Käyttekö te kaikki yksillä?
Tuli mieleen kun selaa naisten tinder profiileja niin varmaan 90% lempi asioina yksillä käyminen. Siis ei voi olla tottakaan. Toinen on netflix. Ei teillä voi olla noin tylsä elämä?
Kommentit (16)
Jos yhdet tarkoittaa kaljoittelua niin en käy. Olen raivoraitis. Netflixin sijaan katson The Blockia MTvltä
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ei voi olla noin juoppoja kaikki naiset... Yök!
Miehet on ihan yhtä juoppoja. Ne vaan kantaa sen oluen salkuittain/mäyräkoirina kaupasta ja juovat kotonaan. Onko se muka parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ei voi olla noin juoppoja kaikki naiset... Yök!
Miehet on ihan yhtä juoppoja. Ne vaan kantaa sen oluen salkuittain/mäyräkoirina kaupasta ja juovat kotonaan. Onko se muka parempi?
Kalsarikännit kotona on selvää säästöä verrattuna baareissa istumiseen.
En ole juonut alkoholia yli vuoteen ja sitä ennenkään en käynyt yksillä. Netflixiä ei ole, eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Olen raitis joten ei, en käy yksillä...
Otan osaa ongelmaasi.
Jos mä käyn "yksillä" niin yleensä se johtaa kaksille, kolmannille, neljännille jne. joten juan niin kauan kuin haluttaa, vaiks sitten pilkkuun saakka, ja jopa siitä eteenpäin lompsis ;-D
En käy yksillä, vedän kännit kotona. Sen lisäksi katson sarjoja ja selaan palstaa ja siinä mun elämä aika lailla onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen raitis joten ei, en käy yksillä...
Otan osaa ongelmaasi.
Ei ole ongelmaa. Joten ei tarvitse osanottoa.
Tykkään kyllä käydä yksillä, mutta en mä sitä minnekään profiilin silti kirjoittaisi :D Ei se nyt niin ihmeellinen asia ole.
Kyllä, se siitä useimmiten johtaa toisiin, kolmansiin ja sitten.....arvaatte varmaan mihin. Huomenna olen menossa yksille 😉