Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen hankki kolmannen rinnan

Vierailija
23.09.2014 |

Mitäs mieltä av-raati on tästä tempauksesta?

"Jasmine hankki kolmannen rinnan

-Äitini juoksi ovesta ulos. Hän ei puhu minulle enää. Hän ei anna siskoni puhua minulle. Isäni ei ole kovin iloinen. Hän hieman häpeää minua, mutta hyväksyy tämän, kolmannen rinnan hankkinut Jasmine Tridevil kertoo.

Myöskään lääkäreiden keskuudessa nuoren naisen toive kolmannesta rinnasta ei saanut juuri kannatusta. Nainen kertoo soittaneensa ainakin 50 lääkärille, kunnes tärppäsi.

- Oli todella vaikeaa löytää joku, joka suostuisi tekemään tämän, koska he (lääkärit) kokivat toimivansa vastoin etiikkaansa.

Nuoren naisen mukaan kolmannen rinnan hankkimiselle oli kaksi syytä. Ensinnäkin hän unelmoi omasta tosi-tv-ohjelmasta.

Neitokainen kuvaa jo nyt elämäänsä kotosalla näyttääkseen katsojille millaisia arkihaasteita yksi ylimääräinen rinta aiheuttaa.

Toinen syy lienee vielä erikoisempi.

- En halua olla viehättävä miesten silmissä, koska en halua seurustella enää, hän sanoo ja jatkaa.

- Suurin osa miehistä ajattelee, että kolmas rinta on outo ja ällöttävä. Mutta voin edelleen tuntea oloni kauniiksi, kun käytän meikkiä ja söpöjä vaatteita. Voin edelleen tuntea oloni viehättäväksi."

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014092218684735_fd.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:44"]

Hmmm.., Tridevil = Kolmoispiru. Mika uutistoimisto uutisoi? Suhtaudun varauksella kunnes toisin todistetaan. t.usalainen.

[/quote]

Newsflash: ei se Tridevil ole sen oikea sukunimi, senkin suomalainen.

[/quote] FYI: Itse on "uutisen" julkaissut facebookissa, eipa ole USAn televisiossa naista nakynyt. Suomalaiset nayttavat uskovan mita tahansa. t.usalainen

Vierailija
22/25 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

cool

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevää!!! Ei kahta ilman kolmatta.

Vierailija
24/25 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat selkeästi vain huonosti photoshopatut! Ei kukaan lääkäri leikkaisi idioottimaista kolmatta rintaa, hei haloo O.O

Vierailija
25/25 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:08"]

Nuohan ovat selkeästi vain huonosti photoshopatut! Ei kukaan lääkäri leikkaisi idioottimaista kolmatta rintaa, hei haloo O.O

[/quote]

No nehän leikkaa mitä vaan kun tarpeeksi maksaa. Michael Jacksonin naamaakaan tuskin leikattiin lääketieellisistä syistä siihen jamaan, että nenä tippuu tuulessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi