Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden kipu?

Vierailija
23.09.2014 |

Mistä johtuvat alavatsakivut? Kipu on yhtä voimakas kuin kuukautiskivuissa. Alkuraskaudesta siis kyse.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi

Vierailija
2/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi rv 4-5 ihan jäätävän alavatsakivut. Siis kivut olivat niin kovia, että luulin jo kuolevani. Jouduin sairaalanpolille useampaan otteeseen ultrattavaksi ja tutkimuksiin. Sikiötä ei vielä noilla viikoilla ultrassa näkynyt mutta hcg oli koholla. Epäilivät keskenmenoa, tuulimunaa ja ties mitä. Lopulta rv 7+3 ultrassa näkyi pieni sikiö sykkeineen :) Ja nyt lähestytään rv 30 jo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut myös aivan alusta asti tajuttoman suuret kivut.. nyt rv 28+4 ja kipuilee vieläkin..

Vierailija
4/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno?

Vierailija
5/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla keskenmeno mutta voi olla muutakin kipuilua. Mulla oli alkuraskaudesta myöskin menkkamaista kipuilua, helpotti mitä pidemmälle raskaus meni. Lääkärissä voisit toki käydä että selviäisi onko ihan normaalia.

Vierailija
6/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu ei kuulu raskauteen.

Vierailija
7/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kivut alkoi n. rv 5. Normaali raskaus. Maha lähes kaiken aikaa kipeä, paitsi päivänä jona lähdin synnyttämään rv 39 :)

Vierailija
8/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua ihan siitä, että kohtu kasvaa ja kudokset venyy, ja kohdun liitokset löystyy. Mulla oli just samantyylistä kipua pitkin raskautta, ihan normaalia oli. Toisilla se kipu kyllä kuuluu ihan normaaliin raskauteen.

Vierailija
9/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja muista että neuvolaan saa soittaa kaikissa mieltä askarruttavissa asioissa, ne siellä osaa heti kertoa ja varailevat tarvittaessa ylimääräisiä aikoja.

Vierailija
10/11 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautistyyliset kivut ovat normaalia alkuraskaudessa kunhan vuotoa ei tule!

Kivt voivat olla melko koviakin.

Vierailija
11/11 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän