossa vieraana naisena menet naisporukkaan. Sinut mitataan katseella päästä jalkoihin, arvioidaan taso ja aletaan ottamaan mittaa. Tällaisissa naisporukoissa en viihdy ja pakenen, jos suinkin mahdollista. Samoin miesporukat, joissa uhotaan ja ollaan kukkoilevan sovinistia ja esitetään niin äijää, niin äijää. Muutoin kaikki muunlaiset porukat käy.

Vierailija
39/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy.

Vierailija
40/40 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo oikeastaan kaiken vauvan moderoinnista ja palstan tasosta yleensäkin, että jopa tämä harmiton viestini piti poistaa. Onneksi joku oli sitä lainannut, niin ei kadonnut bittiavaruuteen kokonaan. Tosiaan kuten ap totesi, niin kukaan, joka on "yksi jätkistä" ei tällä p*skapalstalla roiku. Minäkin lopetan tähän.