Kun tilaa kotiinkuljetuksella ruokaa vaikkapa Prismasta, niin..
Onko siinä tilauskaavakkeessa puh.nrolle paikka jotta voi mennä vastaanottamaan ulos sen laatikon? Jos siis rappukäytävän ovi lukossa eikä koodiakaan ole antaa kuskille, tokkopa sitä olisi hyvä heille jakaakaan...
Kommentit (15)
Ideahan on että saat ne ruoat ovelle. Meille kun tulee viikon ruoat, se tarkoittaa useampaa laatikkoa, kyllä sitä ihan mielellään antaa alaoven koodin kuljettajalle.
Kyllä aina rekisteröidään vastaanottajan puhelinnumero. Kyllä se kysytään osoitetietojen yhteydessä. Silloin kuljettaja voi soittaa, kun on ovella, jos hän ei pääse sisään tai saa tietoonsa koodia.
Ei ole oman taloni ovikoodi johon tilaus tulossa eli en tohdi sitä heille antaa, toisin kuin vastaanottajan puhelinnumeron.
Entä tuotteiden tuoreus, esim.lihassa, kalassa ja hevi-osaston tuotteet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja ne ilmoittaa kun tulevat.
Ai tarkemminkin kuin sen ajankohdan jonka valinnut toimitukselle, esim.klo14-17 tai 17-20?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oman taloni ovikoodi johon tilaus tulossa eli en tohdi sitä heille antaa, toisin kuin vastaanottajan puhelinnumeron.
Entä tuotteiden tuoreus, esim.lihassa, kalassa ja hevi-osaston tuotteet?
Ap
Tästäkin on tehty jo vaikka kuinka monta aloitusta ja samat vastaukset löytäisit sieltä Prisman verkkosivuiltakin.
Kyllä, tulosta ilmoitetaan.
Kyllä, tuotteet on niin tuoreita kuin ne nyt kaupassa on. Keräilijät poimii ne tilaukset hyllyiltä ja tiskeiltä toimituspäivänä.
Tilauksen yhteyteen voi jättää viestiä jos ovelle tuonti on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oman taloni ovikoodi johon tilaus tulossa eli en tohdi sitä heille antaa, toisin kuin vastaanottajan puhelinnumeron.
Entä tuotteiden tuoreus, esim.lihassa, kalassa ja hevi-osaston tuotteet?
Ap
No kyllä antaisin ovikoodin. Soittaa sitten ovikelloa ja saa laatikot suoraan eteiseen.
Jos alaovi on lukossaniin kuski soittaa tilauksen puhelinnumeroon.
Edellisenä iltaan tulee tekstiviestillä tarkempi aika (jos aikaikkuna esim klo 14-17). Cittarilla nykyään myös linkki josta voi seurata lähetystä eli tietää ihan tarkkaan millon kuski ovella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aina rekisteröidään vastaanottajan puhelinnumero. Kyllä se kysytään osoitetietojen yhteydessä. Silloin kuljettaja voi soittaa, kun on ovella, jos hän ei pääse sisään tai saa tietoonsa koodia.
Myös se ovikoodi rekisteröidään ja niitä saa ostaa.
Toimituksen saapumista voi seurata netissä, ainakin täällä. Tilauksen yhteydessä voi myös antaa tarkemmat ohjeet sekä keräilijöille että kuljettajille.
Tuotteet ovat meillä olleet ihan loistavia, ikinä ei ole ollut päiväyksissä tai tuotteiden laadussa mitään valittamista, pakasteetkin ihan jäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oman taloni ovikoodi johon tilaus tulossa eli en tohdi sitä heille antaa, toisin kuin vastaanottajan puhelinnumeron.
Entä tuotteiden tuoreus, esim.lihassa, kalassa ja hevi-osaston tuotteet?
Ap
Tästäkin on tehty jo vaikka kuinka monta aloitusta ja samat vastaukset löytäisit sieltä Prisman verkkosivuiltakin.
Kyllä, tulosta ilmoitetaan.
Kyllä, tuotteet on niin tuoreita kuin ne nyt kaupassa on. Keräilijät poimii ne tilaukset hyllyiltä ja tiskeiltä toimituspäivänä.
Tilauksen yhteyteen voi jättää viestiä jos ovelle tuonti on ongelma.
Ei meillä kyllä ilmoiteta tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oman taloni ovikoodi johon tilaus tulossa eli en tohdi sitä heille antaa, toisin kuin vastaanottajan puhelinnumeron.
Entä tuotteiden tuoreus, esim.lihassa, kalassa ja hevi-osaston tuotteet?
Ap
Tästäkin on tehty jo vaikka kuinka monta aloitusta ja samat vastaukset löytäisit sieltä Prisman verkkosivuiltakin.
Kyllä, tulosta ilmoitetaan.
Kyllä, tuotteet on niin tuoreita kuin ne nyt kaupassa on. Keräilijät poimii ne tilaukset hyllyiltä ja tiskeiltä toimituspäivänä.
Tilauksen yhteyteen voi jättää viestiä jos ovelle tuonti on ongelma.Ei meillä kyllä ilmoiteta tulosta.
Meillekään ei ilmoitettu.
Tilaukseen voi jättää kommentit kuljettajalle. Voit kirjoittaa siihen lisääohjeita, ovikoodin tms. :)
Minä tilaan Cittarista. Tilatessa varaan aikaikkunan esim 10-13. Tilausaamuna tai edellisenä iltana, riippuen koska tilaus sulkeutuu, tulee tekstari, jossa lukee esim ”Tilauksesi toimitetaan 12.30-13.00” Lisäksi sitten tulee tekstarilla linkki josta voi seurata kartalla kuskin saapumista eli tietää tarkasti koska ovella ollaan. Näin voit mennä ovellekin vastaan. Tai kuski soittaa jos on epäselvää, kuten kerran kun ei ehditty treeneistä kotiin, soitti kuski että ostokset ovat nyt ovella. Olen tosi tyytyväinen palveluun.
Meillä on ilmoitettu yleensä aina. Keskimaan alueella olemme.
??