Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tapailet/deittailet yksinhuoltajana? Tai miten sinä tapailet yksinhuoltajaa? (Kummatkin puolet olisi hauska tietää)
24.08.2021 |
Ihan mielenkiinnosta😄 Tapailetko yksinhuoltajana tai tapailetko yksinhuoltajaa? Miten käytännössä toimitte tai teillä menee tapailu?
T. yksinhuoltaja
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koitin joskus tapailla yh äitiä, mutta ei siitä oikein tullut mitään. Naisella lapset oli totta kai etusijalla, ja homma meni siihen että ehdittiin näkemään ehkä kerran viikossa tai kahdessa lapsikiireiden vuoksi. Laitoin homman sitten poikki.