Miten te kestätte työkaverien törkeää lusmuilua?
Meillä on töissä muutama laiska vastuun pakoilija. Muut hoitaa oman osansa ja tietysti myös näiden osan kun ovat milloin missäkin lintsaamassa eivätkä osaa töitään vaikka olisivatkin työpaikalla.
Kommentit (25)
pomon poika työkaverina,maailman vetelin tyyppi,ei osaa tehdä mitään vaikka on koko ikänsä norkoillut tuolla,mutta mitä sitten? ei ole mun pussista pois,tuntipalkkalaisena saan palkkaa tehdyistä tunneista ja enemmän niitä kertyy kun työkaverina on saamaton nahjus.
välillä kun oikein vituttaa otan puhelimen ja menen vaikka palstailemaan aaveelle ja sitten taas jatkamaan duunia.
Ja sitten joku on vielä sitä mieltä, että kyllä kaikille pitää sama palkka maksaa.
Paska tilanne, niin se on meilläkin. Sluibat on pomon nuoleskelijoita ja nehän saa vaikka mitä vapauksia ja palkankorotuksia, kun niillä on "oikea asenne". Just. Lähtisin jos olis vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Siten, että se ei vaikuta mun työhön mitenkään. Teen työni muiden lusmuillessa samoin kuin aina ja työnantaja kärsii seuraukset lusmuista, en minä. Sehän ne paskat on palkannut.
Sitten kun oot lumityössä yms työssä missä toisten tekemättä jättäminen kaatuu sulle niskaan niin alkaa kiinnostaa. Kirjaimellisesti sun työkuorma kasvaa ja kiire ku joudut tekeen toisten töitä ja toiset lusmuaa
Meillä ainakin joutuu käännyttään asiakkaita, jos porukka lusmuilee. Pari ahkeraakaan ei voi määrääsä enempää tehä, vaikka kuinka painais duunia. Kyllä korpeaa!!! Ja pomo kahtoo sormien välistä, tietää sanomattaki tilanteen. " Kun on jo 10 vuotta menny näin ihan hyvin." ei vaan ymmärrä, että ahkerien selkänahasta tulos revitty!!!