Nousisipa yöllä kuume ettei tarvitsisi mennä töihin :(
Mutta ei kuitenkaan nouse. Lämpöä vaan ja kurkkukipua. Mitään ei jaksaisi ja joka paikkaa kolottaa.
Kommentit (8)
Mulla ollu monta kertaa sama toive..syynä hankala työkaveri
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 04:56"]Syö tupakkaa siitä nousee kuume.
[/quote]
Joskus teininä tuli tuotakin kokeiltua, ei toiminut ainakaan minun kohdalla! Pahalle se maistui, hyi hele :D
Sulla voi hyvin olla kuumetta mutta jos olet syönyt buranaa se on laskenut. Hae vain sairauslomaa. Mitä menet toisia tartuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 06:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 04:56"]Syö tupakkaa siitä nousee kuume. [/quote] Joskus teininä tuli tuotakin kokeiltua, ei toiminut ainakaan minun kohdalla! Pahalle se maistui, hyi hele :D
[/quote]
Söit liian vähän, kyllä tuo niksi toimii. Menee kyllä sitten melko nopeesti se kuume ohi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 06:44"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 06:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 04:56"]Syö tupakkaa siitä nousee kuume. [/quote] Joskus teininä tuli tuotakin kokeiltua, ei toiminut ainakaan minun kohdalla! Pahalle se maistui, hyi hele :D
[/quote]
Söit liian vähän, kyllä tuo niksi toimii. Menee kyllä sitten melko nopeesti se kuume ohi.
[/quote]
Mistä ootte tuonkin oppineet??? O.o
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:55"]
Mutta ei kuitenkaan nouse. Lämpöä vaan ja kurkkukipua. Mitään ei jaksaisi ja joka paikkaa kolottaa.
[/quote]
Soita pomolle, että olet sairas. Tuskin hän tulee kuumettasi mittaamaan vai tarvitseeko teillä lääkärintodistus? Meillä saa puhelisoitolla olla 3pv. kotona.
Saikulle voi kyllä jäädä jos on muita oireita. Ei kuumetta tarvitse odottaa
Syö tupakkaa siitä nousee kuume.