Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuva, vaikea masennusjakso...

Vierailija
22.09.2014 |

Onko kukaan parantunut tästä loputtomalta tuntuvasta kierteestä? Olen 12-vuotiaasta asti ollut masentunut, nyt ikää lasissa 30 eikä helpotusta näy. Lääkkeistä ei ole apua, koska masennukseni juontaa tiensä lapsuuteeni ja minulle tehtyihin kamaliin asioihin. Jonkinlaista käsittelemätöntä surua, siis...

Auttaisiko sähköhoito? Vai pitäisikö uskaltaa kokeilla hypnoosia? En muista lapsuudestani paljon mitään, mutta kaikenlaista todistusaineistoa on olemassa siitä, että minua kohdeltu todella kaltoin ja rankempiakin epäilyksiä on ollut...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapiassa käsitellään myös lapsuuden asioita.

Vierailija
2/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapiaa varmaan kannattaisi harkita. Itselläni edessä sama juttu, mutta en haluaisi muistella niitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia.

Vierailija
4/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei saa terapiaa, syynä milloin mikäkin. Nyt viimeisin syy on tuo masennuksen vaikeus, eli siis en kuulemma ole tarpeeksi kunnossa niin voimia vievään prosessiin.

Vierailija
5/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Taistele!

Vierailija
6/6 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, ikää yli 30. Välillä on hyviä jaksoja, mutta kun sen tietää, että kohta vajoan taas masennukseen. Kelan tukemassa terapiassa olen käynyt kaksi vuotta, mutta ei se auta. Työssä käyn, mutta olen alisuorittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi