Talvitakin budjetti 350e. Millaisen ostaisit?
Olen laihtunut viime talvesta 26kg, joten vanhat talvitakit ovat jättimäisiä. Nyt haluan panostaa takkiin vähän enemmän ihan siksi, että valikoima on paljon runsaampi kuin ylipainoisena ja haluan myös palkita itseni onnistuneesta laihdutuksesta. Vanha villakangastakki löytyi siskolta "siistiksi" takiksi, mutta tarve olisi rennommalle takille. En koe tarvitsevani untuvatakkia tai muuta todella muhkeaa talvitakkia vaan mieluummin hankkisin takin, jonka käyttökausi olisi syksystä kevääseen ja joka menisi kovillakin pakkasilla välikerroksen kanssa.
Runsaudenpula ja tuskastuminen meinaa iskeä! Osaisitteko vinkata merkkiä tai ihan mallia kivasta takista? Didriksonsin takkeja katselin ja ne olivat ihan ok, mutta entäs muita? Väri saisi olla tummansininen/harmaa/tummanvihreä tms, ei missään nimessä musta. Haluan pitkäikäisen takin, joten se saa vähän maksaakin.
Kommentit (29)
Itse laittaisin tuon rahan johonkin laadukkaaseen parka-malliseen takkiin, joka on lämmin, ja sekä tyylikäs että käytännöllinen. Ja jos on tarkoitus ostaa pitempiaikaiseen käyttöön, niin ei ehkä kannata hankkia mitään tämän kauden muotiväriä tai räikeää johon kyllästyy hyvin nopeasti. Esim. Partioaitassa on hyvä valikoima laatutakkeja.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:18"]Itse laittaisin tuon rahan johonkin laadukkaaseen parka-malliseen takkiin, joka on lämmin, ja sekä tyylikäs että käytännöllinen. Ja jos on tarkoitus ostaa pitempiaikaiseen käyttöön, niin ei ehkä kannata hankkia mitään tämän kauden muotiväriä tai räikeää johon kyllästyy hyvin nopeasti. Esim. Partioaitassa on hyvä valikoima laatutakkeja.
[/quote]
No just joku tällainen on haussa mutten tiedä mikä! Oon ollut läski ainakin 10 vuotta ja ostamut sen mikä päälle mahtuu. Viitsisitkö linkata jonkun, joka sun mieledtä sopisi noihin kriteereihin? Ja tosiaan mitään valtavan paksua en halua. Sellaisen voi etsiä kevättalvella loppualesta jos siltä tuntuu. Ap.
Tämä on lastentakki, mutta etsisin jonku saman tyylisen aikuisten koossa (tai ostaisin tytölle tämän ja hakisin ittelleni takin lopuilla rahoilla). Ei varmaankaan ole sitä mitä täällä etsitään, mutta on vaan niin kerta kaikkisen ihana että pakko jakaa löytö.
Kiitos vielä lisävinkeistä! Huomenna on asiaa Helsingin keskustaan, joten suuntaan ensin Partioaittaan ja aloitan heidän valikoimistaan. Ap.
Eikös tuo parka ole jo aika vanhaa muotia?
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288430026591.html
Huh, minusta nuo parka takit on ihan kamalia.
Jeane blush leah,maksaa vaan 120€
En osaa sanoa, tuo 350e taitaa olla meidän koko viisihenkisen perheen talvivaatebudjetti.