Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottaako teitä koskaan kävellä yksin pimeässä?

Vierailija
23.09.2014 |

mielikuvitus alkaa aina laukata pimeässä yössä kävellessä....

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan, vaikka asunkin vielä huonomaisneisella alueella.

Vierailija
2/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, asun maalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävele yksin pimeässä. Jos tulen illalla myöhään jostain, kuljen reittiä, jossa on katuvalot. Ja jos liiikun iltaisin tai öisin alueella, jossa ei ole katuvaloja, mulla on isokokoinen koira mukanani. En osaa sanoa, pelottaisiko ilman koiraa. En usko.

Vierailija
4/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

maallakin vaanii pedot

Vierailija
5/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 10:05"]

maallakin vaanii pedot

[/quote]

Mitkähän pedot täällä vaanii? Olisi kiinnostavaa tietää. Olen asunut maalla 25 vuotta, kävellyt tuolla pimeässäkin ihan huoletta, eikä minua ole vielä syöty.

Vierailija
6/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Pimeällä kyllä liikun enemmän alueilla jossa on katuvalot. Koiran kanssa ei pelota missään.

Vierailija
7/19 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla kyllä, vältän yksin kävelemistä siellä. Täällä maalla ei pelota.

Vierailija
8/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.huuto.net/kohteet/henkilokohtainen-halytin/381899969

Suosittelen tutustumaan tuotteeseen. 8 euroa pieni sijoitus turvasta.

Vierailija
9/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla pelotti, kaupungissa ei koska täällä on muitakin ihmisiä.

Vierailija
10/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, kun voin kupsahtaa nokalleni. Tasapaino ei ole enää sattuneesta syystä yhtä hyvä kuin ennen ja minun pitäisi nähdä, mihin astelen.

Ihmisiä ja eläimiä en ole koskaan pelännyt, enkä pelkää vieläkään. Jos jotain pelkäisin, niin enemmän kaupungin muita ihmisiä kuin maaseudun petoja. Oikeasti ihmisten kimppuun on käynyt paljon useammin toinen ihminen kuin peto.

Miksi 10 ei pelkää ihmisiä, mutta maalla pelotti? Oliko maaseudun ihmiset jotenkin vaarallisempia, kun pedot eivät ainakaan ole.

Vierailija
11/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taajama-alueella ei pelota, koska täällä on katuvalot ja muita ihmisiä. Tämä paikkakunta on rauhallinen maalaiskunta. Lapsuudenkotini lähellä liikkuu paljon susia sekä karhuja. Siellä en tykkää lähteä umpipimeässä lenkille. Karhuista en ole niin huolissani, mutta koiran puolesta pelottaa. Sudet ovat vieneet muutaman metsästyskoiran. Meidän seurakoira olisi suupala niille. Ai niin, lisäksi siellä liikkuu villisikalauma, joka on nyt syksyllä käynyt rohmuamassa omenoita ja luumuja pihoilta. Karju voi olla melko häijy humalaspäissään käyneiden hedelmien ahmimisen jälkeen. Olisi ikävää, jos semmoiseen törmäisi ja se ärtyisi koirasta. Juu, olen siis kasvanut maalla, mutta tuntuu, että olen vieraantunut luonnosta. Myönnän, että pelkoni ovat melko epätodennäköisiä.  Kyllä ne eläimet kuitenkin ensisijaisesti väistävät ihmistä.

Vierailija
12/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa joka kerta. Asun "hyvällä" alueella mutta eipä tuo ole mikään tae!

Vierailija
13/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä ole looginen ongelma? Yksin pimeässä kävellessä voisi pelätä kompastumista, mutta enemmän pelkoa saattaisi aiheuttaa se, kun huomaa ettei enää olekaan yksin.

Kerran jossain oli rankattu pelottavimpia ääniä ja ykköseksi tuli toisen ihmisen hengitys.

Vierailija
14/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako yksin pimeässä kävely?

Suomessa pitäisi pelätä puolet vuodesta kun iltäpäivällä jo on säkkipimeää.

Mutta ei, ei pelota edes yöllä. Kerran jotkut lähti seuraamaan mutta näytin niin vihaiselta että ne luovutti. Myöhemmin ajattelin että olisiko pitänyt murista ;D

Vierailija
15/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

23.09.2014 klo 10:05

maallakin vaanii pedot

Mitkähän pedot täällä vaanii? Olisi kiinnostavaa tietää. Olen asunut maalla 25 vuotta, kävellyt tuolla pimeässäkin ihan huoletta, eikä minua ole vielä syöty.

Sudet, karhut, ahmat, ilvekset. Kyllä kaupungissa on paljon turvallisempaa.

Vierailija
16/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelottaa, tietyissä paikoissa. Esim. pienet pätkät metsätietä... Ei erityistä syytä, on vaan hyvä mielikuvitus, että joku heti on siellä pusikossa piilossa ja tulee päälle.

Kun asuin vielä kotona, hassua, että pelottavin paikka oli oma kotiovi/piha... Koska oli iso piha, joka oli hyvin pimeä, jotenkin pelotti kulkea kotiin kun ei tiennyt mitä pimeydessä oli, vaikka tuskin mitään, oma piha kun oli.....

Vierailija
17/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa kyllä. Ei Helsingissä (tiedän puistot joita välttää), mutta Itäkeskuksessa (jossa olin töissä) ja täällä Espoossa jossa asun on epämiellyttävää kävellä yöaikaan. On rakennustyömaita, tyhjiä bisnesalueita, metsänympäröimiä kävelykatuja (valoista huolimatta). 15km säteellä meidänkin kodista on kadonnutta Nelaa, raiskausyrityksiä ja raiskauksia. Vähiten pahoinpitelyitä ehkä, täällä jos jonkun päälle saa se ei oo vailla rahaa tai janoa kostoa vaan haluaa pimppaa. Kuljen AINA autolla kun mahdollista.

Vierailija
18/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten pisti huvittamaan kun kävelin katuvaloja  kohti vähän pimeemmältä kujalta ja sinne kujan suuntaan olisi tulossa joku naisihminen. Jäi kuitenkin odottamaan sinne katuvaloihin ja jatkoi matkaansa vasta kun huomasi, että kävelen vaan ohi.

Ihan kuin se pimeellä hyökkääjä muka näyttäytyisi kohteelleen ennen hyökkäämistä.

Vierailija
19/19 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei,täällä on turvallista, mutta yöllä sain melkein slaagin kun olin koiran kanssa kahden aikaan ennen nukkumaanmenoa vielä ulkona pihalla. Kunta säästää sammuttamalla katuvalot, joten meillä oli vain taskulamppu valonlähteenä ja muuten säkkipimeää. Yhtäkkiä koira alkoi murista kaikki karvat aivan pystyssä metsän suuntaan ja siellä rapisi varvut ja kun osoittelin sinne valolla siellä kiilui kaks silmää. Se on voinut olla vaikka kissa, mutta tuli silti kiire sisään, kun en halunnut jäädä ottamaan selvää onko se. Täällä on havaittu susia aina välillä ja ainakin kaks tiedettyä karhunpesää täällä on. Koira murisi ja kuunteli vielä sisälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi