Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette tehneet tänään?

Vierailija
23.09.2014 |

Haluan yksityiskohtia! Rakastan lukea ihmisten päivistä ja kysellä kuulumisia!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuin ja imetin, nousin noin klo 7, päästin koirat vuorotellen ulos, laitoin vanhemman lapsen päiväkotiinlähtökuntoon (valitsin sitten kuitenkin liian ohuet ulkohousut, en muistanut kevyttoppahousujen olemassaoloa). Leivoin pellillisen sämpylöitä ja jätin kohoamaan, tein kahvia ja menin läppärin kanssa odottamaan että vauva herää. Kun vauva oli herännyt, laitoin sämpylät uuniin. Niistä tuli hyviä ja söin niitä aika paljon. Päivällä imetin, syötin, vaihdoin vaippaa, puin vaatteita, siirtelin vähän laatikoita, söin suklaata, nostin vähän tavaroita tuulettumaan, imuroin muutaman huoneen, laitoin yhden koneellisen pyykkiä pyörimään, tyhjensin tiskikoneen. Kokeilin vähän kampauksia itelleni. Ulkoilutin koirat, hain postin ja revin rikkaruohoja. Muu perhe tuli kotiin, annoin niille ruokaa. Keräsin kaapeista vaatteita kirpparille vietäväksi. Vauva heräsi päivän toisilta päiväunilta ja syö nyt.

Tää oli tosi laiska päivä, mutta muutama vuosi aikaisemmin (aikana ennen lapsia) en olisi ikinä uskonut, että sanon niin, jos olen jopa herännyt aikaisin, leiponut, imuroinut ja käynyt ulkona.

Vierailija
22/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein normit aamutoimet, söin aamupalaa, luin lehtiä ja tein sudokuja. Olin lasten kanssa kotona, kunnes lähetin kaksi nuorinta lastani kouluun. Sitten suuntasin kynsihuoltoon. Kotona kahvittelua, lasten välipalat ja läksyjen tekoa. Lounaaksi lämmitin mieheni eilen tekemää kanapitsaa. Söin samalla blogiani päivittäen ja nettiä selaillen. Paketoin äidilleni synttärilahjan ja tein onnittelukortin. Mieheni tultua töistä kotiin juotiin yhdessä kahvit ja vaihdettiin kuulumiset. Sitten kotihommia, keittiön siivoilua ja mehukeiton tein viimevuonna pakastamastani omenamehusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.30, herätin lapsen, join kahvit, tein lapselle aamupalaa, pakkasin lapsen treenikamat, lähetin lapsen kouluun 7.30, puin päälle, söin aamupalaa, löhöilin sohvalla ja välillä jutskasin remonttimiehen kanssa, tein ruoan, söin, autoin miestä parissa jutussa, lämmitin lapselle ruoan. Nyt jatkan löhöilyä ja telkkarin katsomista.

Vierailija
24/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello soi ensinmäisen kerran klo.4:30, klo.05:00 nousin ylös, treenivaatteet päälle ja treenaa. Tein 1000 vatsalihasliikettä, saman verran kyykkyjä, ja 2,5min hooveria, pientä syömishäiriötä löytyy. Klo.05:50 suihkuun, ja vähän ennen klo.06 ulos suihkusta ja keittämään teetä ja aamupuuroa. Klo.06:30 bussipysäkille päin, ei ole missään lähellä, ja klo.06:50 olin koulubussissa. Klo.07:55 koululla, kerrankin ajoissa, ja siellä istuinkin kolmeen asti.

Kotona olin viideltä, ja aloin tekemään ruokaa, kun missasin kouluruokailun. Riisiä, tomaattia ja tonnikalaa, kun en jaksanut käydä kaupassa :D Piti pärjätä sillä, mitä kaapista löytyi. Äsken vedin treenin uusiksi, ja painun suihkuun kun saan tämän kirjoitettua. Sitten ehkä keitän teetä, otan keksipussin kainaloon ja hautaudun peiton alle lämmittelemään ja katselemaan televisiota :3 t. 16v

Vierailija
25/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden lukemisesta tulee vähän sama (kiva) fiilis, kuin barbileikeistä tuli pienenä. :) "Tök, tök, tök (kävelee), tää menee nyt tonne ja puki näin, tekee nyt näin, tää tapaa ton, nyt tää siivoo ja lähtee juhliin.

7

Vierailija
26/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi työpäivä, kaupan kautta kotiin. Kokkailua, syömistä, pienet päikkärit. Heräämisen jälkeen kunnon seksisessiot miehen kanssa, nyt odotellaan että sauna lämpenee. Illalla vielä joku hyvä leffa ja iltapala. Kympin päivä!

Vierailija
27/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli kaheksan aikaan siihen ku mies lähti töihin. Vauva (7vk) heräili siinä kans hetkeksi ja imetin hetken. Esikoistyttöä herättelin kaheksan aikaan, neiti heräs tänään yllättävän hyvällä tuulella. Yhessä syötiin aamupalaa ja juteltiin niitänäitä.

8.40 vaatteet niskaan, vauva rattaisiin ja viemään tyttö eskariin. Kaupan kautta siitä kotiin ja imetystä. Puol yhentoista aikaan vauva nukahti pitkille unille ja minä siivoilin ihan vähän ja söin paljon suklaata ja katsoin DVD:ltä Hercule Poirottia. Kun vauva heräili niin imetin ja siitä sitten pikkuhiljaa yhdeksi eskariin tyttöä hakemaan. Kotiin, välipala ja leikkimistä.

Puol kolmen aikaan pakkasin lapset autoon ja ajeltiin mummolaan. Mummo ja pappa viihytti muksuja ja minä simahin hetkeksi sohvalle (tuli valvottua edellisyö vatsavaivasen vauvan kans) Mummo kokkaili meille ruokaa ja mies pyöräili kans sinne syömään töitten jälkeen.

Vähän ennen viittä lähettiin kotiin, kotona Pikku Kakkonen tytölle ja me vaiheltiin kuulumiset kunnolla miehen kans. Siinä mies touhuili eka vauvan kans, lähti lenkille ja tyttö mukaan pyörällä. Minä jäin kotiin telkkarin ääreen ja yritin samalla vähän kutoa.

Nyt nuo tuossa pihalla touhuilee ja minä makaan tässä sohvalla koneen kans ja vauva nukkuu tuossa rinnalla. Mietin että olempa laiska, mutta samalla annan sen itelle anteeksi koska on vielä hiukkasen paikat hellinä synnytyksen jälkeen.

Pian nuo tulee sisälle, sitten iltapalaa, iltapesut, iltasadut ja iltapusut tytölle, hän nukahtaa yleensä puol ysin aikaan. Siinä sitten iltapesut vauvalle ja hän nukahtaa rinnalle yleensä puoli kymmenen aikaan. Miehen kanssa kahestaan katellaan jotaki leffaa tai ohjelmaa ja samalla jutellaan ja yritetään (tai siis minä yritän) olla nukahtamatta.

Yleensä mennään nukkumaan puolenyön aikaan, ehin just sitä ennen imettää vielä kerran. Sitte yöllä toivon mukaan ei ole vatsavaivasta vauvaa ja selviän vaan muutamalla yöheräämisellä.

Vierailija
28/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:12"]

Näiden lukemisesta tulee vähän sama (kiva) fiilis, kuin barbileikeistä tuli pienenä. :) "Tök, tök, tök (kävelee), tää menee nyt tonne ja puki näin, tekee nyt näin, tää tapaa ton, nyt tää siivoo ja lähtee juhliin.

7

[/quote]

Siksi minä varmaan näitä tykkäänki lukea! :D

ap

Vierailija
29/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puol 8. Vietin rauhallisen aamun miehen ja vauvan kanssa. Sitten käytiin keskustassa syömässä ja kirppiksiä kiertelemässä. Iltapäivästä kävin luennolla ja illan olen leikkinyt ja lukenut vauvan kanssa sekä syönyt miehen tekemää keittoa. Nyt vauvan nukutus menossa ja sen jälkeen teetä ja tenttiin lukemista.

Vierailija
30/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kellon soittoon vähän vaille 11 (oli mennyt nukkumaan noin klo 5, koska roikuin netissä). Sitten avasin taas koneen ja olen tässä istunut koko päivän välillä katsoen televisiota. Koko ajan ajattelen, että pitäisi tehdä muuta, mutten saa itseäni netistä pois.

Söin jossain vaiheessa leipää ja viinirypäleitä, vähän myöhemmin pussikeiton ja suolapähkinöitä. Normaalisti syön paremmin. Tekisi mieli suklaata. Onneksi kioski menee kiinni klo 20.

Olen osa-aikatöissä. Tänään oli kotipäivä.

Vierailija
31/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:12"]

7

[/quote]

Siksi minä varmaan näitä tykkäänki lukea! :D

ap

[/quote]

Olet siis ihana, kun keksit av:lle näin kivan kepeän aiheen!

Vierailija
32/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi viikkoa vanha vauva joka on tällä hetkellä vielä aika tylsää seuraa... Avomies meni töihin klo 8, käänsin kylkeä sillon ku hän lähti. Vauva rääkäisi ekan kerran klo 9 aikaan, annoin pulloa, vauva sammu uudestaan. Heräilin itse klo 10 aikaan ja söin vähän kaikkea epäterveellistä. Vauva heräs taas klo 11, syötin hänet ja porisin ja laulelin vauvalle. Kauaa ei sitä riemua riittäny kun vauva simahti taas. Pistin vähän meikkiä ja laitoin hiuksia. Katselin telkkaria ja olin koneella. Vauva välillä heräs ja söi, enimmäkseen nukkui. Mies tuli kotiin klo 16 jälkeen ja siinä hetki pussailtiin, lässyteltiin ja ihailtiin (taas kerran nukkuvaa) vauvaa. Vähän suvaitsi neiti käydä hereillä ja näyttää meille ihania silmiään. Laitettiin yhessä ruokaa, vauva vaunuihin ja käytiin kävelyllä lähialueella. Nyt tässä istun nojatuolissa ja mies makaa tuossa sohvalla ja vauva nukkuu hänen sylissä. 

Vierailija
33/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heräsin klo 5, pyykinpesukone päälle, menin talliin, ruokin hevoset, ratsastin yhden, vein hevoset ulos, siivosin tallin, vein sen hevosen ulos jonka ratsastin. Oli erityinen aamu siinä mielessä että totesin että on niin kylmä että pistin ratsastetulle hevoselle loimen (="takin") päälle ettei lihakset saa kylmää.

Ruokin kanat ja keräsin munat.

Menin sisälle, söin lasten kanssa aamupalaa, imetin vauvan, kaiveltiin koululaisille paksumpia ulkovaatteita ja trikoo pipoja. Koululaiset menivät kouluun, kökin pienten kanssa sisällä, laittelin pyykkejä ja tiskejä, imetin, vein vauvan pihalle nukkumaan ja leikin siellä taaperon kanssa, ruokin hevoset, mentiin sisään, syötiin eilistä ruokaa jne jne :D En mä jaksa kirjoittaa. No kuiteski. Kiva päivä ollu.

Vierailija
34/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla 4 veen kiukutteluun. Vein kiukuttelevat 4 ja 2 veet hoitoon seittemäksi. Menin töihin, siellä pomo kiukutteli. Lapset hoidosta kolmen aikaan, tällä kertaa heillä kiukutti se kun eivät halunneet lähtä hoidosta (aamulla eivät halunneet mennä hoitoon) Rääkyjille kotona ruokaa. Mies reissussa ja soitti kun hänelläkin kiukutti työhommat ja oli ikävä meitä. Lapset Pikku Kakkosen eteen. Kävästiin pihalla. Mulla kiukutti ku närästi (ihanaa olla raskaana) Sitte kiukutti vähemmän kun vauva potki massussa. Ja vielä vähemmän kiukutti ku lapset leikki niin nätisti. Ja kiukku katos kokonaan ku mieheltä tuli ihana viesti. Kohta iltapala ja lapset nukkumaan.

Minun omat ihanat kiukkupyllyt <3 (ei siis pomo, vaan lapset ja mies)

Vierailija
35/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoli yhdeksältä tyhjään taloon. Mies oli lähtenyt töihin ja lapset kouluun. Otin kuppiin kahvia ja aamiaiseksi palan kakkua ja istuin töllön ääreen katsomaan uutisia.

Kävin koiran kanssa pikku lenkin ja siivosin vähän takapihaa, sitten menin lämmittämään teevettä ja nautin höyryävän kupposen samalla kun katsoin Murdochin murhamysteeriä.

Äiti soitti ja turistiin tunnin verran. Klo 12 katsoin Discoverylta Alaska-viimeinen rintama ohjelmaa.

Lounaaksi söin toissapäiväistä kaalilaatikkoa ja puolukkasurvosta. Sen jälkeen kuorin ja pilkoin reilun kilon juureksia kattilaan päivällistä varten.

Lähdin koiran kanssa toiselle lenkille, tällä kertaa kartoittamaan lähimetsän puolukka- ja hirvikärpästilanteen. Kumpaakin laatua oli tarpeeksi. Pari pakkasyötä ja puolukat on valmiita ja hirvikärpäset vainaita.

Kotiin tultiin neljän maissa, koululaiset olivat jo läksyjensä parissa, minä kampasin terassilla hiukset ja riisuin vaatteet. Tyttö tuli tekemään hirvikärpästarkastuksen.

Laitoin ruuan valmistumaan ja keitin kahvia. Ruuaksi laitoin siis makkarakeittoa. Poimin hirvikärpäsen niskavilloista.

Syötiin, mies tuli kotiin ja katsoin taas Murdochin murhamysteerin ja nautiskelin jälkiruokakahvia ja vähän pullaa. Noukin toisenkin hirvikärpäsen päästäni.

Lähdin ulos vielä vähän pihaa siistimään ja etsin autotallista talvirenkaat. Huomenna vaihdan ne alle.

Nyt istuskelen tässä vielä puolisen tuntia ja sitten laitan lapsille iltapalaa. Vielä on illan ohjelmassa telkkaria ja miehen kanssa vähän jotain pikku kivaa ennen nukkumaan menoa. ;)

Vierailija
36/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5.00. Pomppasin pystyyn ja kipitin suihkuun. Olin suihkussa liian kauan, 15minuuttia. Puin päälle ja harjasin hiukset. Laitoin kahvin tippumaan. Meikkasin, föönasin hiukset. Pakkasin eväät töihin (1,5 täytettyä paprikaa, salaattia, raejuustoa). Laitoin aamupalaksi pari palaa jälkiuunileipää, istuin rauhassa koneella syömässä aamupalaa ja juomassa kahvia, luin blogeja. Vilkaisia kelloa, apua 6.03. Pomppaan pystyyn, hörppäsen vikat, jo jäähtyneet kahvit. Pakkaan laukun. Onko avaimet, duuniavaimet, lompakko, kuulokkeet, eväät mukana? Takki niskaan ja kengät jalkaan, äkkiä ovesta ulos. Juoksen bussipysäkille ja sidon samalla hiuksia ponnarille. Vielä 3 minuuttia bussin tuloon. Hytisen kylmissäni.

Bussissa istun ja torkun, kuuntelen nrj:tä. Ärsyttää se Korppilan pursiseura. Tekstaan veljelle hyvät syntymäpäivät. Lahjakin ostamatta.

Töissä pukukaapeilla 6.57. Raporttiin vielä vartti. Työpäivä on pitkäveteinen, asiat eivät etene vaan junnaavat paikallaan. Välillä säntäillään sinne tänne. Väsyttää. Ruokatauko klo 12. Ruoka maistuu pahalta. 15.25 pääsen lähtemään töistä vähän myöhssä.

15.39 bussi tulee, ajaa ärsyttävän hitaasti ja pysähtyy joka pysäkille. Olen kotipysäkillä 16.25. Väsyttää, tekee mieli syödä jotain hyvää. Muistan jääkaapissa olevat jo nahistuneet paprikat. Yök. Haluan jotain hiilaripitoista. Nappaan kaupasta valmisriisipuuron, vaikka tekisi mieli suklaata ja pullaa, hyvä kompromissi. Kotona kaadun suoraan sänkyyn päiväunille. Nukun 16.30-17.

17 Syön puuroni ja pari palaa leipää. Katson iholla katsomosta. Selaan nettiä.

18.00 olen eteisessä vetämässä treenivaatteita niskaan. Exä tulee kotiin, läpsystä vaihto. Huokaan, vielä 1,5 viikkoa yhteisasumista. 

18.30-19.15 jäätävä jalkatreeni. Hapottaa, irvistyttää.

19.30 taas kotona. Ärsyttää exä ja xboxin pauhu. Yritän heittää vitsiä tilanteestamme. Ei naurata. Istun tässä ja kirjoitan tätä. Mitähän söis... Kohta suihkuun.

Vierailija
37/37 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskin keuhkot pihalle. Koko päivän.