Lapsivaimosta
Kommentit (10)
No valtakunnan virallisesta lapsivaimosta tietenkin. "Hän jonka nimeä ei ääneen saa lausua"
Onko kukaan kysynyt Sanoman johdolta tästä sensurointipolitiikasta?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 11:54"]No valtakunnan virallisesta lapsivaimosta tietenkin. "Hän jonka nimeä ei ääneen saa lausua"
[/quote]
Se bloggaajako?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:52"]
Ai se kansanedustaja?
[/quote]
Bingo!
Pari päivää sitten ainakin ketju lähti jo alkumetreillä, siinä ei käytännössä ollut muuta kuin hänen nimensä.
Muistakaa nyt pommittaa lapsivaimoa sinne hänen työpaikalleen, samoin hänen puoluettaan ja sen johtohahmoja. Itse meinaan niin tehdä heti kun istuntokausi alkaa 3.9.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:07"]
Muistakaa nyt pommittaa lapsivaimoa sinne hänen työpaikalleen, samoin hänen puoluettaan ja sen johtohahmoja. Itse meinaan niin tehdä heti kun istuntokausi alkaa 3.9.
[/quote]
Minä pommitin jo. Sain vastauksen poliittiselta sihteeriltä, että puolue ei halua kaivella vanhoja asioita. Vastasin siihen sitten, että ongelma ei olekaan 20 vuoden takaiset tapahtumat vaan lausunnot tänä kesänä, jotka viestivät sitä, että suojaikärajat on periaatteessa ok, mutta tapauskohtaisesti niistä voidaan joustaa. Forwardoin keskustelun _hänelle_ ja kysyin kannanottoa, onko laki sama aina ja jokaiselle. Ei vastannut.
Aion kysyä Sanomalta sensurointipolitiikasta ja moittia journalismin tasoa _häntä_ koskevassa artikkelissa.
no ainakin linnanjuhlissa voidaan ihastella tätä ihanaa pariskuntaa.
Kenestä ihmeen lapsivaimosta? :-O