Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka päivä suihkussa käyvät, kysymys hiusten kastelusta

Vierailija
22.09.2014 |

Kaikkea sitä ihminen pohtiikin :D, mutta te jotka käytte päivittäin suihkussa: kasteletteko hiuksenne myös? Siis myös silloin, kun ette niitä pese?

Itse käyn päivittäin suihkussa ja välillä kastelen hiuksetkin, mutta tuntuu kuin ne pörrööntyisivät seuraavana päivänä helpommin. Pitäisiköhän suihkauttaa niihin hiuksiin jätettävää hoitoainetta, vaikkei niitä ole pessytkään?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden hiusten takia siellä suihkussa juuri käynkin. Itse en juuri hikoile (tai en ainakaan haise), mutta tukka rasvoittuu jo puolessa päivässä. Sukuvika.

Vierailija
2/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kuin kakkosella. Joskus jätän hiukset pesemättä jos tiedän ettei ole menoa minnekään, voi antaa rauhassa hiusten levätä. Tällöin en edes kastele niitä, jäävät niin pahaan pörröön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kakkosella, pesen hiukset joka päivä suihkussa, koska on pakko.

Vierailija
4/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka aamu hiukset myös. En tajua miksi joku osa vartalosta jätettäisiin pesemättä. Likastuuhan se päänahka ja hiukset samalla tavalla ja enemmänkin kuin muu vartalo.

Vierailija
5/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä suihkussa, hiukset kastelen vain kerran viikossa samalla kun pesen ne. Mielestäni tuo hiusten kastelu ilman pesemistä ei ole hyvä hiuksille. Jos ne tuntuvt likaisilta, pese, mutta muuten jätä ne rauhaan suihkussa.

Vierailija
6/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pannalla otsahiukset ylös, loput hiukset nutturalle etteivät kastu. Joudun yön jälkeen muotoilemaan hiukset muutenkin suoristusraudalla uudelleen, joten en osaa tuohon pörröisyyteen sanoa mitään. 

ps. Normaaliin hygieniaan kuuluu pestä esim. intiimialueet joka päivä, vaikkei pesisi hiuksia.

Vierailija
7/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt ilmeisesti lämpimässä suihkussa. Hiussuomut avautuvat lämpimässä ja siitä johtuu pörröisyys. Hoitoaine sulkee hiussuomuja ja siloittaa joten se kumoaa lämpimän veden. Huuhtele hiukset suihkun jälkeen kylmällä vedellä niin suomut sulkeutuvat ja tekee hiuksille hyvää! T. kampaaja

Vierailija
8/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:09"]

Sama homma kuin kakkosella. Joskus jätän hiukset pesemättä jos tiedän ettei ole menoa minnekään, voi antaa rauhassa hiusten levätä. Tällöin en edes kastele niitä, jäävät niin pahaan pörröön.

[/quote]

Samma här.

Vierailija
9/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen myös hiukset joka aamu, mulla on erittäin rasvoittuva päänahka, joka ei siedä yhtään pesemätöntä päivää välissä. Paska juttu.

Vierailija
10/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset. Eihän niitä voi joka päivä pestä. Pesen hiukset kahdesti viikossa, mutta käyn joka päivä suihkussa vähintään kerran.  Hiukset kerään ei-pesupäivinä nutturalle tms. jotteivät kastu.

Vierailija
11/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kastele hiuksia jos en pese niitä, se olisi ällöä kuivata likaisia hiuksia pyyhkeeseen. Ei mulla likaannu niin nopeasti, pari kertaa viikossa pesen. Joskus pitää sivuhiuksia kastella sen takia kun ne aamulla törröttää suoraan sivuille.

Vierailija
12/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama kuin nrolla 11. Välillä saatan suihkauttaa kuivashampoota pesujen välissä.

Vierailija
13/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka ilta suihkussa, mutta hiukset pesen vain kerran viikossa. En siis kastele muutoin kuin tuon yhden kerran.

Vierailija
14/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:09"]

Pesen joka aamu hiukset myös. En tajua miksi joku osa vartalosta jätettäisiin pesemättä. Likastuuhan se päänahka ja hiukset samalla tavalla ja enemmänkin kuin muu vartalo.

[/quote]

No ei "likastu". Haarat ja kainalot ja naama pitää pestä, ja nekin yleensä vaan vedellä kun joka päivä pesee.

Vierailija
15/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku erikseen ja hiukset erikseen.

Vierailija
16/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen hiukset joka kerta kun käyn suihkussa, siis joka päivä ja joskus jopa 2 x vrk,

Vierailija
17/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 21:15"]Mulla on pitkät hiukset. Eihän niitä voi joka päivä pestä. Pesen hiukset kahdesti viikossa, mutta käyn joka päivä suihkussa vähintään kerran.  Hiukset kerään ei-pesupäivinä nutturalle tms. jotteivät kastu.
[/quote]

On ikävä kyllä pakko pestä ne puoleen selkään ulottuvat pitkät hiukset joka päivä. Arvaa, onko kivaa?

T.10

Vierailija
18/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kastele hiuksia, vaan kokoan ne pääalelle sutturaksi. Pesen hiukset 2 kertaa viikossa ja kolmannen saatan vain huuhtaista vedellä. Kuivat ovat, kun tukka on pitkä ja voimakkaasti vaaleaksi raidoitettu. Käytännössä olen "tekoblondi". Käyn suihkussa tai saunassa joka päivä.

Vierailija
19/19 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoo kun en oikeen tiiä mitä likaisilla hiuksilla tarkoitetaaa. Mulla ei juuri koskaan hiukset rasvoitu vaan ne likaantuu muotoilutuotteista (jota en juuri edes huomaa mutta tottakai pesen silti) pesen hiukset joka kerta mut vaihtelevilla tuotteilla. Paitsi silloin saatan jättää pesemättä jos suihkussa käynti on päivittäistä. En siis hikoilekaan huomattavasti. Jokatoinen päivä on toiminut mulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi