Kertokaa muistoja siitä, kun olette kohdanneet julkkiksen
Missä kohtasitte, oliko hän mukava vai häiritsitkö häntä, ja niin edelleen.
Kommentit (57)
Keke Armstrong istui puistonpenkillä kun menimme koirani kanssa ohi (vasta jälkikäteen tajusin, että se oli hän). Hän silitteli koiraani ja kehui sitä kertoen, että kavereillaan on samanrotuisia koiria. Puhelimme niitä näitä hetken, ennen kuin jatkoin matkaa koirineni. Keke oli siinä hetkessä kyllä tosi mukava ja kivan oloinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kommentoivat, että julkkikset ovat tympeitä. Jos ette itse saisi olla rauhassa, vaan joku olisi koko ajan hänksättämässä ja pyytäisi nimmaria tai kuvaa, varmaan olisitte itsekin tympeitä.
Joo, ihan varmasti on hetkiä, kun tuohon väsyy ja saattaa olla tympeä. Ymmärrettävää. Mutta jos esim. tuo junanvaunu kertomus on totta niin sellainen ei kyllä ole yhtään ymmärrettävää.
Tämä sattui kesällä nelisen vuotta sitten Tampereen ja Helsingin välillä.
Normaalitilanteessa yleensä huomautan tölvijälle ystävällisesti että kielenkäyttö tuntui pahalta. Nyt kun oli julkkis kyseessä, jotenkin jäädyin enkä ottanut häneen mitään kontaktia.
Kassaneiti myös mitä ilmeisimmin tunnisti Timon, sillä hän lähti nopeasti tekemään työtä käskettyä ja häätämään juurikin peränurkassa istunutta seuruetta pöydästä, jonka Timo itselleen halusi. Oman vuoroni tullessa kohdalle sain jo suuni auki ja huomautin kassalle, että vaunussa näytti olevan muitakin istuskelijoita, joilla ei ollut enää mitään syötävää edessään. Että miksi juuri tämä ryhmä käytiin häätämässä. No nyt oli kassan vuoro olla häpeissään.
Palattuani omaan vaunuun tein somepäivityksen asiasta. Sen verran pöllämistynyt ja surullinen Rautiaisen toiminnasta olin.
Tuollaisia välikohtauksia tapahtuu joka paikkakunnalla ihan arkisesti. Kun julkkis tekee niin, on se jotenkin vielä järkyttävämpää kun he myös aina edustavat jotakin ideologiaa. Oikeutta ei nähdä enemmän, sitä tehdään enemmän, ja itsestä kannattaa aloittaa.
Hmm… mietin, että en mä ole varmaan paljoa julkkiksia tavannut, mutta sitten muistin, että olinhan monta vuotta konserttitalossa töissä ja tapasin kymmeniä ellen satoja esiintyjiä niin Suomesta kuin ulkomailta :D
Vissiin asiaa pitää niin normaalina, että minulle ne olivat vain kanssaihmisiä. Ja käytöstä löytyi mielialasta, vireystilasta ja muista asioista johtuen laidasta laitaan, kuten kaikilta ”taviksiltakin”.
Nyt tässä kirjoittaessa muistuu mieleen oikeastaan kaksi jotka jäivät mieleen, koska käyttäytyivät aina samalla tavalla; Arja Koriseva oli aivan hurmaava, karismaattinen ja aina yhtä hymyä. Marco Bjurström sitten oli taas 24/7 mulukku.
Ja okei, esim. jotkut venäläiset ja alansa parhaat pianotaiteilijat tms. jotka elävät ja hengittävät taidettaan, olivat usein kyllä todella epäsosiaalisia ja töykeitä, mutta se näille neroille ehkä sallittakoon.
Kaveri pari ole mukana Kaksi julkkista ja yhdet häät ohjelmassa ja Marina A jäi mieleen äärestä määrätietoisena ja hauska ihmisenä. Oli koko ajan ihan täysillä mukana ja juhli meidän kanssa ihan loppuun asti kuten myös Anni.
Kenet lasketaan julkisuuden henkilöksi ja miten hänen julkisuutensa mitataan? Itselleni moni tiedemaailman huipulla oleva ja alallaan esiintynyt on enemmän julkkis, kuin esimerkiksi joku pop-laulaja tai televisiotähti. Itse kun en ole katsonut televisiota vuosiin, niin en edes tunnistaisi moni ehkä muiden mielestä julkkiksia.
Taitavat julkkikset olla nykyään aika pienen kuplan julkkiksia eikä enää kaikkien tuntemia, kuin ennen vanhaan? Joskus oli joku Dingo jonka kaikki tiesi.
Nykyisin me kaikki seurataan omia keskustelukanavia ja tilausvideopalveluita. Sieltä nyt ei yhtäkkiä putkahda mieleen muita "julkkiksia" kuin elokuvien näyttelijät, mutta koska ovat kaikki ulkomaalaisia niin ei niihin oikein arjessa törmää. Enkä muista kenenkään nimiä.
En tunnistaisi yhtään "julkkista" vaikka päin kävelisi. Pitäisikö lukea jotain Seiskaa vai missä niitä julkkiksia luodaan? Itse luen parturissa aina Aku Ankkaa ja katson kotona HBO:ta ja Amazon Primea.
Lineaarista tv:tä katsoin viimeksi kun Virpi Kuitunen voitti Tour de Ski:n, olisiko ollut 2007?
Minusta tuntuu, että julkkikset ovat olleet ja menneet. Kiviäkin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenet lasketaan julkisuuden henkilöksi ja miten hänen julkisuutensa mitataan? Itselleni moni tiedemaailman huipulla oleva ja alallaan esiintynyt on enemmän julkkis, kuin esimerkiksi joku pop-laulaja tai televisiotähti. Itse kun en ole katsonut televisiota vuosiin, niin en edes tunnistaisi moni ehkä muiden mielestä julkkiksia.
Luulen, että tällaisessa kepeässä kyselyssä voi ihan itse määritellä julkkiksen.
Vierailija kirjoitti:
Taitavat julkkikset olla nykyään aika pienen kuplan julkkiksia eikä enää kaikkien tuntemia, kuin ennen vanhaan? Joskus oli joku Dingo jonka kaikki tiesi.
Nykyisin me kaikki seurataan omia keskustelukanavia ja tilausvideopalveluita. Sieltä nyt ei yhtäkkiä putkahda mieleen muita "julkkiksia" kuin elokuvien näyttelijät, mutta koska ovat kaikki ulkomaalaisia niin ei niihin oikein arjessa törmää. Enkä muista kenenkään nimiä.
En tunnistaisi yhtään "julkkista" vaikka päin kävelisi. Pitäisikö lukea jotain Seiskaa vai missä niitä julkkiksia luodaan? Itse luen parturissa aina Aku Ankkaa ja katson kotona HBO:ta ja Amazon Primea.
Lineaarista tv:tä katsoin viimeksi kun Virpi Kuitunen voitti Tour de Ski:n, olisiko ollut 2007?
Minusta tuntuu, että julkkikset ovat olleet ja menneet. Kiviäkin kiinnostaa.
Miksi teille joita ei kiinnosta , tuntuu aina olevan niin tärkeää tulla julistamaan tätä kiinnostamattomuutta. Eikö olisi vain helpompaa sivuuttaa sellaiset otsikot ja aloitukset, jotka koskevat asiaa, joka ei milläänlailla inspiroi?
Pellonpää huumeissa kaljalla veti seteleitä rullalla pöydällä ja jokunen urheilija umpikännissä sekä ulkomailla myös. Eikö ne oo tavallisia ihmisiä vai syntyykö jonkun naisen jalkojen välistä muita kuin tavallisia ihmisiä??? Vähän outoa toi kuolevien palvonta. Ihmiset käy tapahtumissa ja ravintoloissa koulussa kaikki yhdessä ei kai niissä mitään eroa ole. Toiset ehkä on huomion kipeitä toiset ei ole. Siis nehän tekee vaan työtään elääkseen ei sen kummempaa.
Ootteko mainosten uhreja ?? Yritykset markkinoi tuotetta esiintyjiä myydäkseen pääsylippuja millä rahalla maksetaan niiden palkat. Älkää nyt ihan järkeä menettäkö sentään. Vauva.fi myös sanoma yhtiön ahkerat työntekijät saa palkan myös älypuhelinten myyjät saa teidän rahat jne.
Ritva Oksanen ,samassa altaassa uimassa....todella rento ja ystävällinen ,jutteli kun vanhalle tutulle.
Vierailija kirjoitti:
Ritva Oksanen ,samassa altaassa uimassa....todella rento ja ystävällinen ,jutteli kun vanhalle tutulle.
Voi ei. Tuosta tuli mieleen, kun Jenni Vartiainen joskus vuosia sitten kertoi olleensa uimahallissa suihkussa, ja joku tuli pyytämään nimmaria.
Kensingtonin puistossa Andrew Lioyd Webber, hymyili ystävällisesti kun huomasi minun tunnistaneen hänet. Suomen julkimoista ei raportoitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kansanedustajaksi noussut entinen naispuolinen TV-juontaja oli yksi eniten itseään täynnä olleista kohtaamistani ihmisistä IKINÄ. Ei jmlt mitä läppää muista ihmisistä siinä ympärillä tyyliin: "Voi ei. Mistä ihmeestä ne näitä oikein löytää?" Oli juontamassa tilaisuutta ja olin samalla keikalla.
Et nimennyt henkilöä, mutta sen on pakko olla Saara Karhu. Varsinainen negativisti, kaiken aikaa kitisemässä ja piikittelemässä. Näin muutaman päivän kokemuksella hänestä kerrottuna.
olisko ollut kuseniina,
Muutaman kerran keikan jälkeen nimmari Michael Monroelta. Aina tosi ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esa Pakarinen, oli autokaupan avajaisissa esiintymässä. Yritin pyytää nimmaria, mutta työnsi sivuun ja meni ällistelemään avattua konepeltiä joidenkin äijien kanssa. Meni kyllä lupsakan miehen imago pilalle.
Ai sekö on lupsakan ihmisen kriteeri, että nimikirjoittelee papereihin? Ylipäätään sellaisten kinuaminen on ääliömäinen tapa.
Kyllä se muille niitä kirjoitteli. Ja anteeksi, kymmenvuotias ei 70-luvulla tiennyt että nimmareiden pyytäminen on ääliömäinen tapa. Silloin se oli vielä aika normisettiä.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran keikan jälkeen nimmari Michael Monroelta. Aina tosi ystävällinen.
Miksi tarvitsit monta nimmaria häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Paula Koivuniemi. Lämmin ja kohtelias. En edes tunnistanut ilman lavamaskeerausta. Tajusin vasta jälkikäteen.
Eput. Aidosti hyviä tyyppejä.
Samu Haber julkisessa liikennevälineessä. Hänetkin tunnistin vasta kun jäin itse pois. Nyt menee ihan mutuiluksi mutta vaikutti kovasti häiriintyneen siitä kuin katselin tyytyväisenä ikkunasta enkä häntä.. siksi jäinkin pohtimaan kuka tyyppi oikein oli. Voi olla toki että joku muukin häntä painoi ja tulkitsin vaan näin.
Olen huono tunnistamaan ihmisiä. Tuttujakin.
Vai oli muka häiriintynyt, kun sinä et tuijottanut häntä. Olet narsisti! Kuvitelma itsesi merkityksestä on suuruuden hullu.
Vierailija kirjoitti:
Kensingtonin puistossa Andrew Lioyd Webber, hymyili ystävällisesti kun huomasi minun tunnistaneen hänet. Suomen julkimoista ei raportoitavaa.
Tuo on jo hieno kertomus.
Kauko Röyhkä jäi keikan jälkeen siihen baariin istumaan. Paikka oli pienehkössä kaupungissa ja kokolailla tyhjä. Oltiin oltu kaverin kanssa katsomassa keikkaa. Tuli hetken päästä jonkun daamin kanssa kysymään mahtuuko istumaan. Oli aivan uskomattoman hyvää juttua ja todella hauska seuramies. Tämä siis joskus 90-luvulla. Kiitos vielä Kauko oikeasti hauskasta illasta!