Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raejuustofanaatikot ovat pelottavia

Vierailija
22.09.2014 |

Kyllähän minäkin rakastan raejuustoa, mutta en tunge sitä kahviin, täytekakkuun, karjalanpaistiin, pirtelöön, jäätelöön, teeveteen, pullaan, pizzaan, maitoon, pihviin, kalapuikkoihin, marjapiirakkaan, muroihin...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen Citymarkettiin klo 16 jälkeen suoraan töistä. Aion pyytää kassajonosta jokaiselta, jolla ei ole vähintään puolen kilon rasiaa raejuustoa, kirjallisen selityksen, miksi näin on. Hyväksyn kuitenkin, jos on kaksi rasiaa tarjouksessa olevia pienempiä pakkauksia, kunhan on kaksi. Aion kerätä omaan kärryyni raejuustoja ja pudotella niitä jokaiseen kärryyn, jossa niitä ei ole. Myös vartijan kutsun tarkistamaan ovelle, että ainakin rahkaa on, jos jostain syytä raejuustoa ei ole tai väittävät sitä olevan kotona. Maitoallergiset saavat lääkärintodistuksella vapautuksen. Rajuusto-todistajien kanssa on myös sovittu, että he jakavat torilla ruokaohjebrosyyreja, joissa on erilaisia raejuustoreseptejä ja käyttövinkkejä. 

Vierailija
2/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:06"]

öööh...raejuusto sopii marjapiirakkaan hyvin, pohjaan. Samoin rahka. Raejuustomunakas on myös hyvää. Puuroonkin sitä tungen. Mutta - miten se keltään on pois? En minä sitä muille tyrkytä ja toisaalta omasta puolestani saa ap syödä vaikka pieniä kiviä ja tunkea niitä joka paikkaan, se on minulle ihan yksi lysti.

[/quote]

Ketjun ensimmäinen raejuustofanaatikko :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:06"]

öööh...raejuusto sopii marjapiirakkaan hyvin, pohjaan. Samoin rahka. Raejuustomunakas on myös hyvää. Puuroonkin sitä tungen. Mutta - miten se keltään on pois? En minä sitä muille tyrkytä ja toisaalta omasta puolestani saa ap syödä vaikka pieniä kiviä ja tunkea niitä joka paikkaan, se on minulle ihan yksi lysti.

[/quote]

[/quote]

xdd

Vierailija
4/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:10"]Huomenna menen Citymarkettiin klo 16 jälkeen suoraan töistä. Aion pyytää kassajonosta jokaiselta, jolla ei ole vähintään puolen kilon rasiaa raejuustoa, kirjallisen selityksen, miksi näin on. Hyväksyn kuitenkin, jos on kaksi rasiaa tarjouksessa olevia pienempiä pakkauksia, kunhan on kaksi. Aion kerätä omaan kärryyni raejuustoja ja pudotella niitä jokaiseen kärryyn, jossa niitä ei ole. Myös vartijan kutsun tarkistamaan ovelle, että ainakin rahkaa on, jos jostain syytä raejuustoa ei ole tai väittävät sitä olevan kotona. Maitoallergiset saavat lääkärintodistuksella vapautuksen. Rajuusto-todistajien kanssa on myös sovittu, että he jakavat torilla ruokaohjebrosyyreja, joissa on erilaisia raejuustoreseptejä ja käyttövinkkejä. 
[/quote]

xdd

Vierailija
5/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote]

En minä sitä edes joka päivä syö, syön puuroa ilmankin ja munakkaseen voin laittaa vaikka herkkusieniä välillä tai pelkkää tavallista juustoa. 

Vierailija
6/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä laita muualle kuin kaurapuuroon, riisipiirakalle tai tomaatti/paprikakeittoon. Syön joskus ihan suoraan paketista.

Vierailija
7/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi, puuroon!? yäk! Mun omituisin raejuustoresepti on kermavaahdon seassa esim kiisseleiden kanssa. Opin tämän koulusta.

Vierailija
8/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oo niin hyvää kuin kaurapuuro omenalohkoilla, kanelilla, sokeriripauksella ja kunnon satsilla raejuustoa. Ei tod oo yäk vaan nam. T. 16.

Vierailija
9/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:18"]

hyi, puuroon!? yäk! Mun omituisin raejuustoresepti on kermavaahdon seassa esim kiisseleiden kanssa. Opin tämän koulusta.

[/quote]

Pitääpä kokeilla. Kuulostaa hyvältä. -raejuustofani

Vierailija
10/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuustostani en luovu. Ikinä. Syvä rakkaus syttyi viimeistään silloin, kun löysin perunan tämän seuraksi. Yhtä monipuolinen ja ravitseva ihanuus, kuin purkitettu tonnikala. Näillä pärjää.

Vierailija
11/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Syön Lidlin vähärasvaista ikäänkuin kastikkeena ruuan kanssa tai levitän leivälle. Tomaatin ja.muiden vastaavien kanssa myös. Minkään makean kanssa en ole koittanut vielä yhdistää. Hyvä proteiinin lähde kun en syö lihaa ja proteiinijauhe tökkii myös aika tavalla. Ehkäpä raejuustokin alkaa tökkiä jossain vaiheessa. Mutta maltilla koitan vetää:-D.

Ehkäpä ylipäätään joku terveysbuumi tökkii että jos kaikki on rasvatonta ja sokeritonta. Itselläni on kuitenkin kova tsemppi ja hyvää tulosta tullut joten raejuusto, herkkujen välttely ja treenaaminen jatkuu fanaattisesti;-)

Vierailija
12/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani asuu yksin ja on hyvin onnstunut pitämään fanaatikot kaukana. Eräänä aamuna hän huomasi kauhukseen jääkaapin oven avattuaan, että se oli yön aikana täytetty raejuustolla! Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
13/22 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 23:18"]Tuttavani asuu yksin ja on hyvin onnstunut pitämään fanaatikot kaukana. Eräänä aamuna hän huomasi kauhukseen jääkaapin oven avattuaan, että se oli yön aikana täytetty raejuustolla! Ja tämä tarina on tosi.
[/quote]

XD

Vierailija
14/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Sama rahkanmättäjien kanssa.

Vierailija
15/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään aina kaupassa, että kassalla raejuustofanaatikko käy päälle, kun mun ostoskorissa ei sitä ole :(

Vierailija
16/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:00"]Mä pelkään aina kaupassa, että kassalla raejuustofanaatikko käy päälle, kun mun ostoskorissa ei sitä ole :(
[/quote]

Tämä pelko kalvaa minuakin!

Vierailija
17/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:00"]

Mä pelkään aina kaupassa, että kassalla raejuustofanaatikko käy päälle, kun mun ostoskorissa ei sitä ole :(

[/quote]

Mun ostoskorissa sitä onneksi yleensä on, mutta pelkään raejuustofanaatikon keksivän, että aion käyttää sitä vain salaattiin.

Vierailija
18/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raejuusto on jauhettua muumia, joten voitte syödä turvallisin mielin!

Vierailija
19/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä ja raejuustoa :'DD

Myönnän kyllä lisääväni raejuustoa vähän vaikka mihin, koska olen huono syömään muita proteiinipitoisia ruokia. Lihasta, pavuista yms en oikein tykkää. En kuitenkaan sanoisi olevani mikään fanaatikko. Ja pullat syön ihan ilman raejuustoa :)

Vierailija
20/22 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 22:04"]Raejuusto on jauhettua muumia, joten voitte syödä turvallisin mielin!
[/quote]

Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi