Nyt selvis miksi lidl on niin halpa.
Koska siellä on niin pieni valikoima eikä edes perus ruokatavikkeita. Piti tehdä pinaatti-ricotta cannelooneja, ei ollu ricottaa, pinaattia eikä cannelooneja... Jätskit on kuraa (verrattuna kunnon kermajäätelöön) usein esim prismassa on lihaa -30% ja varmasti löytyy mitä etsii plus muutakin. Lidilissä ei voi ikinä olla varma mitä on hyllyssä ja harvoin sieltä tulee ostettua mitään extraa esim just jätskiä, keksiä, karkkia tai sipsiä. Siks laskun loppusummakin on pienempi. Näin minä olen huomannut.
Kommentit (85)
Taas sama aloittaja yrittää vinkua Lidlistä. Joko löysit ne luksusmakaroonisi sieltä? :D
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvän kaupan merkki, jos tulet sieltä ostaneeksi mainitsemiasi extroja? Onko kukkarollesi ja terveydellesi hyväksi, kun kärryyn livahtaa sipsiä ja karkkeja? Ja Lidlin vertaaminen Prismaan on aika onnetonta: toinen on suppean valikoiman halpis, toinen on supermarket. Lidliä pitää, jos johonkin, verrata Siwaan, Saleen ja Alepaan. Siinä sarjassa Lidl on aivan ylivoimainen.
Nyt sekin selvisi miksen ole tykännyt lidlistä, en mä ostoksiani tekisi salessa, siwassa tai alepassakaan, en edes pienessä k-marketissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvän kaupan merkki, jos tulet sieltä ostaneeksi mainitsemiasi extroja? Onko kukkarollesi ja terveydellesi hyväksi, kun kärryyn livahtaa sipsiä ja karkkeja? Ja Lidlin vertaaminen Prismaan on aika onnetonta: toinen on suppean valikoiman halpis, toinen on supermarket. Lidliä pitää, jos johonkin, verrata Siwaan, Saleen ja Alepaan. Siinä sarjassa Lidl on aivan ylivoimainen.
Aina näitä terveys lässyttäjiä jotka koittavat päteä kun minä syön niin terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
niin, ihan roskaista on lidlin vaniljajäätelö, ihme ruskeita pilkkuja!
ja oltermannikin maistuu ihan erilaiselta, kuin bonuskortilla ostettu
Heh, et ole koskaan ennen tainnut törmätä aidolla vaniljalla maustettuihin tuotteisiin.
Ainakin puolet tuotteista samoilta kotimaan tehtailta kuin muillakin kaupparyhmittymillä. Kotimaan kaupat sen sijaan lisänneet saksalaisia ja muiden maiden tuotteita. Esim. Laadukkaita makkaroita.