Kuinka moni muistaa ohjelman Hakupalat?
Kommentit (25)
Mikä sattuma: itse kävin juuri pari viikkoa sitten eräässä Ritva-tietokannan katselupisteessä katsomassa mm. yhden Hakupalat-jakson! Mutta joo, haluaisin minäkin nuo Elävään Arkistoon ennemmin, mukava ohjelma.
Joo, oli kiva, sellainen hyvän mielen ohjelma :) Äkkiseltään en kyllä muista yhtäkään tiettyä keräilytavaraa jota joku siinä etsi, vaikka tuota ohjelmaa lapsena seurasinkin. Juontajat oli ihanan iloisia!
Muistan kyllä, mutta miksi mä sen yhteyteen ajattelen jotain meikkausta? Meikattiinko siinä joku vieras vai oliko Hakupalojen juontaja toisessakin ohjelmassa?
Meku tunki itsensä ilmastointiputkeen eikä päässyt omin voimin pois 😂
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä, mutta miksi mä sen yhteyteen ajattelen jotain meikkausta? Meikattiinko siinä joku vieras vai oliko Hakupalojen juontaja toisessakin ohjelmassa?
Siinä oli se muuttumisleikki osio kun tavalliset ihmiset sai kampaukset ja muut stailaukset.
Ensin tuli Hakupalat ja perään esitettiin oiva kokkiohjelma Makupalat.
Vierailija kirjoitti:
Muistan , meinasi juuttua kiinni. Hilkka Ahde haki yhdessä jaksossa jotain tietyn sarjan astiaa. Kiva ohjelma oli.
Tuollaisia ohjelmia saisi ehdottomasti tulla nykyäänkin. Tulisi avattua tv.
Etäisesti kuulostaa tutulta, mutta en yhtään muista, millainen ohjelma se oli.
Oliko 80-lukua?
Voi kun saisikin ohjelman ruutuun uusintana. Muitakin ikivanhoja uusitaan eikä kaikki ole edes hyviä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Etäisesti kuulostaa tutulta, mutta en yhtään muista, millainen ohjelma se oli.
Oliko 80-lukua?
90 lukuu
Vierailija kirjoitti:
Voi kun saisikin ohjelman ruutuun uusintana. Muitakin ikivanhoja uusitaan eikä kaikki ole edes hyviä ollut.
areenassa on kaksi jaksoa konta h ilveksen kanssa
Miksi kysyt kuinka moni muistaa? Lukumäärällä ei liene merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
@ oli miukumauku :)
# oli sitten varmaan risuaita. Mulle se on vieläkin. Mitään hästäkkejä tässä ruveta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan , meinasi juuttua kiinni. Hilkka Ahde haki yhdessä jaksossa jotain tietyn sarjan astiaa. Kiva ohjelma oli.
Hilkka Ahde taisi etsiä Arabian riisiposliiniastioita kuppeja tms.
Olisi mukava nähdä tuollaisia ohjelmia televisiossa uudelleen.
Muistanko väärin vai oliko siinä Hannu Lumivuori toisena juontajana aluksi?
Meku Manner ainakin oli juontajana ja toiseksi tuli sittemmin kansanedustana ollut (oleva?) Aila Toiviainen(?), nykyään eri sukunimi.