Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläinkuosit mauttomia?

Vierailija
23.09.2014 |

Miksi leopardi-, tiikeri-, seepra- ja pantterikuosit on ns. halpoja ja mauttomia? Miksi joku eläimen nahasta/turkista on tehty halpuuden ja mauttomuuden symboli?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, kun niiden kantajat ovat usein hyvin kyseenalaista porukkaa.

Vierailija
2/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas ne ovat klassikkoja. Tulevat tasaisin väliajoin muotiin. Toki pantterikuosinen kaulahuivi on usein tyylikkäämpi kuin samaa kuosia oleva minimekko jne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kysymys. Kyllähän niitä pidetään aika mauttomina. Asustessa menettelvät, mutta esim. kokonaisena mekkona, takkina, housuina joku leopardi on aika mauton ja halpa. En tiedä mistä se tulee! Ajatus jostain pantterikuosisesta matkalaukustakin - tai käsilaukusta tai vaikkapa vain lompakostakin - on aika hirveä. Pantterikorkkarit... en laittaisi niitäkään!

Vierailija
4/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit olisivat ihanat.Tytär tykkää ja minä myös ja usein osana pukeutumista.

Vierailija
5/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit olisivat ihanat.Tytär tykkää ja minä myös ja usein osana pukeutumista.

Vierailija
6/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käyttäisi eläinkuoseja vaatteissani tai sisustuksessa. Pantterimekko päälläni ole hakvan näköinen. Mutta toisaalta JLon näköinen ystäväni näyttää pantterikuosissa hyvältä, eikä todellakaan halvalta. Hälle en kuitenkaan marimekon raitapaitaa pukis.

Vierailija
7/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosikuosi.

Vierailija
8/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 22. Ja tykkään leopardikuosista niin takeissa ku huiveissa tai paidoissa , topeissa. Mut en noita kaikkia käyttäs samaa aikaa. Jokainen tyylillään. Makuja on yhtä paljon ku ihmisiäki :)

Vierailija
9/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just ostin leopardikuosiset leggarit. Ne on ihanat luonnonvalkoisen paksun neuleen kans!

Vierailija
10/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauttomampaa on se miten vaatetta käyttää ja mitä yhdistelee. Mun mielipide on se että pelkkä kuvio ei vielä tee kenestäkään mauttoman tai halvan näköstä :)

Vierailija
11/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkuosinen, makkarankuorimainen minimekko on mauton, mutta joku yksittäinen kuosillinen asuste tai paita ei mielestäni ole mauton, jos se on osattu yhdistää muihin vaatteisiin ja asusteisiin. Samoin kuosilliset kengät yksiväristen vaatteiden kanssa voivat näyttää hyvältä. Jos nyt oletetaan, että se eläinkuosillinen vaate tai asuste on laadukasta materiaalia ja hyvin tehty, huonolaatuinen näyttää halvalta ja mauttomalta. Vähän samalla tavalla kuin burberryn klassista ruutukuosia matkivat halpaversiot.

Vierailija
12/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista printeistä vaan tulee sellainen mielikuva, että  niiden kantaja haluaa sanoa"miauuuu, olen villi ja eläimellinen! miauuu!". Yleensä noita kuoseja käyttävät vain katuhorot ja überpissikset, joiden elämän tarkoitus on olla minihameessa keikistelevä seksimisu, + tietty nuourekasta olemusta haikailevat pullukat keski-ikäiset tallinan laivan ravintolassa.

Vaikea kuvitella, missä tilanteessa eläinkuosit näyttäisivät tyylikkäältä. Paitsi tietysti tuolla viidakossa niiden eläinten itsensä päällä ;)

Vierailija
13/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:06"]Mä just ostin leopardikuosiset leggarit. Ne on ihanat luonnonvalkoisen paksun neuleen kans!

[/quote]

Huh! Miksi menin lukemaan. Nyt en pääse mielikuvasta eroon.

Vierailija
14/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaa hommasin just leopardi sohvanpäällisen peittää koko sohvan :D

Vierailija
15/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:55"]

Vaihdevuosikuosi.

[/quote]

Se on Marimekon Unikko.

Vuittonin, Dolce&Gabbanan, Pradan, Valentinon, Versacen, McQueenin ja Saint Laurentin eläinkuosithan ovat kuumia ikiklassikoita! Eihän niitä voi edes verrata jonkun halparytkyliikkeiden tökeröihin muka-eläinkuoseihin!

Vierailija
16/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minusta. just ostin minna parikan poninkarvaiset mustavalkoiset korkkarit. niitä voi pitää niin monella tavalla. hirvee meikki blondatuilla hiustenpidennyksillä kehystettynä on halpaa.

Vierailija
17/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. EN pidä, pantteri/leopardi/mikälie kuosista ainakaan. Jossain lastenjutuissa kirahvi ja seerakuosi on ihan kiva. Leopardikuosi on kuitenkin kaiken tuksumaisuuden ilmentymä ja ruma, halpa ja mauton ihan miten pienenä läiskänä tahansa ihan missä vaan. Leopardikuosia käyttävästä ihmisestä tulee mulle aina mieleen sellainen "tietynlainen" persoona.

Vierailija
18/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 14:23"]

Yleensä noita kuoseja käyttävät vain katuhorot ja überpissikset, joiden elämän tarkoitus on olla minihameessa keikistelevä seksimisu, + tietty nuourekasta olemusta haikailevat pullukat keski-ikäiset tallinan laivan ravintolassa.

[/quote]

Ja mielestäsi huippuluomuksiin pukeutuva näyttelijätär-hyväntekijä Angelina Jolie on ehdottomasti tuollainen tapaus???

http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/d7/b3/77/d7b37754b541116a3ae4bdf6b2771223.jpg

Tai Kate Moss joka eräs maailman menestyvimmistä malleista???

http://cdn.stylefrizz.com/img/kate-moss-leopart-print-coat-2.jpg

Vierailija
19/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi, niitä leopardikuoseja pitivät jo viime vuosisadan alun hollywood starat. ei sitä kuosia tuksu pilaa. mutta kun te olette niin nuoria.

Vierailija
20/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämmöinen leopardihuivi kelpaa Shakiralle niin kelpais kyllä meikäläisellekin =)

http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/c2/a0/28/c2a028846785365c2aca8d7352334560.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän