Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään tähän merkkejä siitä, että joku on kyllästynyt seuraasi

Vierailija
12.05.2022 |

Eli aloitan. Hän ärsyyntyy helposti ja hakemalla hakee syyn siihen sinun käytöksestäsi. Jos kysyt mikä häntä vaivaa saat pahimmillaan raivoamista.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi ärtyminen on jo vakava merkki. Mun miehellä oli tota vasta vikana ennen eroa. Ensin oli semmoista lisääntynyttä huokailua ja tosiaan jos kysyin asiasta niin ei liittynyt muhun muka. Sit keksi selvästi tekemistä, että vältti seuraani mahd. paljon.

Vierailija
2/28 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyminen on varmasti yksi hyvä oire, samoin ajan viettäminen muualla, eli tikustakin tehdään asiaa, jotta pääsee pois. Poissaoleva olemus silloin, kun on paikalla, eri aikaan nukkumaan meneminen ja nouseminen, kahdenkeskisen ajan välttely ja tulevaisuuden suunnitelmat eivät kiinnosta, eivöt edes muutaman päivän päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa sun av trolleihin

Vierailija
4/28 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jahdata hyttysiä.

Vierailija
5/28 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskustele enää.

Välttää katseita.

Vierailija
6/28 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärtyminen on varmasti yksi hyvä oire, samoin ajan viettäminen muualla, eli tikustakin tehdään asiaa, jotta pääsee pois. Poissaoleva olemus silloin, kun on paikalla, eri aikaan nukkumaan meneminen ja nouseminen, kahdenkeskisen ajan välttely ja tulevaisuuden suunnitelmat eivät kiinnosta, eivöt edes muutaman päivän päähän.

Tää myös. Mun mies ei halunnut enää suunnitella kesäloman menoja. Kyllä huomasin, että suhde veteli viineisiään. Ystävien kanssa pystyi sopia menoja pitkälle aikavälille. Nro 2

Vierailija
7/28 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällä alkoi olla aina kiireitä. Kuitenkin toiselle kaverille olo aikaa. Lähden facebookista ja enää ei asia niin paljoa häititse.

Vierailija
8/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee hyvää olla välillä erikseen. Harvoilla on samat uni rytmit. Kuka jaksaa jatkuvasti jotain suunnitella. Kaikki tarvitsevat parisuhteessakin välillä omaa rauhaa. Toinen ei saa olla koko ajan jotain vailla ja vaatimassa. 

Vierailija
9/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää myös. Mun mies ei halunnut enää suunnitella kesäloman menoja. Kyllä huomasin, että suhde veteli viineisiään. Ystävien kanssa pystyi sopia menoja pitkälle aikavälille. Nro 2

Jospa ne menot eivät enää kiinnostaneet ja ne oli nähty ja koettu ihan tarpeeksi. Ihminen voi muuttua iän myötä eikä ne samat asiat innosta loputtomiin. Meillä on harrastukset muuttuneet iän myötä kummallakin, ei olla samoista jutuista välttämättä kiinnostuneita eikä se ole suhteeseemme mitenkään vaikuttanut. 

Vierailija
10/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolituttu, johon törmään aina joskus ja missä tilanteessa ei voi kävellä ohi seisahtumatta hetkeksi juttelemaan, haukottelee usein päin naamaani! Hänellä on tosin kuulemma univaikeuksia. Mutta kukaan muu ei ole noin tehnyt! Tulee mieleen, että onko tämä nyt niin tylsää, että pitää haukotella. Ehkä kymmenen minuuttia juttelemme.

Vierailija
11/28 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukottele sille takaisin monta kertaa aina, kun näette.

Vierailija
12/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs puolituttu, johon törmään aina joskus ja missä tilanteessa ei voi kävellä ohi seisahtumatta hetkeksi juttelemaan, haukottelee usein päin naamaani! Hänellä on tosin kuulemma univaikeuksia. Mutta kukaan muu ei ole noin tehnyt! Tulee mieleen, että onko tämä nyt niin tylsää, että pitää haukotella. Ehkä kymmenen minuuttia juttelemme.

Ei kannata enää ehkä häntä häiritä. Törkeää käytöstä häneltä. Ap

Vierailija
13/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee hyvää olla välillä erikseen. Harvoilla on samat uni rytmit. Kuka jaksaa jatkuvasti jotain suunnitella. Kaikki tarvitsevat parisuhteessakin välillä omaa rauhaa. Toinen ei saa olla koko ajan jotain vailla ja vaatimassa. 

vastaan tähän vaikka ei ollut minulle osoitettu. Eli kyllä on ok oma aika kaikille mutta kyllä suhteessa ja perheenä yleensä tehdään asioita yhdessä. Kyllä mäkin välillä hetken haikailen villejä halpamatkoja tyttöjen kanssa, mutta olemme nyt perheellisiä ja aina ei saamitä tahtoo. Rahankin takia yhteiset reissut järkevämpiä. Ja ihan kahdenkeskisen aika ei enää myös kiinnostanut, eli pari yötä romanttisesti kahden ilman lapsia. Silti kavereille löytyi aikaa. Ap

Vierailija
14/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoi, että voin milloin vain soittaa ja laittaa viestiä, vannoi varmasti vastaavansa. Sitten kun laitoin viestiä, ei kuulunut kuukauteen mitään. Soitin, numero ei ole käytössä.

Aika selvä merkki, ettei minua kaivata, jos ei vaihtunutta numeroa vaivaudu minulle edes kertomaan..

Vierailija
15/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sanoi, että voin milloin vain soittaa ja laittaa viestiä, vannoi varmasti vastaavansa. Sitten kun laitoin viestiä, ei kuulunut kuukauteen mitään. Soitin, numero ei ole käytössä.

Aika selvä merkki, ettei minua kaivata, jos ei vaihtunutta numeroa vaivaudu minulle edes kertomaan..

Mulla kanssa ghostaajat olleet ystävät eikä mieheni. Oon kai huonoa seuraa sitten. Kyllä onni, että on kumppani. Jos hän mut jättäisi olisin todella yksin.

Vierailija
16/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hymyile tai hymyilee väkinäisesti suu mutrussa. Kommentoi juttujasi lyhyesti sanoen vain "joo". Ei naura vitseillesi, korkeintaan ynähtää.

Vierailija
17/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ns ghostannut ihan muiden ongelmien takia. Ei vaan kehtaa ottaa kaveriin yhteyttä joskus puolen vuoden päästä ja kertoa että oli aika huonossa kunnossa ja itse asiassa vieläkin aika hajalla.

Aina se ei kerro ghostatusta mitään

Vierailija
18/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritisoi kaikkea, mitä sanot, vaikka ne asiat olisivat normaaleja tai positiivisia. Vaikuttaa tyytymättömältä ja poissaolevalta.

Vierailija
19/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt nyt kolme kertaa sopia hyvän ystäväni kanssa tapaamista jutellaksemme aiheesta, joka on todella tärkeä, ja jonka lakaiseminen maton alle ei tule kysymykseenkään. Asian selvittämättä jättäminen muuttaisi koko ystävyytemme dynamiikkaa, enkä oikeastaan usko voivani suhtautua koko ihmiseen kuten ennen.

Kolme kertaa sovittu tapaaminen on mennyt ohi, joko kaverin äkisti muuttuneiden työkuvioiden takia tai hän on sopinut samalle ajalle jotain muuta. Kaverilla ei ole ollut edes pokkaa itse suoraan perua tapaamista, vaan olen joutunut rivien välistä lukemaan, ettei tapaaminen taaskaan onnistu. Pahoitteluja en ole kertaakaan kuullut, vain tyhjänpäiväistä länkytystä. Kaverin muuttuneet työkuviot eivät ole ikinä olleet sellaisia, että tapaamista ei olisi voitu järjestää. Oikeasto tuntuu että on heittänyt vain tekosyyn, jonka varjolla vältellä.

Tulee ihan väkisinkin tunne, ettei tuo ihminen arvosta kenenkään muun aikaa kuin omaansa, ja ettei häntä edes kiinnosta selvittää tätä asiaa kanssani. Jään todella mielenkiinnolla odottamaan ehdottaako ITSE ikinä uutta tapaamista. Minä kun en sitä enää todellakaan aio tehdä.

Vierailija
20/28 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt nyt kolme kertaa sopia hyvän ystäväni kanssa tapaamista jutellaksemme aiheesta, joka on todella tärkeä, ja jonka lakaiseminen maton alle ei tule kysymykseenkään. Asian selvittämättä jättäminen muuttaisi koko ystävyytemme dynamiikkaa, enkä oikeastaan usko voivani suhtautua koko ihmiseen kuten ennen.

Kolme kertaa sovittu tapaaminen on mennyt ohi, joko kaverin äkisti muuttuneiden työkuvioiden takia tai hän on sopinut samalle ajalle jotain muuta. Kaverilla ei ole ollut edes pokkaa itse suoraan perua tapaamista, vaan olen joutunut rivien välistä lukemaan, ettei tapaaminen taaskaan onnistu. Pahoitteluja en ole kertaakaan kuullut, vain tyhjänpäiväistä länkytystä. Kaverin muuttuneet työkuviot eivät ole ikinä olleet sellaisia, että tapaamista ei olisi voitu järjestää. Oikeasto tuntuu että on heittänyt vain tekosyyn, jonka varjolla vältellä.

Tulee ihan väkisinkin tunne, ettei tuo ihminen arvosta kenenkään muun aikaa kuin omaansa, ja ettei häntä edes kiinnosta selvittää tätä asiaa kanssani. Jään todella mielenkiinnolla odottamaan ehdottaako ITSE ikinä uutta tapaamista. Minä kun en sitä enää todellakaan aio tehdä.

Mä lopetin olemasta se joka aina otti yhteyttä. Nyt oon sit yksin. Ehkä olisi pitänyt toimia samoin, kuin ennen näemmä. Kyllä se ghostaaminen satutti ja itketti tosin monet kerrat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan