Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesegate #makkaraperunat,

Vierailija
23.09.2014 |

osoittaa taas ettei meidän aikuisten ihmisten pidä missään tilanteessa sortua sinne naureskeltaviksi.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288742113455.html

Facebook-päivityksestä alkanut tapahtumaketju on lähtenyt pahasti käsistä. Kuopiolaisen Hesburgerin työntekijät ovat joutuneet jopa aggressiivisen uhkailun kohteeksi.

Osuuskauppa PeeÄssän toimialapäällikkö Ville Puustinen kertoo, että pikaruokaravintolan henkilökunta on joutunut jopa aggressiivisen uhkailun kohteeksi.

– Työntekijöitä on myös huoriteltu. Henkilökunta pelkää turvallisuutensa puolesta, Puustinen kertoo IS:lle.

– Olemme joutuneet järjestämään työntekijöille ammattiauttajan apua.

Tapahtumaketju sai alkunsa sinällään koskettavasta uutisesta: nuori nainen kertoi Facebookissa, miten hän oli auttanut iäkkäämpää miestä Kuopion Hesburgerissa.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaishistoriaa koko juttu jo.

Vierailija
82/82 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:02"]

Siis kyse olikin keski-ikäisestä miehestä ja teinityttö kutsuu vanhukseksi? Entä jos koko juttu olikin miehelle äärimmäisen kiusallinen tuon avuntarjoajan vuoksi?

[/quote]

Jos tämä oikeesti pitää paikkansa, että kyseessä oli viiskymppinen mies, niin minä (52 vuotias mies) olisin kyllä koko keississä vittuuntunut kaikkein eniten siitä, että joku teinityttö menee minua somessa nimittelemään vanhukseksi. Jos kyseessä oli ihan tavallinen 50 vuotias mies, eikä esim vammainen, niin ei hän nyt niin ikäloppu ole todellakaan ole, ettei osaa omia puoliaan pitää.

Alkuun olin koko jutussa vähän kahden vaiheilla, että mitenkä tähän nyt suhtautuisi, mutta näiden viimeisten käänteiden ja henkilökunnan uhkailujenkin takia, koko hommasta on kyllä jäänyt erittäin ikävä sivumaku ja jutun julki tuoneen neidinkin motivaatiot koko jutussa on kääntynyt erittäin kyseenalaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla