Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikuisuuskysymys: kuinka usein av-mammat pesette hiuksenne?

Vierailija
23.09.2014 |

Itse pesen kerran viikossa. Suihkussa käyn siis joka päivä. Ja hiukset ei haise mulla, ennen kuin joku ehtii kommentoida!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:11"]

Mä pesen joka päivä. Näiden harvoin-pesijöiden päät haisee tosiaan, vaikka ne ei itse sitä huomaa. Monesti kun menee lähelle jotain niin sen päästä leviää sellainen rasvaisen pään haju, hyi.

[/quote]

Hah, juu ei. Vaikka oman pään hajusta olen ehkä jäävi puhumaan, niin ei mun kavereilla ainakaan pää ala haista parin päivän pesemättömyyden jälkeen. Sun ehkä kannattaisi käydä näyttämässä päätäsi lääkärille, jos se haisee niin pahalta että sitä on jatkuvasti jynssättävä. Ei kuulosta enää normaalilta.

Vierailija
22/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaikuttaa hormoonikierto, ennen kuukautisia rasvoittuu nopeasti ja niiden jälkeen on taas helpompi pitää pidempää pesuväliä. Samoin syömiseni, jos syön paljon juustoja, oikein rasvaisia ja ihania,niin rasvoittuu kyllä hiuksetkin tavallista nopeammin.

Näistäkin asioista on hassua tapella et mikä on se ainoa oikea tapa. Mikä sopii yhdelle, ei taas käy toiselle.

Eikö voisi kertoa kuinka usein itse pesee ilman muiden haukkumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa, joskus jopa 3 kertaa kk.

Vierailija
24/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa viikossa

Vierailija
25/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin pitkät hiukset ja pesen kerran viikossa. Eikä ne todellakaan haise miltään.

Vierailija
26/43 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 2x viikossa, pitkä ja paksu tukka joka ei rasvoitu kovinkaan äkkiä.

Vierailija
27/43 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/43 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pestä joka toinen päivä, mutta olen taas lipsunut päivittäiseen pesuun. Hiukseni ovat pitkät ja paksut ja huokoiset, joten pesu+kuivaus on aika hidas prosessi. Vaan ei voi mitään, putipuhdas, ilmava, raikas tukka vaan on niin koukuttava. 

Vierailija
29/43 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on besserwissereitä suuntaan ja toiseen. Päänahan ja hiusten rasvoittuminen on yksilöllistä ja toisten on vaan pakko jynssätä se tukka joka päivä.

Hyvä esimerkki tästä ollaan minä ja mun sisko. Vaikka ollaan eletty ihan samanlainen lapsuus, peseydytty tasan saman verran ja samoilla aineilla, syöty samaa ruokaa ja ollaan molemmat paksu- ja pitkähiuksisia, niin sisko voi olla viikon pesemättä tukkaa ja se näyttää silti siistiltä kun taas mun on pestävä päivittäin, että voin mennä töihin. Meillä on kyllä ihan erilaiset ihotkin: mulla paksu, terve ja tosi rasvainen ja sisko on atoopikko.

Harventaisin välittömästi hiustenpesutiheyttä jos se olisi mahdollista. Kaameeta kemikaaleilla lotraamista eikä tukkakaan tykkää siitä.

Vierailija
30/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
31/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, tietysti.

Vierailija
32/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, ja ei ole piloille mennyt tällä tyylillä. Eikä ole päänahka kuivunut.

Vierailija
33/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pestä 3-4 päivän välein, ei useammin ellei ole joku meno missä pitää olla täysin freesin näköinen tukka. Aiemmin jouduin pesemään joka toinen päivä tai melkein joka päivä nopean rasvoittumisen vuoksi mutta kesällä aloin pidentämään väliä ja nyt on vähän parempi tilanne. Kuivashampoota on kyllä usein pakko sen 3. päivän aamuna laittaa.

Vierailija
34/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa. Pitkät hiukset.

Vierailija
35/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoolla joka toinen päivä, vedellä joka päivä. Tarkoitus on harventaa shampoopesuja.

Vierailija
36/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu kun käyn muutenkin suihkussa. En ole koskaan ymmärtänyt miksi joku yksi osa kehosta pitää tieten tahtoen jättää likaiseksi, ja oikein tarkoituksella yrittää olla mahdollisimman pitkään pesemättä sitä. Mitä iloa siitä saa että kulkee suurimman osan ajasta pää likaisena? Eikö voisi mieluumin vaikka yrittää olla pesemättä jalkojaan kuin kaksi kertaa viikossa, niitä ei sentään toisten ihmisten tarvitsisi katsella?

Vierailija
37/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6x viikossa.

Vierailija
38/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:49"]Yök.

[/quote]
Mikä yök? Mun hiukset ei rasvotu enää ku oon pikkuhiljaa pidentäny pesuväliä, niin mitä järkeä pestä hiuksia jotka ei ole likaiset/rasvaiset/haisevat? Ennen mäkin pesin joka päivä ja oli kuivat ja huonokuntoiset hiukset siitä shampoolla läträämisestä. Nyt mulla on hyväkuntoiset puoleen selkään pitkät hiukset vaikka värjään niitä.
Ap

Vierailija
39/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, aamuisin. Mulla on supernopeasti rasvoittuva ohut tukka, vaikka illalla pesen niin aamulla herätessä on rasvainen päätä myöten oleva liru. 

Vierailija
40/43 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pesin joka päivä, mutta kun harvensin joka toiseen päivään, niin hiukset on paljon paremmassa kunnossa, väri säilyy pidempään ja hiukset eivät rasvoitu enää.