Nainen, viihdytkö paremmin nais- vai seka kaveriporukassa?
Kummassa vietät mieluummin aikaa? Sekaporukassa voi olla keskenään seurustelevia tai sinkkuja, mutta ollaan sillä lailla tuttuja ettei flirttailu ole ajanvieton keskiössä.
Kommentit (40)
Riippuu ihan porukasta. Kyse ei ole sukupuolista vaan millaisia persoonia porukassa on.
Molemmissa viihdyn, mutta hyvä/fiksu sekaporukka on hyvää naisporukkaakin mukavampi.
Myös harvinaisempi kohdallani.
Naisporukassa mieluiten. Mutta esim työporukalla ei ole väliä, vaikka siellä on miehiäkin.
Mutta omien kavereiden kanssa naisporukassa.
Jotenkin vierastan miehiä, en tiedä mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn miesporukassa t. Nainen
Ymmärtämättä sitä, että miesporukka viihtyy paremmin ilman sinua.
Mieluiten naisporukassa.
Haluan myös harrastaa ym. lähinnä naisten kesken.
N28
Vierailija kirjoitti:
Naisporukassa mieluiten. Mutta esim työporukalla ei ole väliä, vaikka siellä on miehiäkin.
Mutta omien kavereiden kanssa naisporukassa.
Jotenkin vierastan miehiä, en tiedä mistä johtuu.
Minä en vierasta miehiä, mutta minusta naisten kesken vaan on mukavampaa ja rennompaa, paremmat jutut jne.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaan sekaporukaksi jos läsnäolosi naisena vaikuttaa mitenkään juttuihin.
Kuolisin kauhusta jos joutuisin viettämään aikaa miesporukassa.
Jotenkin vain pelkään miehiä ja miesten jutut ei minulle nappaa.
Kyllä minulla naisena on enemmän yhteisiä jutunaiheita naisten kanssa. Miesten kanssa tuskin uskaltaisin suutani avata. Kököttäisin jossan takavasemmalla mahdollisimman huomaamattomasti.
Tämä ei ole miesten haukkumista, en vain tiedä miksi niin kovasti vierastan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaan sekaporukaksi jos läsnäolosi naisena vaikuttaa mitenkään juttuihin.
Ja sehän vaikuttaa.
Miesporukassa. En koe oloani oikein kotoisaksi naisporukassa. Sekaporukassa, en ole ikinä hengaillut. (joo joo, jos olen miesporukassa, se porukka on sekaporukka)
Kumpikin kelpaa. Toisinaan on kyllä ihanaa olla ihan naisten kesken ja jutella oikein perusteellisesti ja parantaa kaikki asiat maailmassa yhden illan aikana. Itselläni tämä ehkä korostuu, sillä meitä on viisi sisarusta ja kun olemme naisten kesken, olemme usein koolla suvun naisten kesken. On äitejä ja aikuisia tyttäriä ja paljon lämpöä
Riippuu porukasta. Pienessä, 3-4 hengen naisporukassa on yleensä mukava hengata mutta isommat naisporukat voivat olla joskus aika hierarkkisia ja lapsellisia. Sekaporukka toimii silloin, jos kaikki osaavat suhtautua toisiinsa ihmisinä eikä joukossa ole ketään mansplainaajaa tai muuta sellaista tyyppiä, joka haluaa saada muista yliotteen. Vastaan siis, että persoonat ja joissain tapauksissa myös porukan koko ratkaisevat.