Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinulla on kotonasi ketsuppia?

Vierailija
22.09.2014 |

Etkö osaa laittaa maistuvaa ruokaa? Etkö osaa maustaa? Pitääkö lapset huijata syömään ketsupilla?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä käytetään ketsuppia. Se on mauste siinä missä kirveli tai juustokumina.

Vierailija
42/63 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ruokaan kuule käytän ketsuppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:37"]No toki nyt ketsuppia pitää löytyä joka kodin jääkaapista. Se on ihan terveellistä ja hyvää!
[/quote]

Tässä on taas yhteiskuntamme kusetettu lammas. Lue petos lautasella kirjasta ketsuppia käsittelevä osuus. Se siitä aitoudesta ja terveellisyydestä jos et jaksa vilase sen pullon luettelo...

Vierailija
44/63 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
45/63 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/63 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska makaronilaatikkoon kuuluu mielestäni ketsuppi.

Vierailija
47/63 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felixin ketsuppi on niin hyvää. Laitan sitä varsinkin spagetti/makaroniruokiin. Kyllähän sitä tulee siis laitettua moniin muihinkin ruokiin. Lämpimät voileipät, hodarit, nakit, makkarat yms. Niitä on tosi monia. JA ranskalaiset, siis ah. 

Vierailija
48/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta se päätyisi suuhun ja kurkusta alas joku päivä

Vierailija
49/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen vammaista tehdä trollialoitus ja ängetä siihen neljä kysymystä.

Miksi teet näin paskoja aloituksia? Eikö taidot riitä? Pudottiko äiti sinut useinkin kun olit vauva? Miten olet pärjännyt heikkolahjaisena?

Vierailija
50/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppia löytyy kotoa, koska se nyt vaan sopii joihinkin ruokiin (makaronilaatikko, ranskalaiset). Tosi harvoin tulee kyllä käytettyä. Ketsupit (ellei ole sokeriton versio) on myös aikamoisia sokerilitkuja, siksi ne varmaan maistuukin niin monelle. Tulee ihan turhaa sokeria päivään jos jokaiseen ruokaa pitää ketsuppia sotkea. 

Vierailija
51/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet näin paskoja aloituksia? Eikö taidot riitä? Pudottiko äiti sinut useinkin kun olit vauva? Miten olet pärjännyt heikkolahjaisena?

Melkoisen vammaista tuohtua aloituksesta, joka on vuodelta 2014.

Vierailija
52/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen vammaista nostaa aloitus jostain vuodelta 2014

Vierailija
53/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sitä hitusen mun kermaviilisoossiin ja ketsuppi on myös osa mun pitsakastiketta.

Vierailija
54/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen vammaista nostaa aloitus jostain vuodelta 2014

Melkoisen vammaista säilyttää täällä vanhoja aloituksia joihin ei saa vastata. Olet itse typerys.

Vierailija
55/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:21"]Makkaraa ja ketsuppia, voi hyvä luoja!

Niin, mitä halusitkaan?

T. Luoja

Makkaraa ja ketsuppia mutta kun olet kerrankin linjoilla niin pari miljoonaa euroa olisi kiva

Vierailija
56/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ketsuppia.

Minulla on sitä silti aina iso purkki, koska käytän sitä moniin ruokiin mausteena. Esim. jauhelihakastike on parempaa siten. Siis minusta, tuskin kaikista. Toiset laittavat sitä ranskalaisiin, minä en.

Vierailija
57/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ketsupin mausta ja sitä saa kaupasta. Miksi kukaan ylipäänsä pitää kaapissaan mitään tuotteita?

Vierailija
58/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun guilty pleasure on syödä makaronia ison voinokareen ja ketsupin kanssa. 

Ihan parasta on perjantai-iltana kulhollinen ketsuppivoimakaronia ja Indiana Jones-elokuvat, tulee lapsuus mieleen  <3 

Vierailija
59/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketsuppi on huonompaa kuin mikään muu maustaminen? Itse tekemäni ketsuppi sisältää tomaattisosetta, vettä, etikkaa, sitruunamehua, mausteita ja hieman erytritolia. Kaikki sellaisia mitä muutenkin käytän ruoanlaittoon enemmän tai vähemmän. Syön harvemmin sellaista ruokaa minkä kanssa/päälle tulee ketsuppia, mutta valmistusvaiheessa käytän sitä melko usein. Osaan maustaa ja teen maistuvaa ruokaa ketsupilla ja ilman. Muita tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
60/63 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ketsuppia kotona, käytän muita mausteita. Ruokaan kannattaa laittaa hieman sokeria pyöristämään makua mutta ketsupissa sitä on tosi paljon. Maustesekoituksissa puolestaan on tosi paljon suolaa mutta onneksi monessa on myös suolaton vaihtoehto. Suolaa lisään sitten itse maun mukaan.

Ainoa ruoka johon laitan ketsuppia on makaronilaatikko, sitä pyydän siskoni tekemään kun olemme mökillä yhdessä. Kerran tai kaksi vuodessa makaronilaatikkoa ja ketsuppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä